Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikset ole antanut elämääsi Jeesukselle?

Vierailija
25.05.2012 |

Tee se nyt!

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mun veli tuli uskoon,se sai heti tosi konkreettisia rukousvastauksia; parani psykoottisesta masennuksesta,pääsi irti masennuslääkkeistä heti kerralla jne

Miks mulla ei tapahdu mitään, ahdistaA vaan :(((

Onko muuten teidän uskovaisten mielestä paha jos seurustelee ei-uskovaisen kanssa?Sen arvot kyllä kristilliset kaikin puolin,on vaan rationalisti viimesen päälle :/

-3-

Vierailija
2/44 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesse Nasse on tylsä tyyppi, jännempää oli antaa elämä Jeeveli Peevelille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumalaa ei ole olemassa. Siksi.

Vierailija
4/44 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoli mua, mä olen jo lapsena rukoillut...

Nyt oon jo vanha akka, juoppokin, ja täällä ollaan ilman jeesusta. Joskus jopa luulin, että voisin pelastua, pelastaa lapseni... vaan ei, ei mua oteta siihen piiriin...

Vierailija
5/44 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko pois.

Nyt oon jo vanha akka, juoppokin, ja täällä ollaan ilman jeesusta. Joskus jopa luulin, että voisin pelastua, pelastaa lapseni... vaan ei, ei mua oteta siihen piiriin...

Vierailija
6/44 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoli mua, mä olen jo lapsena rukoillut... Nyt oon jo vanha akka, juoppokin, ja täällä ollaan ilman jeesusta. Joskus jopa luulin, että voisin pelastua, pelastaa lapseni... vaan ei, ei mua oteta siihen piiriin...

-3-

Vierailija
7/44 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan pitää oman elämäni ihan itselläni.

Vierailija
8/44 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä jeesus provoilijoita. Mitä muistat ajasta ennen syntymääsi? Niin, et mitään.Kun kuolet sama toistuu, lakkaat olemasta. Siis miksi kyselet tälläisiä??

Vierailija
9/44 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko pois.

ap, oletko _se_uskis_??t. _Inari_

Vierailija
10/44 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoppo se olen minäkin,ja se on vaan jaksettava uskoa itsesä armosta autuaaksi!

ei se ole ilotulitusta uskoa. ekkönä muista,että se riittää että uskoo! ei sitä uskoa omilla töilla mitata!! saatana se haluaa vaan uskotella,että et ole uskossa! älä sitä vihtahousua kuuntele! mietippä sitä ryöväriä ristillä,kuka viime hetkellä pääsi Taivaan iloon! eipä ollu hälläkään paljon meriittejä Taivaankotiin! ole turvassa ja rauhassa!

Vierailija
11/44 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on pitkä tukka ja parta. Ei yhtään mun makuun. yök.

Vierailija
12/44 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ole ilotulitusta uskoa. ekkönä muista,että se riittää että uskoo! ei sitä uskoa omilla töilla mitata!! saatana se haluaa vaan uskotella,että et ole uskossa! älä sitä vihtahousua kuuntele! mietippä sitä ryöväriä ristillä,kuka viime hetkellä pääsi Taivaan iloon! eipä ollu hälläkään paljon meriittejä Taivaankotiin! ole turvassa ja rauhassa!

Vierailija
13/44 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/44 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä, joka olen mollattu alimpaan helvettiin, koulukiusattu, alistettu ja retuutettu vaikka missä liemissä...tulin uskoon 30-vuotiaana kun tajusin ettei muuta keinoa ole enää. Olen päässyt paniikkihäiriöstä, päivittäisestä ahdistuksesta ja elämäni on täynnä valoa. Kiitos Herran.

Vierailija
15/44 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mikään Jumala tai Jeesus ei antaisi pienelle viattomalle vauvalle/lapselle tapahtua niin paljon pahaa kuin mitä maailmassa tapahtuu.

Vierailija
16/44 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta otin sen sitten takaisin itselleni, kun 10 vuoden uskomisen jälkeen huomasin, että minä olen se, joka pystyy vaikuttamaan omaan elämääni ja lähimmäisini ongelmiin. Tuntuu hurskastelulta sanoa ongelmaiselle lähimmäiselle, että "rukoilen puolestasi" ja jättää sitten asia herran haltuun, sen sijaan, että oikeasti yrittää itse auttaa.

Uskosta luopuminen oli elämäni paras päätös.

Vierailija
17/44 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aika epätoivoinen ja olen rukoillut itselleni tytärtä. Vielä ei ole rukouksiin vastattu, tuskin vastataankaan!

Vierailija
18/44 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos Jeesus pyytäisi ensin, todella kauniisti. Ehkä sitten voimme keskustella asiasta. Samalla voisin kysäistä Jeesukselta, että jos rukoilisin Afrikan lasten nälänhädän poistamiseksi edes yhdeksi päiväksi, niin onnistuisikohan se.

Niin, ja tietysti haluaisin tietää, mitä Jeesus aikoo tehdä minun elämälläni. Että mihin hän sitä tarvitsee ja onko tarve kovinkin pysyvä, jotta saisinko edes toisinaan lainata sitä takaisin.

Pikavippejä ei ainakaan saisi ottaa minun nimissäni, eikä perusteta mitään uusia lahkojakaan.

Vierailija
19/44 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIKSI!

Vierailija
20/44 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mikään Jumala tai Jeesus ei antaisi pienelle viattomalle vauvalle/lapselle tapahtua niin paljon pahaa kuin mitä maailmassa tapahtuu.

kyllä Jumala tietää ja näkee mutta ei vaikuta maailman tapahtumiin ennenkuin tulee THE END! Jos Jumala ei sallisi tehdä nyt pahaa tämä olisi TAIVAS mutta tämä on maailma missä erotellaa jyvät akanoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi