Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä löin mun vauvaa =(

Vierailija
24.05.2012 |

Olin äsken alkamassa imettämään mun vauvaani. Mulla on päällä tavalliset kaarituettomat ei-imetysliivit.

Joudun siis nostamaan tiukahkon kuminauhan rinnan yläpuolella ja äsken kun kisjoin lliviä käsi lipesi ja osui vauvaa leukaan. Vauva alkoi itkeä... hyi kun tuntui pahalta =(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli vahinko. Sama kuin lapsi löisi itse vahingossa päänsä seinään. Tuntuu kurjalta kun vauveliin sattuu, mutta et tarkoittanut sitä :)

Vierailija
22/27 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies teki kerran sen klassisen ja heitti vauvan kattoon kun leikitti sitä.

kops vaan kuului.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja isompi "vauva" työnsi toiselta puolen sormet oven saranoiden väliin ja vedin ihan kiinni asti.

Vierailija
24/27 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja isompi "vauva" työnsi toiselta puolen sormet oven saranoiden väliin ja vedin ihan kiinni asti.

lapsi oli vielä sylissä enkä tietenkään huomannut ennenkuin alkoi huuto.

Vierailija
25/27 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsesi tuon muistaa. Ei ymmärrä vahingoksi.

Vierailija
26/27 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..imetin vauvaa auton takapenkillä ja sitten päätin röyhtäyttää sen olkapäälläni. Aliarvioin jotenkin auton katon mataluuden, joten kun kieräytin vauvaa olkapäälleni, hyppyytin liian korkealle ja vauva löi päänsä kattoon. Uuuuups.

Ja vieläpä kahdesti, idioottina. :( Ei niinku kannata oppia virheistään. Kaikille sitä lapsia annetaankin...

Vierailija
27/27 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niitä tapahtuu vielä jatkossakin, ja on normaalia, että tulee syyllinen olo, minulla ainakin, kun on satuttanut toista, vaikka ei olisi ollut tarkoitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän