Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä löin mun vauvaa =(

Vierailija
24.05.2012 |

Olin äsken alkamassa imettämään mun vauvaani. Mulla on päällä tavalliset kaarituettomat ei-imetysliivit.

Joudun siis nostamaan tiukahkon kuminauhan rinnan yläpuolella ja äsken kun kisjoin lliviä käsi lipesi ja osui vauvaa leukaan. Vauva alkoi itkeä... hyi kun tuntui pahalta =(

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän tarkoittanut lyödä. Ei tuo ole sama asia kuin jos olisit vihoissasi lyönyt. Älä sure, unohda koko juttu.

Vierailija
2/27 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että olit "oikeesti" lyönyt. Se olisi asia erikseen.

Vahinkoja sattuu, näitäkin valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse puin lasta, ja kun vedin käden hihan läpi ote lipesi niin että löin vauvaa...

Iho jäänyt kerran vahingossa vetoketjun väliin, ja sitterin vyön kiinnityksen väliin..

Pahalta on tuntunut joka kerta =(

(Kaksi viimeisintä tosin miehen mokat....)

Vierailija
4/27 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumppareilta jalasta silleen reippaasti ja muksu katui selälleen ja löi päänsä lattiaan. Istui siis lattialla

Vierailija
5/27 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vahingossa kynnellä raapassu nahat rullalle pikkusormesta, verinen haava tuli, jättänyt kans ihoa vetoketjun väliin, verenpurkauma tuli, pudottanut kännykän imettäessäni vauvan päähän, kopsahdus ja itku, ja kerran pääs vaippaa vaihtaessa jotenkin kääntymään niin, että pää osui hanaan ja tuki kuoppa josta pian nousi kuhmu. Ihan kauheeta se oli, mutta nyt se sama vauva on ihan terve hyvinvoiva äitiinsä luottava 2-vuotias. Elä siis hättäile!

Vierailija
6/27 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaakse?

Vierailija
7/27 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhottava muistio mieleen muutaman vuoden takaa. Vauvamme itkeskeli varmaan yli tunnin emmekä ymmärtäneet minkä takia, kun mitään syytä ei olisi pitänyt olla. Vaippaa vaihtaessa sitten selvisi, että reiden ihoa oli jäänyt bodyn nepparin väliin. Vieläkin tulee kylmät väreet...

Vierailija
8/27 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ajattelemattomasti näykkäsin vauvan poskesta (hampailla). Tuli ihan kauhee olo, vaik en tehny tarkotuksella. Vauva-raukka huusi naama punaisena ja viel nyyhkytti pitkän aikaa.:( Siit on onneks aikaa monta kk:ta. Vieläki tulee paha mieli ku ajattelee. Onneks vauvalle ei jääny traumoja (äidille kylläkin)

Vierailija
9/27 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpeäisit otsikkosi perusteella.

mutta osaat siis pråvåta otsikoinnilla, onnee

Vierailija
10/27 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumppareilta jalasta silleen reippaasti ja muksu katui selälleen ja löi päänsä lattiaan. Istui siis lattialla

Mä tein saman, mut lapsi istui rappusilla ja löi päänsä rappusen reunaan :(

Vierailija
11/27 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puki 2kk vauvaansa ja laittoi tumppuja käteen...ja vahingossa peukalo vääntyi nurinniskoin.

Kamala selvittely päivystyksessä...

Vierailija
12/27 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puki 2kk vauvaansa ja laittoi tumppuja käteen...ja vahingossa peukalo vääntyi nurinniskoin.

Kamala selvittely päivystyksessä...

Vierailija
13/27 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta kertaa jäänyt oma leuka väliin :(

Vierailija
14/27 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan päätä ovenpieleen kun mun lapset oli pieniä.

Mä en edellenkään ymmärrä miten voi aikuinen ihminen koheltaa niin ettei huomaa kulkea tarpeeksi keskeltä oviaukkoa . Onneks ei ikinä käyny sen pahemmin.

Lisäksi olen kerran purrut lasta sormeen tosi kovaa.

Haukkasin lapsen kädessä ollutta joulutorttua ja tajusin vasta liian myöhään että lapsen sormi oli välissä... Hyi, puistattaa vieläkin tuo kamala muisto.

Vierailija
15/27 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vertaistuesta!

t.Ap

Vierailija
16/27 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pahin sattui kun kerran olin vauvan kanssa rataskävelyllä. aurinko paistoi vauvaan ja rattaissa oli heittoaisa. Päätin sitten näppäränä heittää sen aisan toiselle puolelle. Rattaat kaatui, mulla nolotti kamalasti. Toivon ettei kukaan nähnyt :) vauvalle ei käynyt kuinkaan, oli ehkä yllättyneen näköinen.. Ja oli siis tiukasti vöissä kiini.

Vierailija
17/27 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heiluttelin helistinlelua vauvan kasvojen yläpuolella ja ote lipesi ja tipahti suoraan vauvan otsaan. Lelu oli sellanen muuten pehmeä mut keskusta kovaa muovia ja kuului vaan *kops* ja hirveä itku! Kamala olo tuli mullakin mutta ei lapset pikkukolhuista kärsi ja selviää hyvin ilman traumoja. Hyi ku alkoi itteäkin puistattaa tuo reiden nahka jäänyt nepparin väliin :s mut näitä sattuu, sille vaan ei voi mitään.

Vierailija
18/27 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..imetin vauvaa auton takapenkillä ja sitten päätin röyhtäyttää sen olkapäälläni. Aliarvioin jotenkin auton katon mataluuden, joten kun kieräytin vauvaa olkapäälleni, hyppyytin liian korkealle ja vauva löi päänsä kattoon. Uuuuups.

Vierailija
19/27 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkasin joskus vauvan kynsiä ja vahingossa myös osan sormenpäästä.. Onneks ei paljoa lähteny mutta kyllä harmitti. Puolivuotiaan päästin myös putoamaan sängystä. En ehtinyt kuin selkäni kääntää niin johan oli kaveri kepsahtanut lattialla miedän sängystä. Onneks oli pudonnut jotenkin pepulleen eikä kolhaissut päätään.. Ihme että mitään pahempaa ei ole sattunut.

Vierailija
20/27 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis sillä etteikö varmasti olisi ollut kamala tunne teillä vauvankolhijoilla, mutta kun mielessäni mietin esim. tuota autossa röyhtäytys juttua niin tirskun täällä niin julmetusti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme