Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsesi kympin oppilas, joka viihtyy isin ja äidin kanssa vielä 2-kymppisenäkin?

Vierailija
24.05.2012 |

Yliopisto-opiskelijanakin keskittyy opintoihin, ei opiskelijaelämään ja vapaa-aika kuluu kiltisti omien vanhempien kanssa.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan Suomessa on häpeä, jos on niin hyvät välit vanhempiin, että lapsi on heidän kanssaan vapaaehtoisesti tekemisissä vielä vanhempanakin.

Vierailija
2/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoitas nyt vähän ap mitä tällä haet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse kympin oppilas ja monen ällän yo, enkä viihtynyt kotona normaalia lasta/nuorta enempää. Itseasiassa olen ollut melkoinen bilettäjä aika ajoin.



Mutta kympin oppilaita noista vaikuttaisi tulevan.

Vierailija
4/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen paremmin kun nytkään. Vapaa-aika kuluu naapurin lasten kanssa ja harrastuksissa. Viikonloput pyritään pyhittämään perheen yhteisille jutuille.

Vierailija
5/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löydä parisuhdetta, kun ei viihdy muiden nuorten kanssa ja myöhemmin sitoutuu hoitamaan ikääntyneitä vanhempiaan ja oma perheen perustaminen jää sen vuoksi kokonaan.

Vierailija
6/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalivat kilttiä ja kunnollista lastaan ja vaativat (ainokaiseltaan) hyvää koulumenestystä ja nuori tunnollisuuttaan jättää normaalin nuoruuteen kuuluvan sosiaalisen elämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löydä parisuhdetta, kun ei viihdy muiden nuorten kanssa ja myöhemmin sitoutuu hoitamaan ikääntyneitä vanhempiaan ja oma perheen perustaminen jää sen vuoksi kokonaan.

Ja jos näin sattuisi käymään, niin mitä sitten?

Vierailija
8/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, meidän tytär muutti pois kotoa 18-vuotiaana. Perustanut aikoja sitten perheen ja hänellä hyvä työpaikka ja ammatti. Eipä paljoa koskaan stressanut koulussa, riitti kun kuunteli tunneilla. Ap:ta taitaa nyt närästää jonkun tutun fiksu lapsi? Vai mistä tuulee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona, joten ihan pakostakin varmaan on parempi viihtyä vielä jonkun verran vanhempien seurassa. Onneksi ei ole vielä ainakaan pakolta tuntunut, vaan isosisko mielellään viettää myös vapaa-aikaansa pienempien sisarusten ja vanhempien kanssa ja odottaa innolla mm. yhteistä mökkilomaa kesällä. Miksi 20-vuotias ei saisi viihtyä vanhempiensa seurassa? minusta se olisi aika outoa ja merkki siitä, että en ole osannut olla hyvä vanhempi hänelle.

Vierailija
10/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä hirvittävää palstalla. Ap hae apua. Itse muutin 19v. pois kotoa, kirjoitin 5 ällää. Biletin paljon ja minulla ollut aina paljon ystäviä. Koulu ollut aina minulle äärimmäisen helppoa, en edes tehnyt sen eteen mitään. Nykyisin olen hyvässä ammatissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää vauhtia jäämässä peräkammarintytöksi ja hoitajaksi iäkkäille vanhemmilleen.

Sosiaalista elämää ei ole, koska eihän kiltit tytöt sellaista, eivät ainakaan poikia tapaile.

Vierailija
12/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kyse vanhemmista, jotka vaativat lapseltaan hyvää menestystä mutta myös estävät normaalin nuoren ihmisen elämän sitouttamalla aikuisen lapsensa itseensä ja vanhuutensa turvaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin sellainen ja voin näin myöhemmin todeta, ettei se hullumpi vaihtoehto ollut.

Vierailija
14/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää vauhtia jäämässä peräkammarintytöksi ja hoitajaksi iäkkäille vanhemmilleen.

Sosiaalista elämää ei ole, koska eihän kiltit tytöt sellaista, eivät ainakaan poikia tapaile.

Onko Nico-Petteri huono koulussa ja sen sisko Jenna-Juulia myös? Ei se meidän syy ole ;)

Terveisin raisu ja reipas nainen, joka oli hurjapää nuorenakin. Ka lukiossa 9,9 ja kirjoitin kuusi laudaturia. Kotoa muutin pois 17-vuotiaana. Sinänsä en näe ihmeellistä, jos 20v. asuu vielä kotonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syrjäytyvät NUORET MIEHET, joilla EI ole koulutusta ja jäävät vanhempien nurkkiin pyörimään(mammanpoikia) Tästä ollut lehdistössäkin paljon. Eli ap on nyt hivenen väärillä jäljillä.

Vierailija
16/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syrjäytyvät NUORET MIEHET, joilla EI ole koulutusta ja jäävät vanhempien nurkkiin pyörimään(mammanpoikia) Tästä ollut lehdistössäkin paljon. Eli ap on nyt hivenen väärillä jäljillä.

Vierailija
17/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ei sulje pois sitä, etteikö hänellä olisi myös omia ystäviä, kavereita, tuttavia jne.



Minusta on kummallista, että lapsen tulee vihata vanhempiaan niin paljon, ettei suostu kunnolla edes tervehtimään. Näin siis siihen asti, kunnes perustaa perheen. Siitä eteenpäin omien vanhempien on elettävä lapsensa perheen elämää eli oltava aina valmiina hoitamaan lastenlapsia, siivoamaan lapsensa koti, maksamaan lapsensa perheen laskut.



Eli mitä ihmeen kamalaa on siinä, että lapsi viihtyy omien vanhempiensa kanssa nuorena aikuisena, kun muutaman vuoden kuluttua niiden vanhempien on ryhdyttävä hänelle ilmaiseksi piiaksi ja rengiksi.



Vierailija
18/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

dokailun aloitin 12-vuotiaana ja elin aika hurjaa vaihetta vielä 20-vuotiaana ja tuskin käväisin kotosalla. Silti musta tuli ihan hyvä äiti omille lapsilleni, joista osa on kympin oppilaita, osa ei, kaikki ne viihtyy täällä lapsuuden kodissaan silloin kun tänne tulevat (ja käyvät kyllä usein). Tietysti onhan niitä sellaisiakin kympin oppilaita jotka nyhvää kotona aina, mutta tuskinpa se niistä vanhemmista kauheasti johtuu, enemmänkin veikkaan että ihmisen perusluonteesta ja temperamentista.

Vierailija
19/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seuraisit muutakin kuin Seiskaa, tietäisit, että syrjäytyneitä peräkammarin poikia ovat ne miehet, jotka ovat tippuneet kelkasta, heillä on vain pk käytynä ja asuvat vanhempiensa elättinä.

Vierailija
20/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö aina olla joka paikassa suuna päänä perseet olalla? Jotkut hei viihtyvät kotona, antakaan nyt ihmisten olla millaisia ovat. Itse olin kamala kakara 14-17 v. Olin varmaan melko raskas taakka vanhemmilleni. Onneksi aikuistuin lopulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi