Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hahahahaha repeilen täällä kuinka joidenkin lasten täytyy soittaa kotiin lupa saako syödä vieraissa!

Vierailija
24.05.2012 |

Eikö terveen maalaisjärjen käyttö oo sallittua?

Jos lapsi on kaverin luona, kaverin vanhempi/vanhemmat ovat laittaneet siellä hyvää sapuskaa ja sanovat että jää ihan mielelläsi syömään vaan, niin miksi lapsen täytyisi kysyä nälkäisineen vatsoineen lupa syömiseen...?

Ihan älytöntä.

Siinä on kanssa voittoo vaan itelles, jääpi sulle enemmän sapuskaa tai kerta vieraat on niin miljardöörejä et heillä on varaa ruokkia vaikka koko kylä nii se on säästöä sun omalle tilipussilles!;D se et pennut ei oo huutamassa himassa ja sotkemassa ruokapöydässä, rakas mamma, käytä se aika vaikka rentoutumiseen...

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin lupa kysytään. Oletko tyhmä?

Kotona on saattanut mamma häärätä keittiössä 2 h patojen äärellä ja odottaa perhettä pöytään. Kyllä vatuttaa, jos lapset ovat syöneet kuka missäkin. Lupaa kysymättä.

Vierailija
42/42 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä perheen tulisi tehdä yhteistyötä. Eikä silleen " MÄ, MÄ, MÄ .. MÄ VAAN MÄÄRÄÄN SUA .. MÄ OLEN AIKUINEN, SÄ OLET LAPSI, JOTEN MÄ KUN OLEN AIKUINEN OLEN AINA PALJON VIISAAMPI JA PAREMPI, SÄ OOT SELVÄSTI LAPSENA NÄILLÄ POINTEILLA ALEMPIARVOINEN "

Inhoan tuollaista.

- AP

Oletko aikuinen ihminen? Kuulostaa ihan kuusivuotiaan kiukuttelulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi