Taaperon pukeminen
Olenko pukenut taaperolle liikaa vai liian vähän mielestänne vaatteita: ulkona ollut aurinkoista ja lämpötila noin +17. Eli lapsella päällä farkut, t-paita ja huppari, päässä lippis? Pitääkö noita korvia vielä niin suojata taapero ikäiseltä vai riittääkö vain lippis suojaamaan auringolta?
Kommentit (3)
vuorelliset puuvillahousut, body, huppari ja lippis. Lämpötila +12, vähän tuulee. Samaa mietin, että oisko pitän yt laittaa paksumpi lakki, mut meillä ei ole sellaista, jossa ois myös lippa suojaamassa auringolta. Lapsi on tosi vaalea, joten olen laittanut aurinkosuojavoidetta poskiin ja korviin. Lippis on myös sen verran iso, että peittää korvat.
lapset 2v9kk ja 1v ja isommalla oli tänään päällään (+20 ja ylikin) t-paita ja collegehousut aluksi, sit vaihdoin myöhemmin shortseihin. 1-vuotiaalla oli päällään pitkähihainen ohut body ja ohuet sukkahousut. Vaihtelivat paikkaa varjosta aurinkoon ja takas.
Jos lapsi viihtyy ni ihan hyvä vaatekerta toi on, toisaalta mä en varmaan näillä asteilla enää farkkuja laittais ja nytkin oon laittanut lapsille sit joko yhen pitkähihaisen tai sit pelkän t-paidan, en käytä enää kahta kerrosta vaatetta. Kauheeta katsoa puistossakin kun joillakin on vielä välikelin ulkovaatteetkin päällä ja mammat ite joku toppi vaan päällä..Huh huh..
suojaamaan vielä omiakin korviani. Samaten mieheni. Riippuu siis ihan palamisherkkyydestä.
Mä olen luottanut lippikseen, jossa on kunnollinen takasuoja (suojaa suht hyvin myös korvia).