Pitääkö olla huolissaan, lapseni sai musiikista, kuvataiteesta, käsitöistä ja
liikunnasta todistukseen numeroksi 8, kaikista muista 9.
Käyttäytyminen tietenkin 10
Kommentit (9)
kympistä käyttäytymisessä?
Tyttö, neljäsluokkalainen sai sellaisen hymytyttöstipendin, jonka saajan luokkatoverit olivat keskuudestaan itse äänestäneet.
Ettei vaan olisi joku hikari ja joutuisi sen vuoksi silmätikuksi :(
ap
Ja luulen, että lapsesi on sellainen ystävällinen, iloinen, avulias ja muut huomioonottava luonteeltaan ja käytökseltään eli juuri sellainen kuin pitääkin. Siksi tuo 10
huolissaan äidin takia, joka kyselee noin tyhmiä.
sellainen oppilas, joka käyttäytyy hyvin ja lisäksi edesauttaa koko luokan hyvinvointia omalla käyttäytymisellään. Eli nimenomaan kyseessä on kiva kaveri! Eli voit olla erittäin ylpeä lapsestasi! Hän on varmasti aivan ihana tyyppi.
Arvosana 8 on hyvä arvosana. Hän ei ehkä ole taiteellisesti ja liikunnallisesti suuntautunut. Sillä, että tekee parhaansa, saan numeron 8. Kiitettävään pitää olla mukana lahjakkuutta.
Lapsesi on saanut todella hyvän todistuksen! Onnittelut sinulle ja hänelle! Nyt on mukava aloittaa kesäloma :)
ja vääriä tilanteita, joissa käyttää niitä. Repusta otat pari kirjaa salaa pois, niin vaikuttaa huolimattomalta. Kuulustele aina kokeisiin ja kerro paljon vääriä vastauksia ja korjaa oikeat vääriksi. Voisko tyttö alkaa jo röökaamaan?
-ope
Ainakin minun mielestäni.
terv. ope
nykyään käyttäytyminen on aina 9, siis se korkein arvosana.
Vanhaan aikaan pystyi saamaan kympin, mutta jostain syystä se ei kuulu enää peruskouluun.
nykyään käyttäytyminen on aina 9, siis se korkein arvosana.
Vanhaan aikaan pystyi saamaan kympin, mutta jostain syystä se ei kuulu enää peruskouluun.
ap
Kyllä käyttäytyminenkin arvostellaan asteikolla 4-10! Eli voi saada siitäkin kympin.
kympistä käyttäytymisessä?
Tyttö, neljäsluokkalainen sai sellaisen hymytyttöstipendin, jonka saajan luokkatoverit olivat keskuudestaan itse äänestäneet.
Ettei vaan olisi joku hikari ja joutuisi sen vuoksi silmätikuksi :(
ap