Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katariina Souri. 3. avioero.

Vierailija
24.05.2012 |

Ei kestänyt tämä liitto nuoren miehen kanssa.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2012052415613923_vi.shtml

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kata on kiehtova persoona, joka toimii omien arvojensa ja näkemystensä mukaisesti. Jos hän toimisi ulkoisten odotusten ja ennakkoasenteiden antaman viitekehyksen mukaan, hänestä häviäisi elämän ja itsensä monimuotoisuutta analysoiva syvällisyys. Joiltain ihmisiltä puuttuu halu tai taito interpersoonalliseen ajatteluun, jolloin on helppo asettaa itselle ja muille tarkkaan strukturoitu roolitus aiemmin muodostetun käsityksen pohjalta. Tästä poikkeaminen aiheuttaa ennakkokäsitysten horjumista, jolloin kohde koetaan uhkana. 

Vierailija
42/70 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että avioeron jälkeen pitäisi olla vuosi ennen kuin saa mennä uudelleen naimisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 12:38"]

Tuon blogitekstin kirjoittaja on surullisen katkera ihminen. Tekstistä myös paistaa läpi yksinkertaisen ihmisen ajatusmaailma. Yritetään esittää asiat muka nokkelasti, mutta sorrutaan lähes jokaiseen mahdolliseen argumentointivirheeseen (räikeimpänä virheellinen logiikka).

Säälittävää mustamaalausta.

[/quote]

Kyseessä tässä ja  muiden vastaavien blogien takana ilmeisesti eräs julkisuuden uhri takavuosilta, jo lapsena elämäntarinansa takia revittiin sensaatiolehtien palstoille ahneiden sukulaisten myydessä "reportaaseja". Eikä viimeisestä tv-dokumentistakaan vielä kovin montaa vuotta ole. Ihminen, pieni poika jonka julkisuus tuhosi ja rikkoi.

Jospa jättäisimme omaan arvoonsa, emmekä solvaisi enempää sinullekin varmaan täysin tuntematonta ihmistä.

[/quote]

Tekstihän on soljuvaa ja ytimekästä mikä on ongelmasi?

Minä olen oikea toimittaja ja tekstit tarkistaa aina toimituspäällikkö niinkuin tässäkin kohtaa

en tiedä kenestäkään pojasta josta olisi "myyty" reportaaseja medialle jos joku sellaista väittää niin sellaiset puheet saattaisi jo hipoa rikosoikeudellista tarkastelua

Julkisuudessa ollaan realistisilla ansioilla ja meriiteillä ja on luonnollista että vaikka sitten olisikin lapsijulkku hänestä maksetaan juttupalkkio hänen holhoajalle normaali käytäntö ei sellainen ole "myymistä"

Tehtäväni on paljastaa yksityiskohtia henkilöistä joiden julkisuudensuoja on alentunut heidän omien toimien takia sellainen esimerkiksi tämä Katariina Souri joka itse antaa lukijoille mahdollisuuden arvosteluun vaikka nainen on enää suurelle yleisölle täydellisesti tuntematon ellei vitsi niin itse hän on kyseenalaistanut itsensä 

Realistisia meriittejä julkisuuteen ei nimittäin ainakaan ole tällä Souri Kärkkäisellä tänä päivänä

Lisäksi solvausta ei tunneta enää tässä maassa jos totuus koskee se ei ole solvaamista

Vierailija
44/70 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahaha olet Rita Tainola roskalehdistön kruunattu kuningatar joka on palkittu käräjäoikeudessakin turhan nyhjäämisest sellaiset toimittajat juuri elävät turhista jutuista ja totuuden muuntelusta koska oikeat starat menevät välittömästi palmun taa piiloon kun näkevät Tainolan saapuvan teatteriin

http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/esa-tikkasen-pojasta-kirjoittaminen-toi-tuomion-toimittajalle/1044242

Todellisuudessa Kärkkäinen Souri ja kaikki alternative persoonien kirjat on täyttä skeidaa ei niitä ole ostettu edes pienkustannerajaan saakka ja jokainen kustantaja on ottanut opikseen taloudelliseten vahinkojen myötä kun on lyönyt kätensä tämän rouvan hengen keitoksiin

Vierailija
45/70 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:23"]

En ymmärrä, mikä siinä Sourissa niin ärsyttää. Monilahjakas tyyppihän se on, mut ei oo elämässä kaikki mennyt ns. putkeen esim. ihmissuhteissa. Voisi kuvitella, että ennemminkin herättäisi myötätuntoa muissa naisissa.

Ihmisessä ei ärsytä mikään vaan se että ihminen voi olla niin tyhmä ettei tajua sitä itsemään monilahjakas rouva on ainoastaan sametinpehmeitten fantasiavalheittensa tuputtamisessa hyväuskoisimmille

Tykkäsin kirjastansa Jumalasta seuraava. Siinä oli aidontuntuista kuvailua parisuhteesta narsistin kanssa.

Ja en ole Kata :D

[/quote]

Vierailija
46/70 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin kirjastansa Jumalasta seuraava. Siinä oli aidontuntuista kuvailua parisuhteesta narsistin kanssa.

Paradoidit jyllää taas Jumalasta seuraava ei todellakaan ole Kata Kärkkäinen ja alternativet jos joku mieltää itsensä Jumalasta seuraavaksi kärsii paranoidisesta skitsofreniasta

Holhouksen alle tämä rouva hop hop

Vierailija
47/70 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Playboymallista taiteilijaksi ponnistanut, joka värjää hiuksensa vaikka siniseksi ja tekee lapsia kenen kanssa lystää. Aah ja ooh, haluan olla samanlainen. Varmaan sillä on pari tatskaakin jossain ja Hefner soittelee sille.

Vierailija
48/70 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ilkeä blogikirjoitus.

Vierailija
49/70 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen blogin pitäjälläpä vasta mielenterveysongelmia onkin. Todella mautonta.

Sitä vois itse kukin muistuttaa itseään, että ihmisiä ne on ne julkkiksetkin.

Vierailija
50/70 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2012 klo 08:15"]

että avioeron jälkeen pitäisi olla vuosi ennen kuin saa mennä uudelleen naimisiin.

[/quote]

Tai käydä pakollinen parisuhdekurssi.

Vierailija
51/70 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta joku oikeasti jaksaa kirjoittaa noinkin pitkän ja yksityiskohtaisen, pikkuilkeän tekstin, ei ole normaali ihminen. Täytyy olla mielenterveydessä vikaa, että jaksaa negatiivisessa hengessä noinkin pontevasti piehtaroida ja jaksaa nähdä vaivaa. Ensimmäiseksi tulee mieleen; kuka jaksaa ja viitsii? Ja onkohan joku Pikkuisen Katkera :D:D:D Huvittavuuksiin saakka.

Vierailija
52/70 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kata on mielenkiintoinen persoona. Olen lukenut pari hänen romaaniaan, olivat mielenkiintoisia. Ja katsoin joskus Samppanjaa ja vaahtokarkkeja sekä leffan Minä ja Morrison. Olivat ihan OK katsottavaa. Olen nainen, ja akateeminenkin. (Niin ja olen kateellinen hänen kauneudestaan ja sitkeästä elämänasenteestaan.)

Vierailija
53/70 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon blogikirjoituksen tekijä on ongelmainen ihminen. Surullista.

Vierailija
54/70 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, eikös tämä Kata kuitenkin kirjoittanut ihan myyvän kirjan tai pari, josta yhdestä ainakin tehtiin kohtuumenestynyt elokuvakin? Kuinka moni sellaiseen pystyy, häh?

Vierailija
55/70 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiehtova persoona tottakai omasta mielestä yleisöllä ja katselijoilla on kuitenkin havaintokyky 

Kata Kärkkäinen on vanha nainen jonka pitää esitellä kulahtanut persettään juorulehtien palstoilla saadakseen sopparahat vertauskuvannoillisesti siinä missä eukot rattolehdissä tai katujen hamppariakat dyykkaamassa roskiksia haisevien pussiensa kanssa Kärkkäinen ei eroa näistä pummeista vaan samaa sarjaa tapa vaan on toinen Kata Kärkkäinen ei ole missi ei mannekiini runko on elähtänyt ja ulosantavuus nolla säälittävä ihminen kerta kaikkiaan sanon minä

Vierailija
56/70 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä ei myöskään ole velvollisuutta esittää mitään todistuksia opinnoistaan.

[/quote]

Jos harjoittaa liiketoimintaa väärennetyllä ammattinimikkeellä tai ja tutkinnolla asia kiinnostaa poliisia erityisesti jos muu sotkua folioon käärittynä antaen ymmärtää että tuote on jotain muuta kuin lapsellinen piraatti ja henkisesti alikehittyneen hengentuote

Vierailija
57/70 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla taidemaalareilla tulee olla jonkinlainen "virallinen ammattipätevyys" eli hän ei itse tunne lainkaan taidemaailmaa.

[/quote]

Jep vankilat on täynnä lusimassa "taidemaalareita" jotka ovat myyneet turuilla toreilla "taideteoksia" vetämällä ostajaa retkuun myymällä aata vaikka tuote onkin folion avauksen jälkeen osoittautunut peeksi 

haha haa

Vierailija
58/70 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 09:50"]

Hänellä ei myöskään ole velvollisuutta esittää mitään todistuksia opinnoistaan.

[/quote]

Jos harjoittaa liiketoimintaa väärennetyllä ammattinimikkeellä tai ja tutkinnolla asia kiinnostaa poliisia erityisesti jos muu sotkua folioon käärittynä antaen ymmärtää että tuote on jotain muuta kuin lapsellinen piraatti ja henkisesti alikehittyneen hengentuote

[/quote]

Mikään Kärkkäisen hengentuote ei vakuuta nainen sotkeutuu konsepteihinsa jo aamiaismuroillaan 

Vierailija
59/70 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2012 klo 07:59"]

Ei kestänyt tämä liitto nuoren miehen kanssa.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2012052415613923_vi.shtml

[/quote]

EVVK

Enemmän kuin tuon linkin avaaminen mua kiinnostaa ap:n elämä. Kuinka monta pitkää avo- tai avioliittoa hänellä on ollut ja minä ikäinen hän on? Kuinka monen  miehen kanssa hänellä on lapsia?

Ja ennen kaikkea: miksi hän teki tämän avauksen? Ip-lehtien uutisointi saavuttaa varmaan kaikki palstamammat, joten linkki on turha. Jos ap haluaisi keskustella Sourin erosta (miksi?), hän olisi tehnyt jonkun keskusteluavauksen = mitä hän itse tästä päivänpolttavasta aiheesta ajattelee. Mutta ei. Miksi siis tämä avaus?!

Vierailija
60/70 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme avioliittoa nelivitoselle ei edes ole mitenkään paljon. Tunnen useita ihan normaaleja nelivitosia, joilla on takana jo viisi tai kuusi avoliittoa. Ei se kirkossa tai maistraatissa kuuluttaminen tee suhteesta sen kummallisempaa. Taiteilijanimiä ja niiden muutoksia on muillakin kuin Sourilla, etenkin kirjailijat käyttävät usein peitenimiä. Kirjailijaksi tai kuvataiteilijaksi voi tittelöidä itsensä kuka tahansa niin halutessaan. 

Ap vaikuttaa syvästi häiriintyneeltä ja kirjoittaa erittäin huonoa ja sekavaa tekstiä. Lisäksi hän syyllistyy törkeisiin kunnianloukkauksiin.