Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupan alan työntekijät, mikä asiakkaissa ärsyttää?

Vierailija
23.05.2012 |

Tässä asiat, jotka minulle tulee ekana mieleen:

Ei tervehditä, kiitetä jne.

Laitetaan rahat ja pullokuitit hihnalle ja sitten ihmetellään ja huudetaan kun ne menee liukuhihnan syövereihin

Lätkäistään rahat ja kortit allekirjoitustasolle, vaikka odottaisin niitä käsi ojossa

Jätetään tavarat, joita ei halutakaan ihan vääriin hyllyihin, etenkin jos ne vaativat kylmäsäilytystä -> menee suoraan roskiin, hävikki kasvaa ja hinnat nousee

Valitetaan, jos jikin tuote on loppu -> me ei pantata niitä missään varastossa, vaan laitetaan kyllä esille joka aanu klo 6 alkaen!

Puuh, onneksi teen tätä vain opiskelun ohella....

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassalla työskentelevää tuttua tuntuu ainakin ärsyttävän aivan kaikki, sen verran innokkaasti niistä päivittelee facebookiin.

Suosikki taitaa olla ärsyyntyminen siitä, missä järjestyksessä kassahihnalle tuotteet pakataan. Oon miettinyt, miten tää tehdään oikein. Kun siis itse aloitan sieltä hevi- ja maito-osastoilta, ja siten ne painavat tuotteet menee kärryssä alimmaiseksi. Hihnalle olisi taas kiva laittaa ne painavimmat eka, mutta saa siinä hetken säätää..

Vierailija
62/63 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan kaipaa kaupassa juttuseuraa, haluan nopeasti tavarat koriin ja ulos.

Tulipahan muuten mieleen, että meidän lähikaupassa on jopa kaksi myyjää, jotka tervehtivät niin että sen kuulee. Muut mumisevat jotain olematonta - ja näistä useimmat ovat keski-ikäisiä naisia. Tervehtijät ovat parikymppisiä miehiä. Tulee tollo olo, kun itse sanoo kuuluvasti "hei" ja kassa suunnilleen vaan tuijottaa käsiään.

Joo pikkukaupassa on tyhmää kun myyjä tervehtii kauppaan tullessa ja uudestaan siinä kassalla

vähän ajan päästä :D

Joskus olen meinannut sanoa, että mehän jo äsken moikattiin.

äänihuulet varmaan kuluu siitä jos sanoo kaksi kertaa "hei".:D Tää on taas sarjassa "vain Suomessa voidaan tällaisestakin valittaa".

Itse saatan tervehtiä kaksi kertaa asiakasta, koska olen voinut puhua asiakkaan kanssa

Miksi i saisi tervehtiä vaikka kuinka monta kertaa? Minua ei ainakaan asiakkaana haittaa yhtään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaattikassat on ihania, koska kenenkään ei tarvitse ärsyyntyä. Asiakkaalla saa olla huono päivä, ei tarvitse tervehtiä eikä olla missään vuorovaikutustilanteessa. Eikä kassan tarvitse kärsiä kärttyisästä asiakkaasta.

Toki sitten, jos automaattikassaan tulee ongelma, joutuu valitettavasti vuorovaikuttamaan, mikä ärsyttää suuresta, jos on antisosiaalinen olo, mutta sitähän elämä lopulta on: sarja ärsyttävyyksiä.