Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Six pack, näin sen saa 6 vk.ssa(sisältää ohjeet)

Vierailija
22.05.2012 |

Tässä treeni:

8 min päivässä, eka kerralla kun tein noin viikko sitten, ei tullut mitään, niska huusi hoosiannaa jo toisen liikkeen kohdalla. Nyt alkoi niskakipu vasta tokavikalla liikkeellä, eli älytön parannus ja pystyin tekemään koko ohjelman :)

Kokeilkaapa ja kertokaa, miltä tuntui?

t. plösö, jonka vatsalihakset katosi raskauden aikana

Tsemppiä!

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuosta ohjeesta !:)

Vierailija
42/75 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heikko niska. Vahvistuu kun jaksaa jatkaa. Niin mulle plösölle kävi. Vatsalihakset vahvistuu ja niska pääsee vähemmällä. Ei tulosta ilman tuskaa ;) Ap

P.s mulla reilusti massaa mahassa ja ylimmät vatsalihakset on kasvaneet selvästi! Peili kertoo!

mulla ei tullut niska kipeäksi sillä ohjelmallani, eli ehkä noi liikkeet sitten ei ole niin hyviä? Kokeilen huomenna ja tulen kertomaan, jos ketju vielä löytyy. T. edellinen

tule mullakaan "kipeäksi", vaan on hyvin hyvin väsynyt ja se sattuu. Kipu lakkaa samalla sekunnilla kuin liikekin. Että kannattaa tosiaan ottaa nuo tauot rennosti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjeita niin tämä on kahdelle ensimmäiselle viikolle tämä ohjelma. Tehdään 3 krt viikko.

Eli tässä on 8 erilaista liikettä joita tehdään 30 krt jokaista. Yht. 240 rutistusta, aika kova siis.

Seuraava taso on sitten 40 krt, suunnilleen samoja liikkeitä varmaan.Ap

jos siis teen nämä joka päivä niin tulos paranee ja prosessi nopeentuu?

Vierailija
44/75 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vyötärönympärys 116 cm, joten enpä usko että kolmessa viikossa siitä mikskään muuttuu:D

Vierailija
45/75 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli kyllä ihan helvetillistä tuskaa toi vika liike. Sain siis heti eka kerralaa koko jutun teehtyä. Nyt pitää tsiigailla jaksanko treenata tän ohjeen mukaan, kun haluisin itekkin sixpackin näkyviin. Oli kyllä ihan helvetilliset likkeet...

Vierailija
46/75 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helvetin moista kidutusta tuo oli, vatsalihakset (joita ei edes ole) olivat ihan tulessa.... olen tehnyt tuon jo muutamaan kertaan mutten ikinä pääse loppuun.... Siis voiko tästä saada vain näilä ohjeilla sixpackin vai tarviiko muutta ruokailutottumuksiaan? Ja jos niskat kipeytyy, niin kannattaa venyttää sitä

t. Laiskiaine

Vierailija
47/75 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

PT:n kommentti. Perkuleesti rutistuksia, ja haastavin liike viimeisenä. Kaulan lihakset väsyvät ensimmäisenä. Vatsalihakset ovat samanlaisia lihaksia kuin muutkin, ei niitä kannata treenata joka ikinen päivä vaan pitäkää ihmeessä lepopäiviä, kovasta treenistä toipumiseen menee 48 tuntia.

Sixpackin näkyvyyteen vaikuttaa lihasten päällä olevan rasvakerroksen määrä. Siihen vaikutetaan parhaiten ruokavaliolla.

Vierailija
48/75 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamamman tunnistaa tänä kesänä siis siitä että niillä on kaikilla tiukka six-pack mutta koko muu kroppa on löllyvä ja treenaamaton!

Vierailija
49/75 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on vähän hassu ajatus, että joku treenaa hullunlailla pelkkiä vatsoja. Vaikka sixpackin saisikin (mihin nyt en ihan jaksa uskoa tuolla metodilla), niin silti on vielä ne allit, reisilöllöt ja roikkuva takapuoli. Eikö olisi parempi treenata kokonaisvaltaisesti koko kroppaa? Itse treenasin vuosikausia vatsaa ns. perinteisillä istumaannousuilla sun muilla ihan turhaan. Näkyviä tuloksia on syntynyt vain yhdistämällä pitkäkestoinen aerobinen liikunta erilaisiin lankkuihin ja kyykkyihin (esim. kahvakuulan kanssa), joissa koko keskivartalo jännittyy. Vatsalihaksiin ei valitettavasti ole oikotietä.

Vierailija
50/75 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 12:05"]

Musta on vähän hassu ajatus, että joku treenaa hullunlailla pelkkiä vatsoja. Vaikka sixpackin saisikin (mihin nyt en ihan jaksa uskoa tuolla metodilla), niin silti on vielä ne allit, reisilöllöt ja roikkuva takapuoli. Eikö olisi parempi treenata kokonaisvaltaisesti koko kroppaa? Itse treenasin vuosikausia vatsaa ns. perinteisillä istumaannousuilla sun muilla ihan turhaan. Näkyviä tuloksia on syntynyt vain yhdistämällä pitkäkestoinen aerobinen liikunta erilaisiin lankkuihin ja kyykkyihin (esim. kahvakuulan kanssa), joissa koko keskivartalo jännittyy. Vatsalihaksiin ei valitettavasti ole oikotietä.

[/quote]

No mutta parantaahan vatsalihakset jo ryhtiäkin ja saa näyttämään hoikemmalta (vaikka ei tietenkään hoikalta jos läskiä on), ja voi käydä niin kuin minulle että kun löytää vatsalihaksia innostuu etsimään niitä muitakin. :)

Vierailija
51/75 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleeseko se sixpack sit oikeesti 6 viikos

Vierailija
52/75 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no öö ihanku se että teet vatsoja ei auttais sixpackin saamiseen? kyllä vaan auttaa mutta tietty ei saa olla korkea bmi vaan normaali eli noin 20. mutta voihan sulla olla vaikka bmi 17 ja kun et tee vatsoja, ei siellä mitään näykkään. 

Vierailija
53/75 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei voi olla sixpackia naisella? En tiedä johtuuko siitä että olen nuori (12 vuotta) että minulla on ihans selvä sixpack! Harrastakaa yleisurheilua! On hauskaa ja parantaa kestävyyttä ja kaikkia lihaksia! ;)

Vierailija
54/75 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen 15 vuotias tyttö. painan noin 50kiloa. 

haluaisin sixpackin! 

mutta en tiedä että miten saan semmoisen nopeasti ? 

vinkkejä saa antaa otan vastaan ilomielin !!

Vierailija
55/75 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis sixpackit saa vain... jos ostaa ostos tv:en sixpack laitteen.... Muuten ei ole mitään toivoa... Koska amerikkalaisethan tietävät kaiken kuntoilusta... ;)

Vierailija
56/75 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 12:06"]

no öö ihanku se että teet vatsoja ei auttais sixpackin saamiseen? kyllä vaan auttaa mutta tietty ei saa olla korkea bmi vaan normaali eli noin 20. mutta voihan sulla olla vaikka bmi 17 ja kun et tee vatsoja, ei siellä mitään näykkään. 

[/quote]

Facepalm, Se on rasvaprosentti, joka merkitsee eikä bmi...

Vierailija
57/75 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2012 klo 22:15"]Tässä treeni:

8 min päivässä, eka kerralla kun tein noin viikko sitten, ei tullut mitään, niska huusi hoosiannaa jo toisen liikkeen kohdalla. Nyt alkoi niskakipu vasta tokavikalla liikkeellä, eli älytön parannus ja pystyin tekemään koko ohjelman :)

Kokeilkaapa ja kertokaa, miltä tuntui?

t. plösö, jonka vatsalihakset katosi raskauden aikana

Tsemppiä!

[/quote]

pitääkö tätä tehdä joka päivä vai riittääkö esim. 4x viikossa?

Vierailija
58/75 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ittellä six pack näkyy kunnolla vai en paljoo treennaakkaa.

Vierailija
59/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sixpackiä ei kyllä tule ellei muuta ruokavaliota

Vierailija
60/75 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää kyl siinä mielessä hyvä koti treeni ettei salilla tarvitse käyä ja olen itse nyt vasta tehnyt 2kertaa tämän ja nyt on niinku ettei jaksais mutta pakko on jaksaa että sais kuntooki paremmaks mut oishan se sixpack aika kiva siel paidan alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi