Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko lapsellesi ristiäislahjaksi Oiva Toikan lasikuution?

Vierailija
22.05.2012 |

Juu, poistan varmistimen kun kuulen sanan suomalainen design.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua yhtään koriste-esinettä.

Vierailija
2/15 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin toivonut kyllä jotakin hauskempaa ja hienompaa tuon tason vierailta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan meille design-lasi. Paljon kätevämpää ja kauniimpaa kuin taulut, joita meillä on kymmenittäin isovanhempien perintönä.

Vierailija
4/15 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse arvostaisin nyt enemmän jotain lasikuutiota, kun hemmetin rumia hopealusikoita. Mutta samapa tuo.

Vierailija
5/15 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on kivempi kun ne härpylät joissa on joku metallinen nalle ja siinä valtava valokuvakehys. Missä niitä kukaan säilyttää???

Vierailija
6/15 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hopeahärpäkkeet onvaan niin kamalia. Mirlummin jotain ajattoman tyylikästä, jonka lapsi voi halutakkin säästää ja laittaa aikuisena kotiinsa esille.

Vierailija
7/15 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/15 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on tulossa ristiäiset ja mietin kuumeisesti, että millä kohteliaalla virkkeellä kieltäisin lahjat kokonaan. Ristiäisiin tuodaan mielestäni ihan kauheeta tavaraa. Minua ei kiinnosta säilyttää lapselle tarkoitettuja metallisia nalleja 18 vuotta kaapissa.

Vierailija
9/15 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on tulossa ristiäiset ja mietin kuumeisesti, että millä kohteliaalla virkkeellä kieltäisin lahjat kokonaan. Ristiäisiin tuodaan mielestäni ihan kauheeta tavaraa. Minua ei kiinnosta säilyttää lapselle tarkoitettuja metallisia nalleja 18 vuotta kaapissa.

on just ne nallet ja hopeahelistimet. Ottaisin mieluummin jotain antiikkihopeaa.

Kauhulahjojen #1 on sellanen hopeoitu ruusu, käy vauvasta-ylioppilas-viiskytvuotiaalle, oksetus.

Vierailija
10/15 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en myöskään haluaisi lahjoja lapselle, niitä sukulaismummojen valikoimia vaatteita jotka on joko liian pieniä, liian isoja tai liian rumia. Ja krääsää joka maksaa ostajalle aivan tajuttomasti ja on ihan turhaa, mitä ei haluttais säilytellä.

Kahden vaiheilla siis.

Vierailija
11/15 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse inhoan niitä hopealusikoita ynnä muita krumeluureja, mutta makuja on niin monia.

Vierailija
12/15 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on just ne nallet ja hopeahelistimet. Ottaisin mieluummin jotain antiikkihopeaa.

Kauhulahjojen #1 on sellanen hopeoitu ruusu, käy vauvasta-ylioppilas-viiskytvuotiaalle, oksetus.

Ja olen hirveän huono valehtelemaan jos en tykkää lahjasta. Yritin silti parhaani, koska mies on ihana, vaikka ei lahjoja osaakaan ostaa :/

Vierailija
13/15 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä olisi mahtava lahja saada toikan kuutio. ja tuo 2012 kuutio on luonnossa tosi tyylikäs. kun lapsi on aikuinen on tuolla lahjalla aina paikka ja jos ei tykkää niin myy ja syö sillä rahalla opiskeluaikana kaksi kuukautta. hyvä lahja. toki kaikki ei ymmärrä eikä arvosta suomalaista lasitaidetta.

Vierailija
14/15 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukerin Nellin lasikukon.

Vierailija
15/15 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sitä kitschiä mitä yleensä tuodaan.

Kummilusikka on meillä perinteenä, mutta yksi riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän