Olenko ihan kamala kun mua nauratti tää uutinen?
Häpeän reaktiotani.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/il-jarkyttava-yllatys-baarin-vessassa…
Kommentit (6)
mutta kyllä on sen äijän pitänyt nähdä vaivaa, kun on oikein salaluukun rakentanut. Kyllä useimmista ikävistä asioista voi nähdä myös sen huvittavan puolen. Vaikka ei olis varmaan muakaan, tai ap:ta, naurattanut, jos olis itse istunut siinä pytyllä.
Vähän samanlainen juttu, vaikkakin eri aiheesta, sattui kerran omassa elämässä. Poika oli varastanut kavereineen traktorin. Sillä olivat sitten nuoruuden innolla ajelleet pitkin maita ja mantuja kunnes joku tösäytti sen traktorin ojaan. Olivat pojat sitten yrittäneet sitä traktoria työntää ja vetää pois ojasta. Tietysti oltiin miehen kanssa tuohtuneita tapauksesta, mutta pojalta salaa naureskelimme mielikuvalle, kuinka jätkät ovat peräsuoli pitkällä ja otsasuoni pullottaen, naamat punaisina yrittäneet saada sitä traktoria sieltä ojasta.
minuakin. Vaikka onkin järkyttävää. Miten se on voinut tehdä sen, kun pylly on pöntössä? Miten yltää siihen? Ei kai se nyt ole reikää pönttöön tehnyt? Kuulostaa vähän oudolta...
tosin intiimi tilanne tekee siitä kokijalle varmasti ikävän.
Itse parikymppisenä olin ulkohuussissa kun huussiin takaa alkoi kuulua vihellystä. Oli sitten teinipojat tirkistelemässä kun ähistelin pökälettä.
Silloin suututti, vuosia myöhemmin nauratti. Pojat siellä pää sonnanhajussa ja kärpästen ympäröimänä yrittävät nähdä vilauksen naisen takapuolesta...
pylly kokonaan pyttyä peitä niin kyllä siihen ylettää!! Ja moni asia naurattaa minuakin jälkeenpäin, mutta vieraan miehen käsi minun paljaalla pyllyllä ei naurattaisi!
Jos uutinen olisi ulkomailta niin epäilisin ehdottomasti vedätykseksi koko juttua. Mutta Turussa?! Ja miten ihmeessä joku onnistuu rakentamaan baarin vessaan salaluukun niin, ettei henkilökunta huomaa mitään? Baarin aukioloaikoinako tämä on tapahtunut? Ja jos ei ole tapahtunut aukioloaikoina niin eikö sen sedän pitäisi sitten melkeinpä olla joku työntekijä jolla on pääsy tiloihin...
nauraisitko jos sinua olisi kosketellut tuntematon saastainen käsi alapäästä? Minä olisin järkyttynyt!