Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsipuoli pyysi taas rahaa, nyt parturiin. Isänsä on työreissussa

Vierailija
22.05.2012 |

ja äidiltä ei "voi" pyytää, koska on yrittäjä. Hyvin on aivopesty äitinsä luona, eipä tuo maksa elareitakaan vaan vetoaa yrittäjyyteen ( ja aikaisemmin opiskeluihin) ja äidiltä ei nuori saa koskaan yhtään mitään. Ärsyttävää kun kuvitellaan että kotona kasvaa sitten raha puussa..

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muitakaan maksuja.

Vierailija
2/75 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsi, äläkä valita muille, nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes isänsä palaa työreissultaan.

Vierailija
4/75 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on äitinsä, isänsä ja lapsen asia. Ei kuulu sulle tippaakaan

Vierailija
5/75 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuori ASUU TEILLÄ VIRALLISESTI, TE VASTAATTE HÄNEN KULUISTAAN. Te päätätte tarvitseeko nuori nyt parturia vai ei!

Jos äiti ei maksa elareita vahvistetaan ne lastenvalojan luona, tällöin saatte kaupungilta elarit ja kelasta lapsilisät.

Äiti päättää itse mitä maksaa ja mitä ei. Te päätätte samoin. Mikäli teillä on "uusia" yhteisiä lapsia kannattaa "kasvatuslinjat" pitää tasapuolisuuden vuoksi samoina. Huomioiden vielä lasten iät.

Vierailija
6/75 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joka asiasta pitää tehdä niin suuri numero?

Vierailija
7/75 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tämän kirjoittajan kanssa samaa mieltä.

Jos lapsi asuu teillä niin annat rahaa parturiin tai päätät että hän ei mene parturiin eli kuten toimisit oman lapsen kohdalla.

Tää on ihan kauheeta miten lapsipuolia kohdellaan. Jos otat miehen jolla lapsia, niin ne lapset on edelleen olemassa hänellä. Itselläni ei tulisi mieleenikään kuvitella muuta.

nuori ASUU TEILLÄ VIRALLISESTI, TE VASTAATTE HÄNEN KULUISTAAN. Te päätätte tarvitseeko nuori nyt parturia vai ei!

Jos äiti ei maksa elareita vahvistetaan ne lastenvalojan luona, tällöin saatte kaupungilta elarit ja kelasta lapsilisät.

Äiti päättää itse mitä maksaa ja mitä ei. Te päätätte samoin. Mikäli teillä on "uusia" yhteisiä lapsia kannattaa "kasvatuslinjat" pitää tasapuolisuuden vuoksi samoina. Huomioiden vielä lasten iät.

Vierailija
8/75 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitpuolen pitää kustantaa lapsipuolen elämä, mutta äidin ei tarvitse siihen osallistua?

Vierailija
9/75 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoat teen ja pesen pyykit ja tosiaan kustannan elämisen miehen kanssa, mutta jurppii se välillä, kun äidiltä ei voi kuulemma edes KYSYÄ sitä rahaa!

t.ap

Vierailija
10/75 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on mun rahat ja sun rahat ja mun lapset ja sun lapset. Eikö teillä mikään ole yhteistä, vaikka olette samaa perhettä?

Vierailija
11/75 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on mun rahat ja sun rahat ja mun lapset ja sun lapset. Eikö teillä mikään ole yhteistä, vaikka olette samaa perhettä?

menot ovat yhteiset. silti olen vähän sitä mieltä, että etenkin kun äitinsä ei maksa elareita niin voisi jotain joskus lapsensa menoista kustantaa, vai mitä sanot?

Vierailija
12/75 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitipuoli vastaa kaikesta silloin kun isä on reissussa. Ja jos isällä ja äitipuolella on omat rahat, isä maksaa parturin sitten takaisin äitipuolelle, kun tulee reissusta.

Isä siis on tossukka, jos äiti ei maksa velvollisuuksiensa mukaan. Voi kyllä tehdä asialle jotain.

Vierailija
13/75 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoat teen ja pesen pyykit ja tosiaan kustannan elämisen miehen kanssa, mutta jurppii se välillä, kun äidiltä ei voi kuulemma edes KYSYÄ sitä rahaa!

t.ap

Ihan yhtä paljon kuin olla äiti. Yritän viime hetkellä silti niellä harmistukseni, koska olen joka tapauksessa vanhempi ja lapset ovat syyttömiä olemassaoloonsa. Jos tarvitsee apua, rahaa, eteenpäin potkimista, ojennusta, kehua, se on minun hommani tarvittaessa. He ovat keskenkasvuisia lapsia yhä.

Tänään otti päähän vahtia joka ikisen muksun kouluunlähtö. Mietin pitkin aamua annanko viimeisen nukkua pommiin ja antaa oppia vihdoin myöhästymisen seuraukset. En lopulta hennonut, kävin herättämääsä 15min ennen koulun alkua, kiire tuli. Parempi olla uskollisesti paikalla vaan, koulu on käytävä.

Tuo viimeinen heräteltävä oli tällä kertaa lapsipuoli.

Vierailija
14/75 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä sanoisin nuorelle, että voi odottaa siihen kun isä tulee reissusta tai voi toki äidiltänsä kysyä, haluaisiko parturikäynnin kustantaa. Ja jos ei ylimääräistä rahaa ole, niin senkin kertoisin, samaten kun sanon omille lapsilleni, että nyt ei ole antaa tms.

Vierailija
15/75 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka kuuluu lähivanhemmat maksaa. Ne on otettu huomioon elatusmaksuja määrättäessä peruskuluissa.

Vierailija
16/75 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoat teen ja pesen pyykit ja tosiaan kustannan elämisen miehen kanssa, mutta jurppii se välillä, kun äidiltä ei voi kuulemma edes KYSYÄ sitä rahaa! t.ap

Miksi näin ajattelet? Parturi kuuluu lapsen peruskuluihin joka on lähivanhempien maksettava. Etävanhempi /Kela maksaa siitä osansa elatusmaksuissa.

Vierailija
17/75 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoat teen ja pesen pyykit ja tosiaan kustannan elämisen miehen kanssa, mutta jurppii se välillä, kun äidiltä ei voi kuulemma edes KYSYÄ sitä rahaa! t.ap

Miksi näin ajattelet? Parturi kuuluu lapsen peruskuluihin joka on lähivanhempien maksettava. Etävanhempi /Kela maksaa siitä osansa elatusmaksuissa.

äitipuoli tms. Ihmettelen lähinnä sitä, että äidiltään ei pysty pyytämään rahaa, mutta minulta pystyy. Eikö tämä kuulosta kenestäkään muusta oudolta? Ja tosiaan, isänsä saa viedä lapsen parturiin kun tulee työreissusta, ei sitä olla kieltämässä, kuten moni täällä ilmeisesti luulee.

Vierailija
18/75 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄHIVANHEMMAT OVAT NE JOIDEN LUONA LAPSI ASUU, NÄMÄ VASTAAVAT LAPSEN PÄIVITTÄISISTÄ KULUISTA.

Minulla on vanhemmat eronneet, minä sain rahaa päivittäisiin menoihin ns. isäpuolelta ilman hälyjä niin kuin äidiltänikin. Isältäni kysyttiin vain "avustusta" suurempiin hankintoihin, joita taisi olla elämässäni vain yksi; muutto omaan kotiin. Muutoin isäni osti minulle joskus jotain vaatetta (omasta halustaan) sekä kustansi jotain pieniä ravintolareissuja sekä lomareissuja, toki maksoin elatusmaksut.

Eivät vanhempani (kaikki 4 kpl) koskaan hälyjä nostaneet siitä kuka maksoi ja mitä maksoi.

Vierailija
19/75 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku, tuleepa paha mieli lapsen puolesta...

Vierailija
20/75 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitpuolen pitää kustantaa lapsipuolen elämä, mutta äidin ei tarvitse siihen osallistua?

AV:n mielestä äiti voi olla vaikka kuinka kajahtanut ja käyttäytyä mielipuolisesti toisia terrorisoiden, mutta autas jos äitipuoli vähän inahtaa tai uskaltaa sanoa jotain poikkipuolista niin se on kamala ilkeä akka. Eli äitipuolien täytyy kestää tämän logiikan mukaan aivan kaikkea ja maksaa lapsipuolen kulutkin hymyssäsuin, just joo..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän