Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko menneisyydessäsi sellaista miestä/suhdetta, jota säännöllisesti haikeana muistelet?

Vierailija
22.05.2012 |

Eli, onko historiassasi sellaista unohtumatonta miestä/suhdetta, jota vieläkin haikeana muistelet? Joka tulee arjen keskellä yht'äkkiä mieleen ja saa miettimään, että "mitäs jos..." tai "entä jos elämä olisikin mennyt eri tavalla"?

Itselläni on. Muisto yli 10 vuoden takaa.

Muutaman kuukauden suhde, loppui aloitteestani oikeastaan ennen kuin ehti kunnolla edes alkaakaan...

Uskomatonta intohimoa ja läheisyyttä, lähes täydellistä fyysistä yhteensopivuutta. Vieläkin välillä mietin missäköhän mahtaisin olla tai millaista elämäni nyt olisi, jos olisinkin silloin valinnut toisin... Oltiin monella tavalla erilaisia ja aivan erilaisista tilanteista (ikä, koulutus, elämänvaihekin), mutta silti monessa asiassa niin samanlaisia.

Välillä haikeana mietin häntä. Oltiin jonkin aikaa tekstariväleissä "eron" jälkeen, nyt avioliitossa en koe sitä sopivaksi. Jonkinlainen sielujen välinen sympatia ja kemia meillä ehdottomasti oli, molemmat se silloin tunnettiin. Hullua jahkailla ja kaivata jotakin mitä ei ole tai josta ei edes tiedä mitä olisi ajan kanssa voinut tulla...

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin toisaalla ja ok. Silti tälläkin hetkellä odottelen viestiä... menneisyyden rakastetulta.

kumpikin vai odotteletta (sori en voinut olla kommentoimatta). Mutta joo nii odottelen minäkin :)

Sen verran viestiteltiin että tiedämme sen menneisyyden olleen SUURTA rakkautta joka ei ole koskaan kuollut täysin. Hän on muistanut minut jokaisena päivänä, seurannut elämääni kauempaa ja säiyttänyt muistoja meistä näkyvillä tähän päivään saakka.

Olen todella katkera kaikesta menetetystä - yhteisistä lapsista, elämästä ja mielettömästä intohimosta vaikka elämäni onkin ollut hyvää ja onnellista hänen jälkeensä. Nyt en enää voi enkä halua vaihtaa ihanaa perhettäni mihinkään. Silti joskus pyörii ajatuksissa.

Vierailija
62/69 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä jossittelee, mutta varmasti sen haaveilun kohteenkin kanssa elämä olisi asettunut arkisiin kuvioihin. Mutta se on totta, että elämässä katuu yleensä enemmän asioita, joita ei tehnyt kuin asioita, joita teki.

Ensirakkauteni oli naimisissa oleva mies. Luulin aluksi tunteiden olevan yksipuolisia, mutta näin ei valitettavasti ollut. En koskaan haaveillut yhteiselämästä miehen kanssa ja se oli oikeastaan turvallista: kun ei ole yhteistä tulevaisuutta, voi ajatella, että näin voidaan jatkaa ikuisesti. En pystynyt ajattelemaan hetkeä pidemmälle. En haaveile hänestä, mutta mietin joskus, mitä sanoisin hänelle nyt. Mistä syyttäisin. Hän teki väärin mua kohtaan, mutta ilman häntä en olisi sama ihminen kuin nyt. Opin ainakin, mitä rakkaus _ei_ ole.

Toinen, jota muistelen usein, oli nuori mies, johon ihastuin 17-vuotiaana. Olimme tosi läheisiä ystäviä muutaman vuoden - fyysistä läheisyyttä meillä ei ollut, mikä teki suhteesta kauniimman. Luulen, että hänkin oli ihastunut muhun, mutta koska seurustelin tuolloin, kumpikaan ei sanonut mitään suoraan. Mutta juuri se, että puhuimme kaikesta muusta kuin tunteistamme toisiamme kohtaan, sai epäilemään: se, mistä ei puhuttu, oli vahvimmin läsnä. Hän sai mut tuntemaan itseni arvokkaaksi, fiksuksi, ihastuttavaksi. Ymmärsimme toisiamme puolesta sanasta.

Kun muutin tulevan aviomieheni kanssa yksiin, katkaisin kohteliaasti yhteydenpidon tuohon mieheen. Selitin itselleni, että suojelen meitä kaikkia kolmea juoruilta (miehet eivät olleet suomalaisia), vaikka ehkä eniten suojelin itseäni kiusaukselta. Olen nähnyt miestä joskus sattumalta ja vaihtanut kuulumisia. Jälleennäkemiset ovat aina olleet yhtä iloisia. Tuntuu kuin vuosia ei olisi välissämme.

Aina kun ajattelen häntä, sydämessä alkaa kuplia ilo. Tulee hyvä ja rauhallinen olo. Olen onnellinen, että olen saanut kokea jotain niin kaunista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, tavallaan on, ja tavallaan ei.

Oli mies jonka jätin 10v sitten koska rakastin häntä niin paljon että halusin päästää hänet vapaaksi enkä halunnut sitoa häntä. Hän oli liian nuori siihen, ja hänen elämänsä oli vahvasti hänen kotikaupungissaan, minun elämä taas minun kotikaupungissa ja välissä monta sataa km.

Muistelen edelleen ihanaa aikaa yhdessämme, mutta tiedän että ei meistä olisi koskaan tullut onnellisia yhdessä. Ei edes nyt kun olen taas vapaa ja vaikka hän haluaisi palata kanssani yhteen, en siltikään. Mutta muistot ovat ihanat ja kauniita lapsia olisi varmaan tullut ;-)

En ole koskaan jäänyt elämässäni jossittelemaan asioita, eli suhteet on käyty läpi ns. loppuun saakka, eli mitään ei ole sillai jäänyt roikkumaan tai vaivaamaan.

Vierailija
64/69 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli lääkäri, hillittömän komea ja hyvä sängyssä, mutta hieman ikävystyttävä. Tapailimme vain muutaman kuukauden.

Ajattelin häntä satunnaisesti vuosia, sillä tavalla kevyen spekuloivasti. Millaista olisi ollut, olisinko jaksanut tylsyyden niiden hyvien ominaisuuksien takia.

Vasta pari vuotta häideni jälkeen huomasin, että vaikka muistan tyypin yhä hyvin, minkäänlaista kaipuuta tai pohdinnan tarvetta ei enää ole :)

Vierailija
65/69 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiihkeä suhde vuosien ajan, mutta koska hän oli varattu jutusta ei tullut mitään. Ja hänellä oli varmasti muitakin säätöjä, mutta oikeaa rakkautta välilämme todella oli ja seksi kuumaa ja hellää pitkän kaavan mukaan.

Vierailija
66/69 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kyllä!

Hän oli niin ihana, vei jalat alta ja yöunet... olisin tehnyt hänen vuokseen mitä vaan.

Valitettavasti se ei ollut molemminpuoleista, seksi kyllä kelpasi. Siksi jätin, vaikka sydän vuosi verta.

Ja nyt... mulla on takana yli kymmenvuotinen liitto ihan mukavan miehen kanssa, pari lasta... Ja vaikka väliin kaipaan tätä nuoruuden hurjaa rakkautta, niin tiedän ettei ikinä olisi tullut "meitä".

Varmaan on elämäänsä ihan tyytyväinen, naisystäviä on aina riittänyt, mutta avioon ei ole ehtinyt. Mikä sinällään on hyvittavaa, koska mulle se hurskasteli, ettei IKINÄ harrastaisi seksiä kenenkään kanssa, jos se ei myös johtaisi avioon... HAH HAH.

Vierailija
67/69 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme työkuvioissa. Yksi ilta, juttelua, katseita, koskettelua, suutelua... Mies olis halunnu enemmänkin, mut mulla ei riittäny rohkeus. (molemmat naimisissa ja lapsiakin on) Seuraavana päivänä vielä juteltiin. Tämän jälkeen nyt siis lähes vuosi viesteilyä ja satunnaisia puheluita. Ja niin kuumaa! Ei meistä mitään koskaan tuu, mut kiva on haaveilla jos joskus vielä kohdataan...

Vierailija
68/69 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin 16-vuotiaana itseäni reilusti vanhemman miehen. Pari vuotta seurustelimme, tuntui että olimme sielunkumppaneita monellakin tapaa. Jo silloin mietin, miten olen voinut joskus elää ilman häntä ja miten voin joskus vielä elää ilman häntä. Tiesin aina, ettei meistä voi mitään tulla, ikäeroa oli niin paljon.

Ero tuli minun aloitteestani. Vaikeaa oli. Nyt olemme molemmat tahoillamme naimisissa ja on lapsia, silti tiedän, että molemmat kaipaavat toisinaan toisiaan. Luulen, että hän rakastaa minun vieläkin, ainakin viesteistä päätellen joita saan ehkä kerran vuodessa.

Tästä kaikesta on siis jo miltei 20 vuotta, silti tuo mies käy mielessäni aika useinkin.

Vierailija
69/69 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ikävää, että jouduitte välillä eroon toisistanne. Vielä ikävempää, että olette joutuneet rikkomaan parisuhteenne. Mutta, että saitte lopulta toisenne! Teidän on vain oikeasti tarkoitettu toisillenne. Toivottavasti elätte onnellisina loppuelämänne=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme