Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi elää naimisissa lähes ilman seksiä?

Vierailija
01.05.2012 |

Ja siis niin ettei mene ihan päin helvettiä. Jo kaksi viikkoa ilman seksiä on paljon. Eihän sitä tietenkään aina jaksa kun on pienet lapset, työ, rakentaminen.. Mutta kyllä kai ainakin miehellä on halut ja kai normaalilla naisellakin. Kyllä elämästä puuttuisi paljon jos puuttuisi seksi, ja tietysti halaukset, kainalossa olo, suukot.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekin vissiin on normista poikkeavaa...?

Vierailija
2/76 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä avioliton ja rakkauden on todellakin pakko olla enemmän kuin seksiä, sillä sitä seksiä ei ole. Muuten upeaa suhdetta en halua rikkoa vaan olen sitten etsinyt siitä uusia ulottuvuuksia korvaamaan seksin puutetta.

salilla ja golfkentällä jne jne. Korvikkeeksi aika heikkoa:)

Hyvin luettu jos tuosta sait irti sen että seksinpuutteessa olen alkanut harrastamaan jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekin vissiin on normista poikkeavaa...?

Yritä keksiä jotain asiaa. Totta helvetissä on normaalista poikkeavaa ettei tunne mitään tarvetta seksiin. Ihmisiä ei todellakaan olisi ellei se olisi hyvinkin poikkeavaa. Minä en jaksa joutavia saivarrella. Seksin puute taitaa olla todella hankala ja tulenarka aihe. Ap

Vierailija
4/76 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se opettaa lapsille? Lapsesi ei varmasti ole tulevaisuudessa hellivä ja rakastava puoliso. Minä uskon lapsen kasvavan kieroon, jos ei näe kotona vanhempien halaavan toisiaan tai antavan suukkoja. En tarkoita kielareita ja seksiä. Niitä lasten ei tarvitse nähdä.

Jos ei puolisot näytä rakkautta hellittelyillä niin miten sitte. "Hei eukko kahvis oli hyvää tänä aamuna" näinkö ja sitten ollaan umpi rakastuneita. Voisko joku kertoa?

Hienosti päätelty. Että ihan kieroon kasvavat...

Mä olen yhden ainoan kerran näiden kohta 30 vuoden aikana nähnyt vanhempieni vaihtavan pikaisen pusun, siihenkin oli alkoholilla osuutensa. Mitään muuta hellyydenosoitusta ei ole ollut. Ei tästä ole muuta mulle seurannut kuin se, että ennen aviomiestäni en kyennyt ymmärtämään, että leffojen kaltaista rakkautta onkin olemassa. Että ihmiset pussaa ja halaa toisiaan. Ei ollut vaikeaa opetella siihen enkä koe olevani kieroon kasvanut, lapsuudenkoti oli turvallinen ja rakastava vaikka vanhemmat eivät mitään fyysisiä rakkaudenosoituksia vaihtaneetkaan.

Vierailija
5/76 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olen suhteessa ossa seksiä on 2-5 kertaa päivässä, joskus voi jaada päivä kaks taukoa

Vierailija
6/76 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä avioliton ja rakkauden on todellakin pakko olla enemmän kuin seksiä, sillä sitä seksiä ei ole. Muuten upeaa suhdetta en halua rikkoa vaan olen sitten etsinyt siitä uusia ulottuvuuksia korvaamaan seksin puutetta.

Hyvin luettu jos tuosta sait irti sen että seksinpuutteessa olen alkanut harrastamaan jotain muuta.

harrastuksilla ja työllä puutostilaansa. Sinä et sitä tarkoittanut välttämättä mutta totuus tuokin

Vierailija
7/76 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastuksilla ja työllä puutostilaansa. Sinä et sitä tarkoittanut välttämättä mutta totuus tuokin

Vittuiluhymiösi vaan oli liikaa.

Ei meistä kukaan tiedä koska tällaiseen tilanteeseen joutuu. En tiennyt mäkään ja kas, tässä ollaan.

Vierailija
8/76 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja avioliitot ovat erilaisia. On suhteita, joissa seksi on sivuosassa ja se toinen ihminen kokonaisuutena on tärkeämpi kuin pelkkä seksi.

Ei ole olemassa mitään normaaliksi määriteltyä halun määrää eikä mitään normaaliksi määritettyä seksin määrää. Hyvä niin. Jos olisi, suurin osa ihmisistä joutuisi elämään elämää, joka täyttyisi pakoista ja normeista.

Elän seksittömässä liitossa, mutta mieleeni ei ole kertaakaan tullut, että minun pitäisi jättää kaikki tämä yhteinen vain siksi, että seksiä ei ole. Rakastan puolisoani. Se on enemmän kuin vain seksi.

Vierailija
9/76 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi on suudeltu pääsiäisenä 2004. Koskettelusta on varmaan ainakin pari vuotta.

En halua erota, koska en halua lapsilleni kahta kotia. Se on karmea kohtalo, säälin lasten kavereita, jotka ei pääse milloin minnekin kun on jokin tyhnä isäviikonloppu ja isä ei tietenkään suostu siirtämään sitä mihinkään.

Mieluummin uhraan itseni.

Vierailija
10/76 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai miehesi on todella onneton. Aseksuaalisuushan on poikkeavuus. Kyllähän normaali periaatteessa on määritelty. ap

Vierailija
11/76 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi on suudeltu pääsiäisenä 2004. Koskettelusta on varmaan ainakin pari vuotta.

En halua erota, koska en halua lapsilleni kahta kotia. Se on karmea kohtalo, säälin lasten kavereita, jotka ei pääse milloin minnekin kun on jokin tyhnä isäviikonloppu ja isä ei tietenkään suostu siirtämään sitä mihinkään.

Vierailija
12/76 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve aikuinen parisuhde, siihen kuuluu seksi. Tuollainen itsen uhraaminen on niin typerää marttyyriutta. Jos haluat että lapsesi tulee onnelliseksi, anna hänelle malli siitä tukemalla onnelliseksi. Uhrautumalla kasvavat uhrautujan. Lapsi ei todellakaan hyödy onnettomasta vanhemmasta.

Vierailija
13/76 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa suulliselta. Miten tuohon pisteeseen olette ajauuneet?Viimeksi on suudeltu pääsiäisenä 2004. Koskettelusta on varmaan ainakin pari vuotta.

Korvaan puuttuvan seksin syömisellä arvattavin seurauksin.

Pitkä juttu, olen joskus selittänyt täällä. Enää en jaksa kerrata. Kaikki alkoi siitä kun muutimme isompaan asuntoon 11½v sitten. Luulisi sen parantavan asioita vaan niin ei käynyt kaikilla osa-alueilla...

Seksittömyys on välillä suorastaan fyysistä tuskaa. Joskus keskellä työpäivääkin alan funtsia asiaa. Joku totesi, ettei sksin puutteeseen voi kuolla. Minä kuolen todennäköisesti johonkin ylipainon aiheuttamaan sairauteen. Ylipaino on seurausta herkuttelusta seksin sijaan. Eli seksittömyys on välillinen syy kuolemaani.

Vierailija
14/76 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve aikuinen parisuhde, siihen kuuluu seksi. Tuollainen itsen uhraaminen on niin typerää marttyyriutta. Jos haluat että lapsesi tulee onnelliseksi, anna hänelle malli siitä tukemalla onnelliseksi. Uhrautumalla kasvavat uhrautujan. Lapsi ei todellakaan hyödy onnettomasta vanhemmasta.

Vai keskustellaanko teillä päivällispöydässä vanhempien seksielämästä?

Vierailija
15/76 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nelonen ei todellakaan ole aseksuaali.

Älä niputa ihmisiä.

Vierailija
16/76 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai keskustellaanko teillä päivällispöydässä vanhempien seksielämästä?

Vierailija
17/76 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen tilalle tulisi halauksia, suukkoja ja muuta läheisyyttä. Tässä avioliitossa mun elämästäni puuttuu paljon, koska kaikki läheisyys ja koskettaminen seksiä lukuunottamatta puuttuu.

Vierailija
18/76 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiesit että ihmisten halut seksin suhteen vaihtelevat paljon, myös sen miten usein seksiä kaipaa?

Vierailija
19/76 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta seksittä jälleen kolmatta kuukautta.

Vierailija
20/76 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervettä aikuista parisuhdetta, koska seksiä on harvoin tai tuskin koskaan? Kumpi siinä uhraa elämäänsä, mies vai nainen?

Kamala ajatella, että olen nyt viimeisenä 5 vuotena kasvatettu uhrautujaksi, koska vanhemmillani (ikää yli 80v) ei tiettävästi ole seksielämää ja se uhraus siis on nyt siirretty minulle. Äitini ei seksipuutteen takia vaikuta onnettomalta vaan enemmänkin siksi, että isäni on sairastellut paljon. AV palstan mukaan äitini tulisi siis hakea eroa isästäni, jotta en saa vääränlaista suhteenmallia.

Voisiko olla niin, että elämässä voi olla tärkeämpiä asioita kuin seksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän