Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KArvainen mies ja siivouksen haasteet (karvaongelma).

Vierailija
21.05.2012 |

Mulla on siis hyvin karvainen (huom. ihan suomalainen) mies. Maha kauttaaltaan paksussa mustassa karvassa, selkä samoiin, jalat ja kädet. Myös munakarvoissa löytyy.

Miehellä tuntuu olevan jonkinlainen karvanlähtöaika koko ajan. Karvoja on lakanoissa, vessassa kaikkialla, erityisesti pytyssä kaikilla pinnoilla ja kannen takana.

Mies kerää jostain syystä myös napanöyhtää, jossa karvoja ja karvojen paidasta irroittamaa tekstiilipölyjä. Napanöyhtänappeja löytyy kaikkialta. Kerran sellainen roikkui lattialla seisovan pylväskaktuksen piikistä!

Tähän asti olen vain siivonnut ja vaiennut. Jos olenkin sanonut joskus jotain, mies on vain todennut että ei hän voi karvoilleen mitään. Joo, ei voi, mutta onko niitä pakko ripotella kaikkialle, esim. pytyn kannen taakse. Postan sieltä _päivittäin_ keskimäärin 20 karvaa. Jos en viikkoon siivoa, ollaan kuin eläintarhassa.

Mitä mä VOIN TEHDÄ? Auttakaa!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mie on myös tosi tosi karvainen, on tumma (siis ulkomaalainen:o) ja karva ihan pikimustaa. Niitä karvoja on KAIKKIALLA. Nyt kun esikoisemme on konttausiässä hänen kätensä ja jalkansa on täynnä miehen karvoja... Niitä on joka pinnalla, lakanoiden vaihdon jälkeisenä aamuna sänky jo lainehtii karvoja... jösses!

Mä vaan nielen kiukkuni koska mies itse kyllä on kova siivoamaan ja imuroimaan karvojansa lattialta ja sohvilta..

Mies itse kärsii kans kovasti, ajelee munakarvat ja perskarvat, haluais ajaa pois muutkin karvat mutta on niin tummaa ja kovaa karvaa että ois aika rajun näköstä kun alkais takaisin kasvamaan.. :/

Vierailija
2/29 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiö Töölössä vuonna 2000?

Yksiö Larussa vuonna 2000. Mutta olisi voinut olla sama kämppä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän ne meidän karvaturrit mitään pahaa tarkoita, mutta kun niitä karvoja todella on kaikkialla...

Minä sain kerran luvan vahata miehen seläm ja perseen. Selästä vielä lähtikin, perskarvat olivat niin tiuhassa, että lappu irtosi karvoista niiden jäädessä kiinni. Tukisti kipeästi. Ja selkään tuli pieni talikökkäre jokaiseen karvatuppeen, josta oli karva irronnut, se kesä menikin niitä puristellessa sitten.

ap

Vierailija
4/29 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rennosti mulla oli viikonloppuna niin karvainen kuljetus autossa et karvaisuusluokka oli 1. Suomennettuna 2 karvaista miestä ja superkaravainen koira.

Vierailija
5/29 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos karvakasa maksaa laskut ja antaa patukkaa niin ei kannata stressata.

Vierailija
6/29 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on muutenkin kunnon mies. Mutta nämä karvat ja nöyhdät vaan risoo niin, kun olen paljon itse kotona nyt, eikä huvittaisi siivota koko ajan.

Vierailija
7/29 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omien karvojensa siivouksen suhteen. Eikä tunnu oppivankaan.

ap

Vierailija
8/29 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäselvissä tapauksissa olisi aiheellista pyytää biologin lausunto. Löytyykö rekisteröintipapereita (oassi, kelakortti tms.)? Oliko luotettava hankintapaikka?

Vierailija
9/29 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisimmin näiden yhdistelmä. Ikääkin on jo 40 vuotta. Isäänsä ei ole reksiteröity kuin väestökirjanpitoon, äiti kuuluu myös ev-lut. seurakuntaan.

ap

Vierailija
10/29 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa niin, että mahaan sattuu. Itsellä mies sattuu olemaan suht´ karvaton ja olenkin ollut tyytyväinen, kun keski-iän myötä on vähän alkanut rintakarvat rehottaa. Että kaikennäköisiä ongelmia sitä onkin... :D Valitettavasti en osaa neuvoa :D

Vierailija
11/29 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.dyson.com/vacuums/groom/

Tuolla vetelet miehen illoin ammuin, niin eiköhän karvaongelma ainakin vähene.

Vierailija
12/29 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mieheni kavahtaa pölynimuria ja katoaa pihalle sellaisen nähdessään, mutta tuota kyllä voisi kokeilla.

ap

Vierailija
13/29 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/29 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida ap saada apuja täältä.

Vierailija
15/29 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaan alasti parvekkeelle/terassille ja ankaraa harjausta pari minuuttia. Koiratkin kuulemma tykkää!

Vierailija
16/29 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen minua. Sain pitkään vielä sisään muutettuani ja muuttosiivottuani noukkia mustia karvoja sieltä täältä. Luulin, että edellinen asukas oli jotenkin siivoton, mutta hän varmaan olikin vain todella karvainen! Yksiö Töölössä vuonna 2000?

Vierailija
17/29 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KARVAA

Vierailija
18/29 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.dyson.com/vacuums/groom/

Tuolla vetelet miehen illoin ammuin, niin eiköhän karvaongelma ainakin vähene.

Voisit tulla multa ajamaan tuolla selkäkarvat. Menisi ihan testauksesta.

mies52v

Vierailija
19/29 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa.

Vierailija
20/29 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha aloitus, mutta meilläkin asustaa karvaisia veikkoja. Karvaisen yksilön kannattaa eritoten suosia vähintään päivittäin suihkussa käyntiä. Tällöin karvat irtoaa lähinnä siellä pesulla, eikä ole niin suuressa mittakaavassa ripoteltuna pitkin kämppää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän