KArvainen mies ja siivouksen haasteet (karvaongelma).
Mulla on siis hyvin karvainen (huom. ihan suomalainen) mies. Maha kauttaaltaan paksussa mustassa karvassa, selkä samoiin, jalat ja kädet. Myös munakarvoissa löytyy.
Miehellä tuntuu olevan jonkinlainen karvanlähtöaika koko ajan. Karvoja on lakanoissa, vessassa kaikkialla, erityisesti pytyssä kaikilla pinnoilla ja kannen takana.
Mies kerää jostain syystä myös napanöyhtää, jossa karvoja ja karvojen paidasta irroittamaa tekstiilipölyjä. Napanöyhtänappeja löytyy kaikkialta. Kerran sellainen roikkui lattialla seisovan pylväskaktuksen piikistä!
Tähän asti olen vain siivonnut ja vaiennut. Jos olenkin sanonut joskus jotain, mies on vain todennut että ei hän voi karvoilleen mitään. Joo, ei voi, mutta onko niitä pakko ripotella kaikkialle, esim. pytyn kannen taakse. Postan sieltä _päivittäin_ keskimäärin 20 karvaa. Jos en viikkoon siivoa, ollaan kuin eläintarhassa.
Mitä mä VOIN TEHDÄ? Auttakaa!
Kommentit (29)
"Napanöyhtänappeja löytyy kaikkialta. Kerran sellainen roikkui lattialla seisovan pylväskaktuksen piikistä!"
Siis oikeasti. Ei saa. Mulla on astma ja henki loppuu tässä tikahduksessa.
Itselläni sama "ongelma", vaikka yksin asunkin niin ärsyttää kun pitää vessan lattiaa monta kertaa päivässä putsata omista karvoista.
1. Asu erillään. 2. Käsi-imuri ja mies siivoaa niitä itse. 3. Trimmeri. 4. Palauta exälle.
Outoa. Munkin mies on karvainen, mutta ei niitä karvoja kyllä noin paljon ole eri paikoissa. Välillä mies ajelee karvansa ja silloin katsoo tarkkaan, että ne eivät ajelun yhteydessä leviä minnekään vaan ne saa heitettyä roskiin. Sen jälkeen suihkussa harjaa vielä harjalla joka puoleta kehoa että irtokarvat lähtevät. Muussa tapauksessa niitä karvoja tosiaan voisikin löytyä ihan mistä vaan.
Napanöyhtänapeista saa kivan ekologisen joulunauhan joulukuuseen.
Kuolen nauruun 😂
Terveisin karvaisen miehen vaimo. Taidan alkaa myös imuroimaan ja harjaamaan hänet iltaisin parvekkeella.
Sinä napanöyhtää kyllä kertyy tosi nopeasti, kai ne vatsakarvat ohjaa vaatteista irtoavan pölyn napaan.
Taitaa siellä hetekan puolella mamma kuitenkin tykätä siitä karvasesta miehestä😉
mies53v
Yöök