Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi tutkimus: erisukupuoliset kaksoset päätyvät lastensuojelun asiakkaiksi..

Vierailija
21.05.2012 |

useammin kuin samasukupuoliset kaksoset, koska erisukupuolisten kaksosten kasvattaminen koetaan raskaammaksi kuin samaa sukupuolta olevien kaksosten.

-yle uutiset äsken-

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin iän myötä. Lisäksi lapsettomuushoidot lisäävät kaksosia ja hoidoissa olevat vanhemmat ovat usein hieman vanhempia.

Vierailija
2/9 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän tyttö ja poika ovat jo täysi-ikäisiä, mutta eivät koskaan ole olleet lastensuojelun asiakkaita.

kuka perkele tekee näinkin typeriä tutkimuksia ja MIKSI? onko tämä olevinaan tiedettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi meillä kaksoset ovat samaa sukupuolta, niin että varmaan me pärjätään (vaikka melko usein epäilenkin omia lastenkasvatuskykyjäni).

Vierailija
4/9 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksosperheet joutuvat toisaalta "yksös"perheitä HARVEMMIN lastensuojelun asiakkaiksi koska vanhemmat ovat yleensä iäkkäämpiä.

Myös saman tutkimuksen ja uutisen lukenut.

Eli yksilapsiset nuoret perheet = ls-asiakkaita?

Vierailija
5/9 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli eivät tienneet, että olisi pitänýt ottaa ajoissa yhteyttä lastensuojeluun.

Minulle sanoi kauan sitten eräs viisas lääkäri, että kaksosia saavat vain ne, jotka ovat kaksoset ansainneet eli ei niitä heikoille anneta.

Vierailija
6/9 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovinkaan usein vaan suorastaan harvoin.

Vierailija
7/9 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan, että olin kyllä todella puhki kun olivat pieniä. Nyt kun ikää kohta 11-v niin koen todellakin onnistuneeni heidän kanssaan. Jäin yh:ksi kun olivat 3-v ja silti olen pitänyt heille rajat ja rakastanut. Nyt avoliitossa ja voin kertoa, että lapseni ovat kietoneet avopuolisoni sormensa ympärille. KOSKA heistä on helppo pitää, ovat sen verran hyväkäytöksisiä.

Senkin voin kertoa, että ilkeilymielessä minun perheestäni tehtiin ls-ilmoitus, kun tovin asuimme VVO:n ihmisvarastossa. Se söi kovasti jaksamistani, mutta minkäs teet kun on kyse sairaasta yksilöstä. No, kutsuin ls meille kylään ja sen jälkeen muutimme normaalien ihmisten taloon ja olemme saaneet elää rauhassa ja tosiaan tämä uusi mieskin elämämäämme ilmestyi.

Vierailija
8/9 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän tyttö ja poika ovat jo täysi-ikäisiä, mutta eivät koskaan ole olleet lastensuojelun asiakkaita.

kuka perkele tekee näinkin typeriä tutkimuksia ja MIKSI? onko tämä olevinaan tiedettä?

Vierailija
9/9 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat ovat iäkkäämpiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi