Nainen, oletko ikinä saanut oikeasti pientä?
Vastineena tuohon toisaalla esitettyyn kyselyyn, kysyn nyt: nainen, oletko saanut koskaan oikeasti pientä? Miten pieni se oli?
Kiinnostaisi tietää, kuinka suurella (tai pienellä) osalla miehistä on poikkeuksellisen kokoinen penis suuntaan tai toiseen. Muutenhan näissä gallupeissa ei tietysti ole mitään mieltä...
Kommentit (63)
Ja siis ei oikeasti tuntunut miltään! En ollut vielä synnyttänyt ja jumppailin ahkerasti jo silloin, joten omasta löysyydestään ei pitänyt olla kiinni. Jätkä oli kyllä ihan fiilareissa, mutta itse nukahdin kesken aktin... Heräsin kun mies laukesi ( ja senkin huomasi vain siitä, kun jätkä lösähti päälle ja huudahti). Eli kyllä koolla on väliä!
mitat jäykkänä välillä 6-10cm. On se kieltämättä vähän ankeata. Pitkä ei tavitse, eikä mielellään saakaan malla kohdallani olla olla mutta paksuus on kiva :)
saan sitä pientä muutaman kerran viikossa,alkuun ajattelin enhän voi tuommoseen tyyty.mieheni osaa köyttää sitä pientä pippeliä.en kaipaa isompaa.
Mun miehellä on ehkä vähän pieni muna mutta olemme olleet 30 vuotta onnellisesti naimisissa ja meillä on kuusi lasta. Olen todella onnellinen, että mies on tullut valittua oikeiden asioiden perusteella.
Toivon kuitenkin jokaiselle onnea valitsemalleen tielle. Samat asiat eivät ole kaikille tärkeitä ja joku toinen voi toki valita miehensä perusteilla, jotka katsoo hyväksi.
Ei onneksi. Viisi seksikumppania, kaikilla keskimääräistä suurempi.
Olen kyllä nähnyt yhden, joka oli naisen sormen kokoinen erektiossa.
Aivan ohut olisi ikävä. Paksu tuntuu hyvältä. Olen synnyttämätön ja tiukka itse.
Kyllä ne pienimmät on ollut siellä 11-12 cm, paksuutta joku 3-4 cm. Isoimmat 19-21 ja 4,5-5 cm. Vois sanoa, että keskiverto on siinä 13-16 ja 4-4,5 cm.
Vierailija kirjoitti:
mut isoin on ollu sitä luokkaa, et kortsuja ei millään saanu päälle, mukavinta oli takaapäin paneminen, oli täynnä sitä ihteään :)
pienen on ollu varmaan alta 10cm eikä kovin paksu, ja ei... ei tuntunu kyllä missään, yhtä tyhjän kans. Sama ku ois sormella tökkiny.
Melekonen hevonen ollut - kortsu kun mahtuu aikuisen ihmisen jalkaan! Sen voi vetää myös päähän. Googlaapa huviksesi kuvia :D
En tiedä mittoja, kun tapanani ei ole tosiaankaan hosua siinä tilanteessa mittanauhan tai viivottimen kanssa :D
On ollut yksi erittäin pienimunainen, ja olihan se pettymys sikäli, kun olisin oikeasti halunnut saada kunnolla munaa - siinä tilanteessa kun mikään sormipeli tai kielikylpy ei oikein riitä. Se oli semmoinen hoikan mutta pitkähkön sormen (nyt siis vertaan sormeen, en penikseen) kokoinen. Innokas se oli panemaan, mutta ei se nyt oikein tuntunut miltään.
Kyllä mä olen ronkeli :D Liian pieni ei ole hyvä, mutta liian iso on kamala! :D
Täydellistä penistä ei ole. Mutta tutkitusti eniten kaikkia naisia miellyttävä on noin 16/4,5 cm kova ja kestävä kalu. Eli vähän keskikokoa suurempi, (pidempi, paksumpi).
Olen kaksi kertaa. Toinen oli aivan oikeasti mikropenis, vain muutaman sentin pituinen.
Toinen oli hieman suurempi, mutta varmasti alle 10cm sekin.
Mikropenis ei oikein tuntunut miltään, mutta tuo toinen osui just oikeaan kohtaan kun ratsasti miehellä
Vierailija kirjoitti:
Onko isomunaiset keskimäärin vähemmän aktiivisia hieromaan naiselle orkun sormin tai nuolemaan? Jotenkin on vaikea uskoa sitäkään, että isomunaisilla seksi pyörisi vain sen oman kalunsa ympärillä eikä naisen nautinto olisi yhtään tärkeää.
Mun kokemuksen mukaan nimenomaan isomunaiset ovat pitäneet aina huolen myös minun orgasmista, pieni munaiset ei niinkään
Kumppaneita on ollut noin 20 ja kerran on tullut eteen arviolta alle 10cm pitkä ja sormenpaksuinen penis.
Pakko sanoa, että olen pahoillani, meni heti fiilikset, tykkään itse eniten isommanpuoleisista, kauniinmuotoisista, paksuista, suonikkaista vehkeistä, joissa terska hyvin erottuva. Ulkonäöllä ja koolla on oikeasti aika paljonkin merkitystä, koska se kiihottaa jo ennen kosketusta.
Varsinkin peniksen paksuus tekee valtavan eron tietenkin itse yhdynnässä, pieni ja ohut ei vain tunnu riittävästi, oli asento mikä hyvänsä tai vaikka itse puristaisi lantionpohjan lihaksilla.
Kertonee jo omaa tarinaansa se jos nainen on valmis hommiin, mulkun koko on vaan sitten naisen omassa päässään kehittelemä fantasia kuinka asioiden tulisi mennä. Jos ei kullin koko miellytä, niin tuskin miellyttää naisen muukaan ajatusmaailma, sillä silloin ollaan jo niin hakoteillä ettei kannata edes tuhlata aikaansa moiseen.
Jos mulkun koko ei ole riittävä, niin vika voi olla myös naisen veltostuneessa elimessä, ja siitä miehet ei kanna vastuuta eikä kuulu kokea alemmuuden tunnetta. Jos nyt kuitenkin on käynyt niin että evoluution arpanopat eivät olleet kovin suosiollisia mulkun kokoa ajatellen, niin koko tuskin haittaa orgasmin saantia tai seksuaalisia kokemuksia, intohimoa, tai seksuaalisuutta ylipäätään.
Jos yksikään nainen on tosiaankin niin typerä, että juoksee mulkun koon perässä, niin olkoot.. Itse ainakin pidän kiinnostavampana parisuhteessa älykästä ja itsestään huolta pitävästä fiksusta kumppanista. Ei ole väliä vaikka vartalo ei olisi täydellinen. Jokaisessa ihmisessä on omat "vikansa", ja mielellään jos se ei ole ajatusmaailmassa, niin kaikki on hyvin.
Ei naisen elin veltostu! XD Synnytyksissä voi löystyä. Veltostuneet elimet löytyy ihan muualta.
Kyllä minulle on tärkeää, että kumppani on silmissäni himottava. Siihen liittyy myös kalun esteettisyys ja koko. Tietty se mikä minusta on upea kalu ei toisesta taas ole. En tiedä, onko muille tärkeää, miltä kalu näyttää. Minulle on. Voihan olla, että joillekin merkkaa pelkkä koko.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisen elin veltostu! XD Synnytyksissä voi löystyä. Veltostuneet elimet löytyy ihan muualta.
Kyllä minulle on tärkeää, että kumppani on silmissäni himottava. Siihen liittyy myös kalun esteettisyys ja koko.
Juuri vastaavan takia miehiä pidetään naisia esineellistävinä sovinisteina kun puhutaan visuaalisesta kiihokkeesta. Ja miksi sitten lantionpohjan lihaksia täytyisi pitää kunnossa? Pelkästään virtsankarkailun suhteen? Aikamoinen harhaluulo tuokin jos nainen ei voisi "löystyä"/"veltostua" lihaksiltaan ja siihen kehoitetaan lihasten vahvistamista.. Varmaan joku myyntikikka geishakuulille ja muille hömpötyksille?
Kerran on tullut vastaan sellainen alle 10cm pitkä ja noin puolitoista senttiä paksu penis jonka päätä korosti tulipunainen pyöreä peniksen vartta paksumpi terska. Oli kuin mansikka kepinnokassa. Oli pakko runkata sitä vehjettä peukalo-etusormiotteella ja pannessa tuommoinen lirpake tuntui lähinnä ällöttävältä.
Seksikumppaneita kaikenkaikkiaan ollut nelisenkymmentä ja mikään muu kerta ei ole jäänyt peniksen koko pienuudesta johtuen mieleen. Tavallisia keskikokoisia 12-16cm pitkiä ollut suuri osa ja kymmenkunta isoa 18-23cm. Noilla kaikilla muilla pystyy tarjoamaan hyvän kokemuksen, mutta se mini mansikkakaktus on aika turha seksiä ajatellen
Reilusta neljästäkymmenestä s-kumppanista kahdella on ollut pieni. Toisella sekä lyhyt että ohut, toisella lyhyt mutta riittävän paksu. Ensimmäiselle sanoin sen nähtyäni että en haluakaan seksiä, ja sitten ei tehty mitään, toinen otti minut ratsastamaan, ja laittoi jalkansa "lootusasentoon", ja se oli mahtava sessio se, osasi todellakin käyttää vahvuuksiaan :)
Isommanpuoleisia(en tosin tiedä mikä on jättikalu, mutta omassa otannassani suuremmanpuoleisia) On ollut ehkä 6kpl, loput normisettiä ilman että olisi koko jäänyt mitenkään mieleen.Yhden isohkon kalun muistan hyvin siksi, koska se oli kiinni n.165 senttisessä miehessä. Ei olisi heti uskonut,mutta oisi pitänyt arvata, koska itsevarmuus oli sitä luokkaa jo ennen hommailuja.
Jokumiesvaan, väärä termi. Kalu veltostuu. Pillu ei. XD Pillu voi käsittääkseni venyä tai löystyä synnytyksissä. Ei onneksi ole kokemusta, minulla on sekä tiukka että kaunis. Olen tehnyt lantionpohjajumppaa nuoresta tytöstä asti omaa ja tulevan kumppanin nautintoa ajatellen.
Ai kuka on puhunut visuaalisia kiihokkeita vastaan? Eikö se ole tutkittu asia, että juuri visuaalinen puoli kiihottaa miestä seksissä?
Minulla on sikäli sama juttu, että tiedän tarkoin, millainen kalu (ja pussit) on ulkonäöltään kiihottavin ja mikä ei. Tähän minulla lienee oikeus? :D N
on ollut 16 seksipartneria. Yksi isovehkeinen, yksi erittäin pienivehkeinen ja muut siltä väliltä.
Pienikaluinen oli todellakin pienikaluinen. Kun alettiin ensimmäistä kertaa seksipuuhiin, ei miehellä vielä seisonut. Vedin bokserit alas ja hämmästyneenä katsoin että missä ihmeessä se kalu on. Oli niin lyhyt että jäi karvoituksen alle piiloon. No okei, ei siinä mitään, tiedän että joillakin vehje kasvaa huomattavasti kunhan alkaa seisomaan (esim. nykyinen aviomies kuuluu heihin). Ottaessani mieheltä suihin, se alkoi seisomaan ja tajusin että ei hemmetti, se on todella pieni. Lyhyempi kuin pikkusormeni, paksuudeltaan n pikkusormeni. Sormeni on 5,5cm pitkä ja mulla on kapeat sormet. Seksi oli aina toivotonta räpeltämistä, mies oli itsekin tietoinen asiasta eikä hänellä oikein tahtonut seisonut muuten kuin pikkuhumalassa, pimeässä peiton alla ja silloinkin vain imutuksen kanssa. Kun aloin nousemaan päälle tai mies työntymään sisääni, seisokki lerpahti heti.
Seksielämä oli syy miksi suhde ei kestänyt muutamaa kuukautta pitempään.