Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain elämäni ensimmäisen emätinorgasmin!!

Vierailija
04.12.2014 |

Hävettää melkein myöntää millä konstilla, runkkasin nimittäin banaanilla. Sen kaareva muoto hieroi kai aika täydellisesti g-pistettä ja yhtäkkiä tunsin orgasmin lähestyvän. En siis koskaan ennen ole saanut ilman klitoriksen hyväilyä. Vau!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Minä en ole saanut vielä ikinä, mitäköhän sitä on menettänyt.

Vierailija
2/6 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 14:13"]

Onnea! Minä en ole saanut vielä ikinä, mitäköhän sitä on menettänyt.

[/quote]

Monet naiset saavat monella tapaa O:n mutta se vaihtelee mikä on paras. Et välttämättä ole menettänyt mitään ihmeellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuntunut juurikaan erilaiselta kuin klitorisorgasmi mutta olen niin innoissani koska nyt alan miehen kanssa kokeilla asentoja joissa g-piste saa voimakasta simulaatiota ja toivottavasti saan vielä yhdynnässäkin orgasmin ilman sitä jossain asennoissa hankalaa klitoriksen räpläämistä.

Vierailija
4/6 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se tuntuu erilaiselta kuin klitoriksesta, tosin on vaikeampi saada. Kun onnistaa, on se kestoltaan pitempi ja jotenkin kokonaisvaltaisempi.

Vierailija
5/6 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan yhdynnässä emätinorgasmin kun olen päällä, en siten että ns. istuisin miehen päällä suorana vaan painaudun lähemmäs miehen vartaloa ja jalkani laitan takaviistoon liki suoraksi ja liu'un miestä vasten edestakaisin :) Vähänniinkuin lähetyssaarnaaja ylösalaisin... :D Siinä asennossa g-piste stimuloituu mukavasti. Orkku on aivan valtava ja kestää _kauan_ verrattuna sellaiseen, jonka saa klitorista hieromalla yhdynnän aikana jossakin muussa asennossa. Opin saamaan näin kylläkin vasta yli 10 yhteisen vuoden jälkeen.... :D

Vierailija
6/6 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voit ottaa sen banaanin sänkyyn, istuttaa miehen penkkiin ja pitää miehelle pienen "shown".

Itse miehenä kiihotun valtavasti, kun vaimo näyttää miten pillua tyydytetään.