Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, oletko ikinä saanut oikeasti pientä?

Vierailija
21.05.2012 |

Vastineena tuohon toisaalla esitettyyn kyselyyn, kysyn nyt: nainen, oletko saanut koskaan oikeasti pientä? Miten pieni se oli?

Kiinnostaisi tietää, kuinka suurella (tai pienellä) osalla miehistä on poikkeuksellisen kokoinen penis suuntaan tai toiseen. Muutenhan näissä gallupeissa ei tietysti ole mitään mieltä...

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu olevan muistikuva poikkeuksellisen pienestä tai poikkeuksellisen suuresta. Isopeniksiselle eivät tavalliset kortsut sovi, mutta onko pienikullisella kortsu pysynyt paikallaan vaan onko luiskahtanut pois??

Kyselen koska en ole koskaan saanut kortsuja pysymään paikallaan kovin pitkään vaikka joitain s-kokojakin on tullut kokeiltua.

Vierailija
22/63 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on 5 cm pitkä 0,5 paksu ihan kuin olisin vasta syntynyt tyttöystävni ei saa orgasmia olen homo t blerim ramqaj

05

asw

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 17 vuotias minulla on 30 cm pitkä olen tehnyt maailman ennätyksen, kaikki muiijat aina pelkää harrastamaan minun kanssani seksiä heti kuin näkevät minun koobrani mutta he haluavat silti yrittää mutta lopputulos on se että minun motumbo ei mee sisään. terveisin Romario

Vierailija
24/63 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen  15 vuotias poika olen runkkaan joka päivä himas koska naiset pelkäävät minun kasvoijani apua mitä minun pitää tehdä minulla muutenkin pieni mulkku. minun ongelmani on se että aina kuin tungen sisään niin minulla tulee pieruhätä

Vierailija
25/63 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki kolme aviomiestä ovat olleet iso-,tai paksukaluisia;) Täytyy sanoa,että nykyään en enää pienikaluisen kanssa halua ees yrittää mitään!

Harmi ettei tuo munan koko ole sitten noita avioliittoja pelastanut...

Vierailija
26/63 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin liki kolme vuotta metsästänyt mukavaa miestä. Sitten löysin vihdoin hänet. Mentiin meille ja riisuttiin. Itkuhan siinä multa tuli. Pettymys oli niin suuri ja kalu niin pieni. Arviosin noin kymmenen senttiseksi. Pidin miehen, mutta käyn silloin tällöin vieraissa. Minulla on vakituinen seksisuhde parisuhteeni rinnalla. Toimii hyvin.

Vierailija
27/63 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastineena tuohon toisaalla esitettyyn kyselyyn, kysyn nyt: nainen, oletko saanut koskaan oikeasti pientä? Miten pieni se oli?

Kiinnostaisi tietää, kuinka suurella (tai pienellä) osalla miehistä on poikkeuksellisen kokoinen penis suuntaan tai toiseen. Muutenhan näissä gallupeissa ei tietysti ole mitään mieltä...

Lyijykynän paksuinen ja noin 6cm pitkä, ei tuntunut miltään

Vierailija
28/63 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein tosi pienikaluisesta..Sen toisen kanssa oli vaikeauksia huomata,et onko se sisällä jo...Melkein "nauratti" koko homma...

Mun kaikki kolme aviomiestä ovat olleet iso-,tai paksukaluisia;) Täytyy sanoa,että nykyään en enää pienikaluisen kanssa halua ees yrittää mitään!

Mutta liian iso ei saa olla!Semmonen 20/5 on jo aika isokokoinen ja sen kanssa on mulla ainakin ollut vaikeuksia saada orkkua,ku lihaksia ei pysty ison ympärille kunnolla puristamaan...Kipeäks vaan tulee paikat,ku sillä tarpeeks monta kertaa päivän aikana jyystää..

"Semmonen 20/5 on jo aika isokokoinen" Kyllä te naiset ootte hölmöjä. Semmonen mela löytyy ehkä yhdeltä tuhannesta ja sinun mielestä se on "aika isokokoinen".

Vierailija
29/63 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa ajatuskin sinunlaisesta ihmisestä

Vierailija
30/63 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksia ympärille? Mitä ihmeen lihaksia?

En ole ikinä kokenut mitään puristelua, pitäisi varmaan ehdottaa vaimolle, että puristelee. On nimittäin vaikea laueta aivan kuin polkisi tulpatonta solifer suzukia.

Semmonen 20/5 on jo aika isokokoinen ja sen kanssa on mulla ainakin ollut vaikeuksia saada orkkua,ku lihaksia ei pysty ison ympärille kunnolla puristamaan...

Vierailija
31/63 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi suomalainen rokkitähti omaa sellaisen.

Vierailija
32/63 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelisin pienimmän nysän olleen noin kymmenen senttinen. Kyllä sekin sisälle saatiin, täytyi vain valita oikea asento. Kaikki mulkut on mun mielestä tosi seksikkäitä sekä somia ja niiden kanssa on mukava leikitellä.

Älkää nysäkullit yhtään itkekö, kyllä naiset tykkäävät pienistäkin. Pääasia on, että osaat tyydyttää naisesi jotenkin joko kullilla tai ilman.

Vierailija
33/63 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt hyvät ihmiset tarkat ohjeet, kuinka miehen peeniksen pituus tulisi mitata, ettei tule sellaisia lukuja kuin tällä foorumilla näkee, kun on mitattu persetreijästä lähtien. t. Impi

Vierailija
34/63 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen täytyi "vapisuttaa" persettään ja sai näin aikaan jonkinlaisen liikkeen jolloin laukesi.

Tai no, en haluaisi, mutta näen sieluni silmin kummiski! =D

Vierailija
35/63 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastineeksi tuohon kysymykseen voisin sanoa, ettei peniksen koolla ole todellakaan mitään merkitystä. Tiedän omasta kokemuksestani. Pieni peniksinen mies voi tuottaa naiselle nautintoa monella muullakin lailla kuin aktilla...esim. hyväilemällä naista oikeista paikoista oikealla tavalla. Nainen voi saada nautintoa ilman penistäkin. Rakastelu on taitolaji eikä siinä kukaan ole koskaan niin täysin oppinut etteikö aina voisi opetella jotain uutta.

Vierailija
36/63 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä aloitettuun ketjuun.eli kohdalleni on kerran osunut ohutkullinen mies.Mutta kun hänellä intoa piisas naimatouhuihin,ym. niin en heti paikalla poistunut kotiin,vaan annoin hänen viedä "loppuun" asiansa.Mutta luvalla sanoen,täytyy myöntää,etten tuntenut mitään aktin aikana,vaikken vielä ollut ees synnyttänyt!

Vierailija
37/63 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdalleni on kerran osunut ohutkullinen mies

Näistä kokoasioista nyt on melko turha puhua, jos ei määritellä elimen kokoa. Eli miten ohut tämä sitten oli?

Vierailija
38/63 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut isoin on ollu sitä luokkaa, et kortsuja ei millään saanu päälle, mukavinta oli takaapäin paneminen, oli täynnä sitä ihteään :)

pienen on ollu varmaan alta 10cm eikä kovin paksu, ja ei... ei tuntunu kyllä missään, yhtä tyhjän kans. Sama ku ois sormella tökkiny.

Vierailija
39/63 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli isoimmillaan alle 10cm. Mutta, mutta. Anatomia kai meni sitten jollain tapaa yksiin eli olin pienipaikkainen ja herkät nystyräni ovat pimpan suulla. Pieni muna hieroi ihanasti nystyjäni ja sain orkun liiankin nopeaan ja ilman mitään klitoriskoskettelua (toisin kuin nykyään) suurikaluisen kanssa ja synnyttäneenä.

Vierailija
40/63 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä yhdellä oli pieni. Olisiko ollut n. 8cm pitkä jäykkänä. Tuli sellainen hämmentynyt olo "onko se jo sisällä? ai sä tulit jo?" Eli tuntui kyllä emättimen suulla, mutta ei missään G-pistellä asti. Suurin osa kumppaneista on ollut ilmeisesti keskikokoa, joka on minulle juuri sopiva. En tykkää kovin pitkäkaluisista.