Värisevä penisrengas
Kokemukisa? Näkemyksiä?
Jotain tällaista olen miettinyt joululahjaksi miehelle:
http://cdon.fi/ovo/ovo-b7-vibrating-ring-white-p25154564
Kommentit (9)
eiköhön nuo ole lähinnä naisen iloksi tarkoitettu eli sinällään lahajana ehkä vähän hassu valinta.
m37
No ei todellakaan ole vain naiselle tarkoitettu! Mun mies pyysi että ostaisin meille kun hänestä se rengas tuntuu niin hyvälle. Ihan kiva piristys aina välillä käyttää :) Tosi hyvä lahja!
Siis miten tollasen renkaan ylipäätään saa paikoilleen? Entä jos ei se mahdu/on liian iso?
Olen mies, enkä itse ole tuollaisesta saanut juurikaan fyysistä nautintoa. Suurin nautinto tulee siitä, kun tuollainen päällä voi katsoa naisen kiemurtelevan nautinnosta - ja vielä niin, että itse omalla lantiollaan voi määräillä, milloin värinää tuntuu ja milloin ei. Rengasosa vie peniksestä tuntoa aika paljon pois, jolloin yhdynnässä oleminen ei itsestä tunnin niin hyvältä. Itse värinä tuntuu mukavalle, mutta ei oikeastaan kiihottavalle. Tässäkin on varmaan yksilöllisiä eroja.
Toimii siis nimenomaan naiselle hyvänä masteena, joskin itsekin tuota joskus tykkään käyttää, kun haluan nauttia naiseni orgasmin kuuntelemisesta. Sikälihän tuo on nerokas keksintö, että sitä voi käyttää nimenomaan yhdynnässä, jolloin käyttötilanne on huomattavasti läheisempi kuin kädessä pidettävän vibraattorin kanssa.
Ja mitä tulee päälle laittamiseen, niin kannattaa hankkia sellainen, jossa on kuminen rengasosa. Se on joustava ja sopii hyvin aloittelijalle. Kannattaa aloittaa halvemmalla mallilla sopivuuden mittaamiseksi. :)
Tuntuuks tollanen kasseja hakkaava kuula oikeesti hyvältä?
Tuntuu tietenkin, naisellahan se osuu välilihaan. Kokeile, ei se mikään mieletön sijoitus ole.
Tuollainen voisi kanssa olla kiva :)Penisrengas laskurilla
Hauska penisrengas, jonka digitaalinen laskuri laskee työntöjesi lukumäärän.
Ja kun tuo kääntää toisinpäin (siis panee takaapäin), niin värinä menee naisella persereikään ja tuo kuula osuu pillun huuliin. Toimii niinkin.
n:o 7
Kiinnostaisi myös kuulla kokemuksista. Joko tästä tai jostain vastaavasta.
-Niksu