Nainen, oletko ikinä saanut oikeasti pientä?
Vastineena tuohon toisaalla esitettyyn kyselyyn, kysyn nyt: nainen, oletko saanut koskaan oikeasti pientä? Miten pieni se oli?
Kiinnostaisi tietää, kuinka suurella (tai pienellä) osalla miehistä on poikkeuksellisen kokoinen penis suuntaan tai toiseen. Muutenhan näissä gallupeissa ei tietysti ole mitään mieltä...
Kommentit (63)
Mun eksälllä oli niin pieni, että sitä ei paljaalla silmällä edes nähny. Arvakkaa vaan, tuntukse missään... Nykyiselläni on niin iso, että se ei mahdu sisään!
Mietitään teini-ikäistä nuorukaista, epävarmana omasta "miehuudestaan". Virallisesti sanotaan, että ei koolla ole väliä, toisaalla todetaan, että mitä isompi, sen parempi.
Sitten ihmetellään, miksi tuo nuorukainen on niin epävarma itsestään. Miksi suomalainen nainen valitsee mieluummin etelän miehen, joka ei vastaavaan tilanteeseen ole koskaan joutunut.
En ihmettele, että suomalainen rakkaus on mennyttä - naiset hakevat isoa penistä, peräkammarin pojat kuolevat sukupuuttoon. Hyvä Suomi(nainen!)
Kuule kyllä nykyään enemmän haukutaan väljiä pilluja ja ihan yhtä epävarmoja naiset ovat. Ainakin minä en ole uskaltautunut sänkyyn kenenkään kanssa, koska en usko, että olisin tarpeeksi tiukka, en ainakaan johonkin itseäni 20 senttiä lyhyempään pieneen thaikkuun verrattuna. Yhtä lailla tässä sitten suomalaiset naiset kuolevat sukupuuttoon, kun miehet hakevat mahdollisimman tiukkaa pillua. Että hyvä Suomi(mies)!
Yksi tapaus mikä sattui vuosia sitten naurattaa vieläkin hieman.
Miehellä oli todella pieni.
Hieman paksumpi kuin nakki ja pituudeltaan lyhyempi. Tuli sisälleni (ihan kuin olisi sormen laittanut) ja kysyi tosissaan "onks mulla iso?"
Hyvä etten räjähtänyt nauruun siinä kesken hommien.
Yritti vielä monta viikkoa sen jälkeen kysellä kiinnostaisiko seksisuhde, mutta löysin (pari päivää tapahtuman jälkeen) itselleni isompi munaisen miehen.
Eihän sen kalun tarvi kokonaan mahtuakaan. Mun miehellä on 23 cm pitkä ja 6 cm paksu. Tykkään just siitä paksuudesta, lyhempikin riittäis.
Nykyiselläni on niin iso, että se ei mahdu sisään!
oikein tosi pienikaluisesta..Sen toisen kanssa oli vaikeauksia huomata,et onko se sisällä jo...Melkein "nauratti" koko homma...
Mun kaikki kolme aviomiestä ovat olleet iso-,tai paksukaluisia;) Täytyy sanoa,että nykyään en enää pienikaluisen kanssa halua ees yrittää mitään!
Mutta liian iso ei saa olla!Semmonen 20/5 on jo aika isokokoinen ja sen kanssa on mulla ainakin ollut vaikeuksia saada orkkua,ku lihaksia ei pysty ison ympärille kunnolla puristamaan...Kipeäks vaan tulee paikat,ku sillä tarpeeks monta kertaa päivän aikana jyystää..
saanut.
Joskus aikoinaan kun harrastelin satunnaisesti baaripokia, sen kundin penis oli tosiaan kuin pieni nakki, ei tosiaan tuntunut juuri missään. Mutta osasihan niin taivaallisen hyvin sormi ja kielipelin että lähdin harvinaisen tyydytettynä pois sen luota.
Annoin sille orgasmin, kun olin itse saanut ensin kaksi alle - käsin, enka tosiaan muista koskaan ennen sitä enkää sen jälkeen runkanneeni penistä niin. Siitä jäi kuitenkin positiivinen muisto, mitä kaikista keskivertopeniksistä ei voi sanoa.
On aika erikoista, että yleensäkään päädyitte seksihommiin. Miten kortsu muka pysyi päällä?
Annoin sille orgasmin, kun olin itse saanut ensin kaksi alle - käsin, enka tosiaan muista koskaan ennen sitä enkää sen jälkeen runkanneeni penistä niin. Siitä jäi kuitenkin positiivinen muisto, mitä kaikista keskivertopeniksistä ei voi sanoa.
Voisitko kuvitella, että olisit seksisuhteessa tällaisen miehen kanssa?
Lisäksi pari kertaa on sattunut kohdalle sellainen peukalon pituinen, mutta sentään hieman paksumpi.
On aika erikoista, että yleensäkään päädyitte seksihommiin. Miten kortsu muka pysyi päällä?
Voisitko kuvitella, että olisit seksisuhteessa tällaisen miehen kanssa?
käytettiinkö me kortsua - todennäköisesti ei.
ja voisinko kuvitella olevani tuollaisen kannsa naimisissa. No nyt yli neljäkymmpisenä sanoisin että jos kaikki muut jutut olisi kohdillaan, niin kyllä.
Siis runkkasin sitä peukalo etusormi otteella =), se kyllä sai aikaan silloinkin pientä hymyilyä =)
varmaan noin 10 cm ja kapeahko, mutta meillä menee kanssa anatomiat jotenkin yksiin koska tuntuu todella hyvälle, mies on muutenkin hyvä suustaan ja kätevä käsistään ja peppua annan hälle, mutta en iso munaiselle aviomiehelleni.
Voisitko kuvitella, että olisit seksisuhteessa tällaisen miehen kanssa?käytettiinkö me kortsua - todennäköisesti ei.
ja voisinko kuvitella olevani tuollaisen kannsa naimisissa. No nyt yli neljäkymmpisenä sanoisin että jos kaikki muut jutut olisi kohdillaan, niin kyllä.
Siis runkkasin sitä peukalo etusormi otteella =), se kyllä sai aikaan silloinkin pientä hymyilyä =)
niin jos pitäisi valita, noin erityisen pieni penis ja hyvä kieli ja sormitekniikka, ja halu tyydyttää nainen tai helvetin iso perus äijä joka ei toella vaivaudu tai ei välitä naisensa tyydytyksen määrästä. Niin ehdottomasti se pienimunainen, ja toiseksi vaikka nykyisellä miehelläni on ihan keskivero penis, tyydytän itseni satunnaisesti tekopeniksellä joka on selvästi isompi kuin siipan muna. Pidän vaihtelusta, eihän se oikeaa vastaa, mutta hyvän orgastmin sillä saa
Onko isomunaiset keskimäärin vähemmän aktiivisia hieromaan naiselle orkun sormin tai nuolemaan? Jotenkin on vaikea uskoa sitäkään, että isomunaisilla seksi pyörisi vain sen oman kalunsa ympärillä eikä naisen nautinto olisi yhtään tärkeää.
Onko muuten tuo tekopenis ihan vain pelkkä dildo ilman moottoria? Olen ollut aina siinä käsityksessä, että naiset harvoin masturboivat pelkästään penetroimalla. Luultavasti sinäkin teet itsellesi klitorisorgasmin ennen dildottamista?
niin jos pitäisi valita, noin erityisen pieni penis ja hyvä kieli ja sormitekniikka, ja halu tyydyttää nainen tai helvetin iso perus äijä joka ei toella vaivaudu tai ei välitä naisensa tyydytyksen määrästä. Niin ehdottomasti se pienimunainen, ja toiseksi vaikka nykyisellä miehelläni on ihan keskivero penis, tyydytän itseni satunnaisesti tekopeniksellä joka on selvästi isompi kuin siipan muna. Pidän vaihtelusta, eihän se oikeaa vastaa, mutta hyvän orgastmin sillä saa
pikkupoikien kanssako te olette harrastaneet seksiä?!! Pienin mulla on ollut noin krillimakkaran kokoinen, pieni hymyn kare livahti huulille kun mies housunsa tiputti. Melkein nauroin kun päälle tuli örisemään ja nylpyttämään. hyvällä itsetunnolla oli kyllä varustettu kun uskalsi sen kanssa sohia :D
Onneksi nykyisellä on iso ja ihana. eikä mikään pikkupojan nakki :D
Pikkupojanko kanssa olet joutunut nylpyttämään vaikka iso revasi, jossa täysperävaunullinen yhdistelmäkin pystyy tekemään U-käännöksen, vaatisi sisään kunnon jöötiä. Kerran osui kohdalleni nainen, jonka tavaraan pystyi laittamaan sormen sisään eikä sormi koskettanut pillun seinämiä. Syvemmällä oli tilaa niin paljon, että sormin arvioituna oli luolalla läpimittaa ainakin 7 cm. Kyllä siinä vehje lerpahti samantien, kun itsellä vain norminakki 16/4.
pikkupoikien kanssako te olette harrastaneet seksiä?!! Pienin mulla on ollut noin krillimakkaran kokoinen, pieni hymyn kare livahti huulille kun mies housunsa tiputti. Melkein nauroin kun päälle tuli örisemään ja nylpyttämään. hyvällä itsetunnolla oli kyllä varustettu kun uskalsi sen kanssa sohia :D
Pikkupojanko kanssa olet joutunut nylpyttämään vaikka iso revasi, jossa täysperävaunullinen yhdistelmäkin pystyy tekemään U-käännöksen, vaatisi sisään kunnon jöötiä. Kerran osui kohdalleni nainen, jonka tavaraan pystyi laittamaan sormen sisään eikä sormi koskettanut pillun seinämiä. Syvemmällä oli tilaa niin paljon, että sormin arvioituna oli luolalla läpimittaa ainakin 7 cm. Kyllä siinä vehje lerpahti samantien, kun itsellä vain norminakki 16/4.
Eihän tuo norminakkisi ole normia nähnytkään :D melkoinen nysähän tuo on:DDD ja erektio ongelmia kaupanpäälle, ei ihme että joudut navetassa käymään.
Onko muuten tuo tekopenis ihan vain pelkkä dildo ilman moottoria? Olen ollut aina siinä käsityksessä, että naiset harvoin masturboivat pelkästään penetroimalla. Luultavasti sinäkin teet itsellesi klitorisorgasmin ennen dildottamista?
/i]
tämä minun "iso" siinä on kyllä moottori, vaan en käytä sitä. Ja totta tuokin että samaan aikaan kyllä stimuloin klittaa. Mutta joskus vain haluan tunteen olla todella täynnä.ja vaginan koosta, mieheni kertomaa, hänkin on joskus nuoruudessaan törmännyt naiseen jonka vagina oli poikkeuksellisen "väljä", joutui keskittymään mihin reunaan hinkkaa =)
että kyllä meitä naisiakin on hyvin erikokoisia
Eihän tuo norminakkisi ole normia nähnytkään :D melkoinen nysähän tuo on:DDD ja erektio ongelmia kaupanpäälle, ei ihme että joudut navetassa käymään.
lihavalla miehellä... kerraks jäi
Exälläni on niin pieni että seisokissa saa juuri ja juuri sisään, mutta ei voi tehdä edestakaista liikettä. Hänen täytyi "vapisuttaa" persettään ja sai näin aikaan jonkinlaisen liikkeen jolloin laukesi. Minä en koskaan saanut minkäänlaista tyydytystä hänen kanssaan, koska ei osannut käyttää käsiään eikä myöskään kieltään.
Jatkoin hänen kanssaan suhdetta kuusi vuotta, koska rakastin häntä muuten. Kun sitten selvisi, että hän kävi naimassa kaikki kylän yksinhuoltajat, jotka suinkaan löysi, niin en sitten enää nähnyt syytä jatkaa hänen kanssaan, onneksi.
Nykyään saan joskus ja jouluna normimunaa ja sekin on sentään parempi kun tämä surkee pikkukulli joka päivä.