Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäydyin eilen huonosti kaupassa

Vierailija
21.05.2012 |

oltiin jo kassalla ja pyysin miestäni hakemaan tortillaa ja kun hän tuli, oli hänellä kädessään myös juustonaksupussi. Sanoin sitten, että ei nyt kun perjantaina oli sipsiä jne. Sitten nappasin juustonaksupussin mieheni kädetä ja vein sen takaisin hyllylle. Ja ihmisiä takana jonossa. Autolla mentäessä ajattelin että voi mitä tuli tehtyä.

Mietin myös, että entä jos se ois ollu toisinpäin.. et mies oiskin napannu herkut multa, varmaan ois ihmiset katsonu että voi naisparkaa..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIKUINEN mies ei saa ostaa kaupasta juustonaksuja! Kaikkee sitä kuulee :D

Vierailija
2/12 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiiä, meille toi olis puolin toisin ihan tavallista.. Tai no ei ehkä mitenkään väkivalloin napattais kädestä :D mutta saattais sanoa, että ai taasko sipsejä, ei viititä nyt kun just perjantaina oli. Varmaan se sipsien tuoja veisi ne itse pettyneenä takaisin hyllyyn. :D

Me yritetään yhdessä pitää perheen linjoista kiinni. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kolmevuotias olisi ottanut hyllystä sipsiä niin oisit voinut sanoa että "ei nyt kun perjantaina söit jo sipsiä". Mutta aika nolo oot kun sanot ton sun miehelle. Sinunlaista tätiä ei miehet kauan jaksa, ihan varmasti miehesi lähtee jonkun vähän rennomman matkaan. Voi vaan kuvitella kun kotonakin määräät montako juustopalaa mies saa ottaa leivälle ja mitä tv-kanavaa mies saa katsoa.

Vierailija
4/12 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alentavaa sille miesparalle, munaton luuseri-fiilishän tuosta tulee.

Vierailija
5/12 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin sivullisena voin sanoa, että ihmettelisin. Mutta mitä niillä sivullisilla, enemmän ihmetyttää sinun asenteesi puolisoosi. Voitko elämässäsi kuvitella, että miehesi veisi sinulta jonkun tavaran käsistä takaisin hyllyyn? Mieti, kuinka alentavaa ja nöyryyttävää!

Vaikea ymmärtää miestäsikin, kun moiseen suostui. Mun mies on rauhallinen ja sovitteleva, mutta tuollainen olisi mennyt yli. Ei aikuista ihmistä aleta paimentamaan kuin pikkulasta, vaikkei kukaan olisi edes näkemässä. Jos toinen haluaa juustonaksupussin, niin sitten hän ottaa. Korkeintaan voi kysyä sen tarpeellisuudesta, mutta muuten asian on oltava ok, jos kerran tasa-arvoisessa parisuhteessa ollaan.

Vierailija
6/12 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tajusit sentään : ) Mulekin vois käydä noin. On jääny päälle se,että saat hoitaa ja vahtia joka asian mukä liittyy käytännon asioihin kuten syömiseen. Ei ihme jos todellisuus joskus hämärtyy.

Vierailija
7/12 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osti ne mulle että jos haluan elokuvan kanssa illalla ja en halua ja lapsetkin herkutteli jo viikonloppuna ihan tarpeeksi. Pyysin kyllä mieheltä anteeksi, en vaan ajatellu sitä niin siinä kauppajonossa.

Mies ei ollu millänsäkään, sanoi vain että kyllä hän ymmärtää mua, täällä suomessa tuo on ihan normaalia että suomalainen kulttuuri taitaa olla sellainen. Oli hän hyvillään kun itse ymmärsin kuinka nolosti tein hänelle.

En enää ikinä, sen kyllä opin ;)

Vierailija
8/12 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

määrään mitä kaupasta ostetaan ja mitä taas ei

Vierailija
9/12 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaapissa seuraavaan herkkupäivään asti?

Vierailija
10/12 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naksut ovat lapsille. Miehesi ei ole TOSIMIES. Jätä se.

Vierailija
11/12 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaapissa seuraavaan herkkupäivään asti?

onneksi saatiin asia selvitettyä. Siis mies ei ollut vihainen, mutta kyllä pyysin anteeksi ja tosiaan, noin en ole koskaan tehnyt enkä koskaan enää tee

ap

Vierailija
12/12 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies on välillä kipaissut jonosta hakemaan vielä votkapullon ja blandista, eikä tulisi mieleenkään kiskoa niitä pois. Huhhuh.