Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hääpuvuvun kanssa vaippa. Se on totta nykyään.

Vierailija
20.05.2012 |

http://www.trendhunter.com/photos/79643/4

Olen töissä hääpukuja myyvässä firmassa. Ja näistä on tullut koko ajan kysytympiä. Nuoret morsiammet eivät halua menettää juhlistaan hetkeäkään. Ei edes pissapaussin ajaksi. Uskokaa vaan!!!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu käytti tavallista aikuitenvaippaa häissään viime kesänä. Tommonen häävaippa olisi ollut kauniimpi. Se ei kertonut sulhaselle vaipasta. Vain minä, kaaso tiesin.

Vierailija
2/14 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkittävää niistä häistä voi muka jäädä näkemättä, jos pitää muutaman parin minsan vessatauon? Kunhan nyt ei alttarilta kesken kaiken ryntää huussiin.

Mielummin käytän kauniita alushousuja ja käyn normaalisti vessassa, kuin pissaan housuuni varmistaakseni, että varmasti näen tädin lukemassa onnittelukortteja tai sedän leikkaamassa kakkua. Voi vittu tätä elämätä...

Kuule mulle mun häät on ainakin KAIKKI KAIKESSA. Ja jos sen saavuttaminen vatii, että käyttää vaippaa niin so????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jos on vähän isompi hääpuku. Ei semmoisen kanssa vessassa käyminen mikään helppo homma ole.

Itse tarvitsin aikanaan kaason apua vessassa käymiseen. Ei se sekään kovin kivalta tuntunut.

Vierailija
5/14 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipervo taas palstalla käsi housuissa odottaa vastauksia.

Vierailija
6/14 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kusipervo.

Vierailija
7/14 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin juoksen vessassa ja pidän seksikkäitä alusvaatteita. Hulluja ihmisiä.

Vierailija
8/14 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli keväällä yks ketju tuohon liittyen. Luulin sen olleen hauska provo. EIIIIII

Vierailija
9/14 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli keväällä yks ketju tuohon liittyen. Luulin sen olleen hauska provo. EIIIIII

Täällä todella kyseli joku noista. Minäkin epäilin provoksi. Vaippamorsian missä olet? Tule AV- lle äkkiä. Saat synninpäästön ;D

Pitää etsiä se ketju...

Vierailija
10/14 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun katteli sitä edellistä kuvaa missä morsian makasi hameessaan sängyllä ja se vaippa haaroissa...

Kuukausikaupalla kuntoillaan, rusketetaan, käydään kosmetologilla, laitatetaan kynnet, ripset, hiukset, iho, ollaan ruokavaliolla, etsitään Täydellistä Pukua, juhlapaikan valmisteluista ohjelmasta jne. puhumattakaan.

Sitten, kaikelta putoaa pohja pois kun morsian kusta lorottaa vaippahousuun alttarilla H-hetkenä tai juhlissa!

Mahtaa olla aviomehelläkin muhevat pissanlöyhkät hääyön alkajaisiksi odotettavissa, päivän muhinut ja hautunut vaippa lehahtaa romanttisesti.

Nyt nukkumaan :)

Vierailija
11/14 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan nainen joudu kärsimään siitä pissaisesta alapäästä. En halua edes ajatella, miten toimitaan, jos on isompi hätä.

Vierailija
12/14 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat naiset perustelevat posliinia hygieenisyydellä, ettei jää hajujakaan. Miten sitten haiseva vaippa sopii kuvioon? Tavallisesti se pyritään vaihtamaan mahdollisimman pian täyttymisen jälkeen, jolloin se menettää merkityksensä vessakäyntien säästäjänä.

En yhtään ihmettele, jos yhä useampi sulhanen viettää hääyönsä umpihumalassa, jos heillä on aavistustakaan siitä, mitä morsiamella on housuissaan.

Vierailija
13/14 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkittävää niistä häistä voi muka jäädä näkemättä, jos pitää muutaman parin minsan vessatauon? Kunhan nyt ei alttarilta kesken kaiken ryntää huussiin.

Mielummin käytän kauniita alushousuja ja käyn normaalisti vessassa, kuin pissaan housuuni varmistaakseni, että varmasti näen tädin lukemassa onnittelukortteja tai sedän leikkaamassa kakkua. Voi vittu tätä elämätä...

Vierailija
14/14 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah