Olenko todella erikoinen äiti, kun odotan yksinäistä mökkireissuani?
Olen ilmeisesti mökillä vain yhden illan ja yön yksin ja toisena iltana tulee paras ystäväni. Olen niin innoissani tästä. Saan omaa aikaa niin paljon kuin tahdon, ihan arkena joka päivä. Silti odotan sitä ihanaa oleilua yksin meren rannalla. Meillä yksi helppo, kiltti lapsi (kohta 2v) ja minulla ei ole raskasta arjessa. Olen hoitovapaalla ja mies hoitaa lasta ja kotia, kuten minäkin.
Olenko jotenkin erilainen tai huono äiti av:n näkökulmasta? En koe tarvitsevani "lomaa" perheestäni. Mutta silti kaipaan vuorokautta mökillä ihan yksin, hiljaa, saunassa, telkun ääressä, viinilasin kera, grillaten.
Tällaiseen voisin lähteä koska vaan. Mies jää lapsen kanssa mielellään. Mutta kerran kesässä riittää:)
Kommentit (30)
Haikea olo, en ole ollut taaperista erossa 2ta yötä. Mutta ihana silti mennä mökille hiljaisuuteen. (tai ei mulla siellä hiljaista pahemmin ole kun jokin dvd pyörii koko ajan:) )
ap
Ei haittaa vaikka sataisikin. Sateen ropinaa on kiva kuunnella terassilla tai sisällä tulen äärellä = )
Ja av:avasin heti. Sekä oluen ja herkut.
Ja todella toivoin että sataa, ja toive toteutui. Meri "myrskyää". Mun lemppari mökki-ilma.
Kirjoitelkaahan mulle tänne mökille:)
ap
Mä olen nyt yksin kotona hetken, kunnes mies ja taaperot tulevat. Unelmoin tuosta sun illasta...
Missä päin mökkeilet?
mielipidettä tällaiseen asiaan. Minusta aikuinen ihminen tietää itse, onko normaalia mikin. Onko sinulla jokin riippuvuussuhde sosiaaliseen mediaan. Tämä ei siis vaikuta normaalilta.
Toinen on, että alkoholi on aika tärkeä osa elämääsi. Mainitset siiderit ja oluet aika monta kertaa tärkeänä osana elämääsi. kannattaisiko miettiä suhtautumistasi alkoholiin.
Minusta yksin mökillä olo ei ole mitenkään ihmeellistä vaan ihan normaalia. Kaikki ihmiset haluavat olla välillä yksin.
Ja av:avasin heti. Sekä oluen ja herkut.
Ja todella toivoin että sataa, ja toive toteutui. Meri "myrskyää". Mun lemppari mökki-ilma.
Kirjoitelkaahan mulle tänne mökille:)
ap
aloituksen nopeasti ja luulin ap:n kirjoittaneen, että "olenko erikoinen kun EN odota..."
Luulisi, että lähes jokainen mamma joskus kaipaisi aikaa ihan yksinään. Nauti olostasi ap!
Tuo alkoholi on sellainen asia, mitä joskus haluan nauttia. Sekä maun että ihan sen humaltumisenkin vuoksi.
Täällä mökillä nyt olen muutaman nauttinut ja se ei ole ollut illan kohokohta. Kohokohta on ollut tämä meri, luonto, sade, linnut, hiljaisuus, istuminen, sauna jne. Mutta kyllä olutkin maistuu.
Eli pohtinut asiaa olen kyllä! Enkä mene heti kieltämään, etteikö olisi jotain ongelmaa. Otan muutaman annoksen viikonlopussa. Tämä ei siis liity mökkeilyyn, mutta joku tästä nyt "kyseli".
Joo nautin. Vielä on ihana hämärtyvä yö edessä.Huomenna tuleekin sitten jo ystäväni tänne ja mökkeilemme yhdessä.
Ja monta kuvaa kännykkään olen jo taaperosta saanut kotoa iskältään:D
ap
ole erikoinen, kuulostaa tosi ihanalta =).
Nauti =).
eiköhän lähes jokainen äiti nauti siitä, että saa olla välillä ihan itsekseen. Ihanaa mökkeilyä sinulle!
Olen kerran ollut yksin mökillämme ja ei ollut kivaa. Kotona taas olen tosi onnellinen yksin.
Kun siskoni erosi, hän kanssa koetti olla yksin mökillä, mutta ei sekään ollut hauskaa. Kaipasi seuraa ja ääniä ympärilleen.
Nauti sinä ap. yksinolosta, kun osaat!
haluaisin saada joskus maa aikaa, olla yksin., En ole saanut moneen vuoteen olla yksin. Taidan mennä vieraaseen kaupunkiin hotelliin, mökkiä ei ole. Ihanaa iltaa/yötä sulle!!
Meilläkään ei omaa mökkiä, mutta mahis olla paljon firman mökeillä.
ja yksin saan olla, silloin kun haluan. Mutta kerran kesässä rahtaan itseni tänne mökillekin yksin. Muutoin mökkeillään täällä miehen ja taaperon kera.
Oispa kiva jos säkin voisit olla täällä edellinen:)
ap
Mennä yksin mökille ja kännissä kirjoitella sieltä sitten aaveelle.
Voi elämä.
teistä muista tuo ap vaikuta jotenkin omituiselta? Samaa asiaa kirjoittaa uudestaan ja uudestaan kysellen muiden mielipiteitä.
Kyllä minäkin käyn yksin mökillä ilman perhettä, samoin mies. Ihan normaalia meistä, ei siihen tarvitse mitään vahvistusta muilta kysellä. Ja minulla ei todellakaan ole tarvetta käydä mökiltä käsin av:lla. :)
Tai muuten tosi outo tapaus. Olen kyllä muutenkin ihmetellyt näitä "ihanaa olla yksin" -äityköitä, joilla oma aika menee juuri perhekuvien ihasteluun ja lapsista lässyttämiseen fb:ssä. :D
Kiva ilta oli ja en ollut edes kännissä;) Mainittakoon se.
Mä nyt olin vaan niin innoissani mökille tulosta, että halusin katsella mitä vastauksia tulee.
Tänään tulee ystäväni ja tänään olen "ihanaa olla kaksin" -äitykkä.
Pieni riippuvuus av-palstaan minulla on, mutta onneksi sitä ei ole teillä muilla. Tämä on muuten eka ketju mitä tein ja yleensäkään ekat kirjoitukset kun tänne teen ja tämähän on hauskaa!
Kivaa viikonloppua kaikille teille.
Toivotteleepi: omituinen ap (ihan oikeasti monin tavoin omituinen ja persoonallinen!)
kun ekaa kertaa kirjoittaessani sain aikaan niin mielenkiintoisen ketjun, että sitä on lukenut yli KUUSISATAA palstalaista!
Jei
omituinen ap
joka viettää aikaa yksinään mökillä? Ei vartavasten ilman perdettä, vaan YKSIN. Lukien, pohtien, kuunnelmia kuunnellen, meren loisketta ihaillen, syöden ja juoden kynttilän ja takan valossa. Yöllä' kävelen meren rantaa ja kuuntelen yölintujen ääniä. Ja ollen onnellinen siitä mitä minulla on siellä kotona. Ja sinne pääsen rakkaiden luo ilman mitään stressiä arjen aherruksesta:(
Taaperolla ja iskällä on ihana miesten ilta, kun äippä on poissa:)
Minä saan noita reissuja 2 kertaa vuoteen ja sitten mieheni. Olin juuri työpaikan huvimatkalla
Islannissa 4 päivää. Jes mikä matka.
Olet varmasti hyvä äiti, ja onnellinen:)
Kumpa minullakin olisi paikka missä mökkeillä.