onko kissaihmisten kodit epäsiistejä??
haiseeko kusi? onko karvaa ja paikat revittynä?
kävin yhden ihmisen luona jolla näin oli. Hän sanoi ettei kissat kuseskele sisään mutta aivan hirveä kusen haju oli.
Kommentit (30)
mulla on kristallikide hiekkaa joka ei haise paitsi jos kakkaa mut kakat otan heti siitä päältä pois ja heitän vessanpyttyyn. karvoja ei oo ku melkeen karvaton kissa (Cornish rex) ja kissa ei revi ku kiipeilypuuta koska sohvaan oon suihkuttanu kissan esto ainetta. meillä myöskin nukutaan kiltisti kaikki yöt ja päivällä sitten riehutaan.
Kissa itse on siisti eläin, eikä meillä ainakaan kissa haise kuin korkeintaan shampoolle. Meillä on ragdoll-rotuinen kissa, joka ei haise. Kannellinen hiekkalaatikko hyvällä hiekalla ja "ovimatolla" estää hajut, märkäruokaa vain kissan kerralla syömä määrä kuppiin. Kuivaraksut ei haise. Karvaa tietty lähtee, mutta imuroinnilla ja kissan harjaamisella ja pesemisellä ei hukuta karvoihin. Meillä siis kissa pestään kerran kahdessa viikossa.
Samantien voisi väittää, että jokaisen lapsiperheen asunnossa on epäsiistiä, jos on yhden ryönäpesän nähnyt.
Kissoja kaksi, käyvät ulkona asioillaan keväästä syksyyn. Mitkään paikat eivät ole revitty tai riekaileina- raapivat ulkona puita. Meillä ei haise pissi! Sen myönnän että sohvalla joskus kissankarvaa.
karvoja toki on mutta niitä on muillakin (hiuksia jos ei eläimistä).
Vähemmän kissat haisee kuin koirat!!
karvoja toki on mutta niitä on muillakin (hiuksia jos ei eläimistä).
Vähemmän kissat haisee kuin koirat!!
meillä kissa ja koira, jos tunkee pään kissan karvoja vasten niin kissa ei haise, ei myöskään märkänä. koirassa on ominaistuoksu mutta märkä koirahan haisee pahalle :(
Kaksi kisua, ragdolleja (leikattuja tyttöjä). Eivät kissat itsessään haise (paitsi märkänä ja korvantauksissa on jännä tuoksu jos läheltä haistaa), hiekkalaatikot siivotaan päivittäin (monta kertaa) eli ei haise nekään. Ruoka on kuivamuonaa, joka haisee vain lähelle.
tosi herkkä nenä, enkä kyllä ole koskaan käynyt sellaisessa kissataloudessa, josta pissaa ja kissan hajua ei haistaisi. Mutta siis nenäni on oikeasti niin herkkä, etten ole koskaan törmännyt toiseen vastaavaan...
haiseeko kusi? onko karvaa ja paikat revittynä?
kävin yhden ihmisen luona jolla näin oli. Hän sanoi ettei kissat kuseskele sisään mutta aivan hirveä kusen haju oli.
On. Kusta ja paskaa joka puolella. Kissaihmiset ovat vastenmielisiä.
kissoista lähtee tietty haju vaikka kuinka vaihtais hiekat
ja kissojen ruoat tuoksuvat melko voimakkaasti.
ruoat tuoksuvat. Jos hiekka on laadukasta ja laatikko putsataan päivittäin, pissa ei todellakaan haise. Ja kissat itse eivät haise millekään - toisin kuin koirat. Jos kissa haisee, sillä on joku ongelma, kuten hammaskivi tai ilmavaivoja.
mutta kolmatta ei.