Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ostatte pakettimatkoja?

Vierailija
20.05.2012 |

Ihmettelen, miksi kukaan ostaa pakettimatkoja matkatoimistosta? No okei, poikkeuksena ne jotka eivät koskaan sitten valita että kallista on..

Just tilasin mulle ja miehelle 10pv matkan Espanjaan, lennot ja hotelli erikseen ja hintaa tuli yhteensä hiukan vajaat 900€. Katselin että viikon matka Aurinkomatkoilla maksaisi samana aikana 1610€ meiltä kahdelta, ja siis viikon, eli lyhyempi tosiaan.

Ainoa ero tuossa meidän on että mennään julkisilla kentältä hotelliin.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe on matkustanut aina omatoimisesti, tänä kesänä ensimmäinen pakettimatka ja tämän ratkaisi hinta. Mietimme aina, että mihin nyt olisi kiva mennä ja sen mukaan alamme tutkimaan hintoja. Meidän matkustelu alkaa haaveista ja matkan suunnittelusta, ihanaa!

Vierailija
82/83 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähteä omalta kentältä ja lentää suoraan kohteeseen. Aikakin on rahaa. Lisäksi lapseni pelkää nousuja ja laskuja, joten niitä on vähemmän tässä ratkaisussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni 2004-2010.

on tullut halvemmaksi kuin itse säädetty. Lisäksi sitten se ettei tarvi mennä kolmen eri koneenvaihdon kautta. Meille ei siis kelpaa ne 10e/vrk motellit....

Mihin nämä teidän matkanne ovat kohdistuneet ja millä ajankohdalla jos noin on? Minä en ole kertaakaan tehnyt koneenvaihtoa näillä omatoimireissuillani vaan aina olen suorilla lennoillakin saanut edullisemman hinnan. Hotelli meillä tuohon Espanjan reissuun on kolmen tähden keskustahotelli, eli ihan sopiva.

Eikös ne pysähdy joko Bangkokissa tai jossain arabimaassa tankkaamassa? Samoin Malesian reissut Kualalumpurissa?

Ehkä olen väärässä. No meitä ei nuo välilaskut haittaa, joskus jopa jäädään yön yli että ehditään kaupungille ihmettelemään:) Viimeksi näin pysähdyttiin Honkkarissa.

Meillä "aina" omatoimimatkoja koska esim euroopassa haluaamimme kohteisii ei tehdä paketteja ja matkat väärän pituisia

Ensi talvelle otin Dubaihin paketit 8:lle kun ollaan vain viikko reissussa. Muuten 9pv - 4 vkoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme