Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brio Flex rattaat?

21.11.2005 |

Mietin kannattaako ostaa Brion kuomurattaat? Kaipaan rattaita joissa pitkä poikamme (kohta 2v.) nukkuisi päiväunet ja joita olisi hyvä työntää huonoimmillakin teillä. Mietin myös vaihtoehtoisesti Teutonia Timmy rattaita. Kertokaa mielipiteenne, kiitos kaunis ja muitakin saa suositella.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pari vuotta sitten ostetut Brion Flexit ja hyvät on olleet suurimmalta osin. Minusta näiden rattaiden parhaita puolia ovat pitkä makuutila, suojaisa kuomu ja mukava työnnettävyys. Rattaat ovat kulkeneet vaivattomasti kelissä kuin kelissä. Sadesuojan ja tuon hyvän kuomun ansiosta lapsen on saanut todella hyvin suojaan esim. kovalla lumi/vesisateella. Miinusta sen sijaan tulee kankaiden nopeasta " nypyttymisestä" ja kuomusta on muutaman kerran irronnut osa, jonka saa kyllä helposti takaisin. Tavarakori on kankainen ainakin meidän " vanhassa" mallissa, ei kestä suuria tavaramääriä. Mutta ylipäätään hyvät rattaat, olen tykännyt näistä paljon enemmän kuin meillä olleista teutonian yhdistelmien ratasosasta.

Vierailija
2/3 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset renkaat Brioissasi on?Ttörmäsin uusiin rattaisiin jossa on koko kumipyörät, paksuhkot ja pienehköt. Olen nähnyt myös isoja ja kapeita pyöriä ja mietin kummat ovat paremmat möykkyisillä teillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niissä leveät pyörät ovat olleet hyvät;) Briolla ainakin yhessä mallissa hyvin samanlaiset.

Mielestäni timmyissä on lyhyt nukkumatila kertokaa jolla on En ole itse päässyt testaan ,näyttää vaan niin matalalta tuo selkänoja.