Näin vanhemmiten on alkanut harmittaan noi perintöasiat kun
kummallekan ei ole oikein mitään tulossa. Anoppikin on vaan lentänyt ulkomaille ja hassanut rahansa ja yhtään ei ole lapsiaan ajatellut. Talonsa myi ja nyt taitaa jo olla typötyhjä koko akka. Ties kuinka paljon miehenikin joutuu pulittaan et saa muijan hautaan. Meillä nyt on vaatimaton talo mutta kovin on meidänkin äiti alkanut tuhlaileen. Ois paljon helpompi kun edes jompikumpi sais jättipotin.
Kommentit (8)
Minkäs ikäinen teidän anoppi on? entä sinä itse?
terveisin toinen oman onnensa seppä
Musta on oikeus ja kohtuus, että vanhat ihmiset myös tuhlaavat itse tienaamansa rahat.
Minä ainakin haluaisin jättää ja olen varma, että kaikki omassa suvussani haluavat. Ei mitään miljoonaperintöjä, mutta sopivasti.
Kuulostaa tosi oudolta, ettei vanhemmat tai isovanhemmat halua jättää mitään lapsilleen tai lapsenlapsilleen.
Jää jotain lohtuakin rakkaan poismenon jälkeen.
Sinä et ole ansainnut penniäkään heidän tienesteistään tai omaisuudestaan. Kukaan ei maallista mammonaa hautaan vie mukanaan, joten hyvä kun eläessään osaavat nyt nauttia siitä mitä ovat joskus työllä ja hiellä uurastaneet,
Eli pitävät huolen itsestään. Kaikin puolin. Kun omat vanhempani n 80 vuotiaina kuolevat olen itse 60 vuotias. En varmasti heidän rahoja ole vailla!
Eiköhän he itse ole ranansa tienanneetkin.