Miesystäväni totesi, että olemme niin erilaisia ihmisiä, ettei meillä oikein synkkaa
Silti pitää musta ja viihtyy mun seurassa. Mitä tästä pitäisi päätellä?
Kommentit (32)
mutta kelpaat petikumppaniksi kunnes hän löytää paremman.
Miksi sitten haluaa esitellä mut vanhemmilleenkin?
Ap
että miehesi ei oikein ymmärrä käsitteitä, eikä tiedä mistä puhuu.
mies ei todellakaan tajua mitä suustaan päästää. On siis todella yksinkertainen.
Toisaalta jos tajuaa, niin on siltikin yksinkertainen; millainen mies esittelee vanhemmilleen naisen, jonka kanssa ei "synkkaa"?
Ihme tyyppi. Mä en ainakaan katselis tuollaista imbesilliä.
Mutta ehkä miesystäväsi kokee teidät enemmänkin ystävinä kuin rakastavaisina ja tarkoittaa viihtymisellä kaverinomaista viihtymistä.
Toinen mahdollisuus on, että hän valehtelee ja tarkoittaa oikeasti, että haluaa vain seksiä kanssasi ja etsii muuta naista parisuhteeseen.
Tai ehkä hän ei halua sitoutua kehenkään ja siksi valehtelee.
Ei niinq vältzisti tunnu siltä miltä pitäis tiäx.
Miksi sitten haluaa esitellä mut vanhemmilleenkin?
Ap
Tuo vanhemmille esittelyhän ei nykyään tarkoita yhtään mitään. Minäkin tunnen yhden miehen, joka esittelee heti kaikki naistuttavansa vanhemmilleen, vaikka olisi itsekin vasta tavannut, eikä ehkä enää vastaisuudessa aikoisi tavatakaan.
Minäkin tunnen yhden miehen, joka esittelee heti kaikki naistuttavansa vanhemmilleen, vaikka olisi itsekin vasta tavannut, eikä ehkä enää vastaisuudessa aikoisi tavatakaan.
Vaihtaa vain koko ajan naisystävää. Ei nykyään oteta tuota vanhempien tapaamista mitenkään vakavasti.
nainen ja mies on erilaisia monella tavalla...mies on oikeilla jäljillä.
20 avioliittovuoden jälkeen. Emme kuulemma sopineet toisillemme.
No, tuosta lauseesta olisi jo pitänyt osata päätellä, mistä on kysymys... suhteesta naiseen, joka oli samanlainen kuin mies itse.
Ei aio milloinkaan sitoutua sinuun, mutta ois kiva jos saisi seksiä. Seksi on siis sitä "ystävyyttä" mitä se jätkä kohta ehdottelee. Ja tosiaan, se vanhemmille esittely ei tarkoita mitään. Vaikka luulis.
Hänellö on kuitenkin Facebookissakin parisuhdestatus näkyvillä, että on parisuhteessa minun kanssani. Haluaa myös ilmeisesti esitellä mua kavereilleen ja tehdä muutakin kuin harrastaa seksiä. Mitä ihmettä.
Ap
siltä mitä ihmettä se tarkoittaa. Voi olla, ettei se ota tuota parisuhdekäsitystä kovin vakavasti, vaan pitää sua tyttöystävänä, kunnes tapaa jonkun, jonka kanssa sitten synkkaa. Eihän tuo mitään rakastuneen miehen puhetta ole, mutta voithan sä hengailla sen kanssa jos haluat, etkä odota suhteelta mitään vakavaa.
siltä mitä ihmettä se tarkoittaa. Voi olla, ettei se ota tuota parisuhdekäsitystä kovin vakavasti, vaan pitää sua tyttöystävänä, kunnes tapaa jonkun, jonka kanssa sitten synkkaa. Eihän tuo mitään rakastuneen miehen puhetta ole, mutta voithan sä hengailla sen kanssa jos haluat, etkä odota suhteelta mitään vakavaa.
Ehkä mun täytyis lopettaa tää suhde ennenkuin alan tuntea entistä syvemmin. :(
Ap
kannattaa kuitenkin ensin puhua miehen kanssa asiasta. Että mitä se tarkoittaa sillä, että ei oikein synkkaa, mutta haluaa kuitenkin olla suhteessa. Mitä sanoit, kun mies sanoi sinulle noin?
Miksi et kysy siltä mieheltäsi mitä se meinaa? Täältä poimit tuntemattomien katkerien ämmien kommentteja neuvoksi.
Mieheni ja minä olemme erilaisia, eritahtisia, ja rakastamme toisiamme syvästi - pitkässä avioliitossa, johon on myös syntynyt lapsia. Täydennämme toisiamme.
Ja totuus oli se et hän oli jo rakastunut omaan exäänsä, jonka kanssa suhde oli katkennut jostain syystä. Teki tälle vieläkin runoja, katseli kuvia tietokoneelta jne. Hänen ex ei tahtonut olla yhteydessä. Sanoin miehelle et nyt valitsee: minä olen tässä nyt ja ex on menneisyydessä. Haluatko menneisyyden vai tän hetken? Mies sanoi että nykyisyyden, jatkettiin, mut puolen vuoden päästä mies palas exänsä luokse - siis heti kun sai tilaisuuden.