Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kävi risteilyllä - kun tuli sieltä takaisin, ilmoitti

Vierailija
19.05.2012 |

että haluaa eron. Mitään riitaa ei ollut ennen risteilyä, eikä mies myöskään suostu antamaan mitään järkevää syytä. Sanoo, että on kyllästynyt ja haluaa elämältään jotain muuta.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tavallaan fiksu mies, että tajusi jo vuorokaudessa, ettei katetusta pöydästä kannata poistua. Jotenkin se mies pitäisi vaan saada kärsimään ilman että eroatte.

Vierailija
42/44 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä meni uuden vosun kanssa homma hakaukseen. Jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille tämä ketju?

Vierailija
44/44 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella kiukkuinen. Mies on täysin pyörtänyt puheensa - nyt väittää, ettei koskaan ole ehdottanut varsinaista eroa, vaan olen käsittänyt hänet väärin :O Lisäksi on hänen mielestään röyhkeää, että olen voinut epäillä häntä pettämisestä. On nyt kuulemma loukkaantunut MINULLE siitä.

En tiedä, joskus tuntuu, etten tunne tuota ihmistä enää ollenkaan. Seksielämä meillä on aina pelannut ja osataan nauraa yhdessä, kaiken kaikkiaan hyvä parisuhde. Sitten tulee ihan puskista tällainen juttu. Ota tuosta nyt sitten selvää.

ap

Se alkaa olla jo tosi varma merkki, että ei ole puhtaat jauhot pussissa. Olet mustasukkaisuudellasi ja epäilyksillä saanut koko tilanteen aikaiseksi.

Älä päästä luistamaan. Kysy, että muistaako sanoneensa mitä sanoi. Sano, että nyt on parasta että lähtee muualle vähäksi aikaa miettimään puheitaan ja tekojaan. Ei tuolla tavalla saa loukata ihmisiä, joita kuuluisi rakastaa. Nämä porsaat eivät tajua ennen kuin pistetään selkä seinää vasten.