Mies kävi risteilyllä - kun tuli sieltä takaisin, ilmoitti
että haluaa eron. Mitään riitaa ei ollut ennen risteilyä, eikä mies myöskään suostu antamaan mitään järkevää syytä. Sanoo, että on kyllästynyt ja haluaa elämältään jotain muuta.
Kommentit (44)
en ala kenenkään kynnysmatoksi. Kaiken huipuksi mies ehdotti, että asuttaisiin vielä jonkun aikaa saman katon alla, mutta pistettäisiin silti eropaperit vetämään. Minun puolestani äijä saa itse lähteä vetämään. ap
Entä jos mies tulee katumapäälle, eikä lähdekään mihinkään. Miten sen sitten saa lähtemään?
ja oli sen ilmoituksen jälkeen mielestään vapaa tekemään mitä haluaaja kenen kanssa haluaa, joten ryyppäsi ja luuhasi ties missä, ei tullut hoitamaan lasta (1,5 v) sovitusti, yöpyi "työkaverin" luona (joku naikkonen), vaikka vielä asuttiin virallisesti yhdessä ja minä tein kaikkeni, että olisimme selvittäneet asian. Enimmäkseen kaikki johtui vauvavuoden valvomisista yms!
Jälkikäteen olen pähkäillyt, että mies on tullut pettäneeksi kännipäissään ja on hävennyt sitä niin paljon, että on mieluummin eronnut kuin tunnustanut.
Ja meillä myös: n. puolen vuoden päästä ehdotti yhteen palaamista, utta olin jo todennut elämän olevan parempaa ilman häntä :D.. Sitten minä olinkin se itsekäs paskiainen, joka ei halua yhdistää perhettä..
Että on kyllästynyt ja haluaa jotain muuta elämältään. Ei sen mitään syytä sulle tarvii selittää, riittää jos haluaa eron.
en ala kenenkään kynnysmatoksi. Kaiken huipuksi mies ehdotti, että asuttaisiin vielä jonkun aikaa saman katon alla, mutta pistettäisiin silti eropaperit vetämään. Minun puolestani äijä saa itse lähteä vetämään. ap
Entä jos mies tulee katumapäälle, eikä lähdekään mihinkään. Miten sen sitten saa lähtemään?
Tuo on suhteenne suurin päätös ja sitä ei pidä tehdä a.) nopeasti b.) tunteella.
Vaikka kyseessä olisi itsensä etsiminen, ihastus, 40-kriisi tms niin ero olisi se helpoin ratkaisu ( nyt siltä tuntuen).
vaan turha neuvoa, eroatte ja lapset kärsii, sopeudutte ja 4 v päästä kehut kuinka oli elämäsi paras ratkaisu. Ja tappelette lasten asioista.
Miehellä on laivalla ollut nainen, miehet tarvii eroon vipusuhteen.
se asia ei minulle enää kuulu, koska olemme eroamassa ja lasten takia pitää olla hyvissä väleissä.
Jos ei olisi niin totta hemmetissä olisi sanonut niin. Jos olisi niin olisi koittanut kenties valehdella silti ja sanoa että ei ole.
Mutta ilmoittaa, että "asia ei toiselle kuulu koska ollaan eroamassa" jne. kertoo kyllä harvinaisen karusti, että kyllä, se toinen nainen on olemassa.
Mutta väliäkö sillä.
Joo, olen samaa mieltä. Paljasti.
on niin helppoa, kun laivalla saa syödä seisovasta pöydästä ja katsoa laihoja tyttöjä
haloo-
Ap:n mies pani laivalla. Mielestään hän on periaatteen mies, eikä koskaan pettäisi tai valehtelisi. Niinpä ero näyttää miehestä patenttiratkaisulta. Nimittäin Jos eropäätös syntyi sekuntia ennen yhdyntää, pettämistä ei oikeastaan edes tapahtunut.
Ap:lla on nyt kaksi vaihtoehtoa. Voi hyväksyä eron. Voi koettaa selittää miehelle, että olisi miehekkäämpää lopettaa itsepetos, tunnustaa pettäneensä ja selvittää sitten jatkovaihtoehdot yhdessä.
Miehen pysäyttäminen nyt ei ole helppoa. Ero ratkaisee miehen omantunnon ongelmat, ja poikamieselämä näyttää yhden onnistuneen laivaromanssin valossa ruusuiselta. Jos, ap, haluat pitää miehen, joudut melko varmasti odottelemaan ainakin puoli vuotta, että eron todellisuus alkaa valjeta miehelle. Harva enää sen jälkeen ottaa pettäjää takaisin.
Ap:n mies pani laivalla. Mielestään hän on periaatteen mies, eikä koskaan pettäisi tai valehtelisi. Niinpä ero näyttää miehestä patenttiratkaisulta. Nimittäin Jos eropäätös syntyi sekuntia ennen yhdyntää, pettämistä ei oikeastaan edes tapahtunut.
Ap:lla on nyt kaksi vaihtoehtoa. Voi hyväksyä eron. Voi koettaa selittää miehelle, että olisi miehekkäämpää lopettaa itsepetos, tunnustaa pettäneensä ja selvittää sitten jatkovaihtoehdot yhdessä.
Miehen pysäyttäminen nyt ei ole helppoa. Ero ratkaisee miehen omantunnon ongelmat, ja poikamieselämä näyttää yhden onnistuneen laivaromanssin valossa ruusuiselta. Jos, ap, haluat pitää miehen, joudut melko varmasti odottelemaan ainakin puoli vuotta, että eron todellisuus alkaa valjeta miehelle. Harva enää sen jälkeen ottaa pettäjää takaisin.
että mua hymyilyttää, vaikka asia on vakava! ..jos eropäätös syntyi sekuntia ennen yhdyntää, ei pettämistä oikeastaan edes tapahtunut... AWW!
mutta ei rakkautta kuten parisuhteessa pitäisi olla, vaan kumppanuus.
että pitkissä parisuhteissa kumppanuus on se tärkein koossapitävä voima, se on nimenomaan sitä rakkautta, joksi se RAKASTUMINEN väistämättä muuttuu.
Hahaha. Minun mieheni alkoi yhenäkkiä tuntea, että "hän ei tiedä, mitä tulevaisuudelta haluaa". Ihmisten kielellä sanottuna, hän oli hemaisevan työkaverinsa pauloissa. Jonkun aikaa kun olin asiasta tentannut, havaitsi sen itsekin. Neuvoin lähtemään tai jäämään sillä ehdolla, että lopettaa ennen kuin on aloitanutkaan. Mies päätti muutaman tunnin mietittyään jäädä. Vieläkin keväisin puistattaa, kun se oli juuri tätä aikaa, toukokuun loppua, kun mies huomasi yhtäkkiä, että ei tiedäkään, mitä elämältään haluaa. Tästä on nyt pari vuotta aikaa ja kummasti tuo on toennut. Arvet jäi.
että mua hymyilyttää, vaikka asia on vakava! ..jos eropäätös syntyi sekuntia ennen yhdyntää, ei pettämistä oikeastaan edes tapahtunut... AWW!
Ääh! Mitä ihmeen näpertelyä! Ei siinä tarvitse mitään eropäätöksiä ennen yhdyntää tehdä kun muutenkin aviorikos vanhenee suihkussa.
t: Reiska
minun mieheni teki vähän noin. Hänellä oli ollut jo aika pitkään joku kriisi menossa. Unelmien työ ei ollutkaan elämän tarkoitus, asiat ei menneet niin kuin halus, lapsiperhe-elämä olikin rasittavaa ja tylsää jne.. halusi sitten erota.
Noh, minä en tehnyt mitään asialle. en laittanut papereita menemään, en muuttanut, ottanut puheeksi sitä että kuka muuttaa ja mihin ja mites lapset.. en myöskään yrittänyt ehdottaa että jos kuitenkin jne..
Elin vain omaa elämääni. Kävin töissä, hoidin omat kotityöni, ostin kaupasta sapuskaa itselleni ja lapsille, mies tietenkin sai tulla syömään, jos oli kotona, mutta jäi miehen kaljat ostamatta, samoin hänen herkkunsa. Kävin harrastuksissa, mies hoiti silloin lapsia, liikuin lasten kanssa kylässä, kaupungilla jne.. en koskaan pyytänyt miestä mukaan. Kutsuin meille vieraita, mies oli kotona tai ei ollut, se ei asiaan vaikuttanut.
Kyllä mies sitten havahtui horkastaan. Ero olikin kauhean työläs, pitäisi jonkun muuttaa ja sopia kauheasti kaikkea ja ne paperitkin.. samalla mies taisi huomata miten helposti joutuu perheensä ulkojäseneksi jos ei tee mitään asian eteen..
silti kun mies päätti ettei ero oikeastaan ole ratkaisu hänen ongelmiinsa oli aika matka, että suhde parani.. minulla kun oli oikeastaan ollut aika hauskaa, kun ei tarvinnut ottaa miestä ollenkaan huomioon, en meinnanut ensin viitsiä ryhtyä koko puuhaan.
Tässä sitä arvaillaan kun ulkopuolisena ollaan, mutta olisko laivaristely ollut sellainen, että kun on pois kotoa, irti arjesta, voi miettiä mitä haluaa elämältään ja mitä ei halua. Asia on kypsynyt pitkään mielessä, on ollut tyytyämätön ja miettinyt ym ym, mutta ristelyllä ne on selkiintyneet.
Se, että se oli risteily, on toisarvoinen seikka, se olisi voinut olla vaikka mökkiloma tai kavereiden kanssa kalassa tms.Toinen vaihtoehto on, että on pettänyt eikä voi enää jatkaa.
Kolmas vaihtoehto on,e ttä on toinen nainen ja risteily oli naisen kanssa ja totesi siellä että nyt sitten jatketaan sen toisen kanssa. Ehkä se toinen on raskaana tai vaikka ei olisikaan.
Tulee olo, että tunteet on teillä kuolleet jo aikaa sitten, olette yhdessä koska teillä on yhteiset lapset ja sama osoite, mutta muuta yhteistä ei olekaan, tunneside on kuollut. On kumppanuus, seksillä tai ilman, mutta ei rakkautta kuten parisuhteessa pitäisi olla, vaan kumppanuus.
mitä oivallisimpia paikkoja valaistumiselle. On aika hämärä lamppu synttynyt jos se siellä ahtaissa hyteissä kännäillen on tapahtunut. varsinainen idiootti tuollainen. potkaise johonkin lähibaariin jatkamaan hämärtymistään.
Mahtoikohan miehesi olla minun kanssani samalla risteilyllä - torstaista perjantaihin?
Eli suomeksi sanottuna äijä haluaa tulla valmiiseen ruokapöytään. Älä helvetissä sen vaatteita ainakaan pese..
todella kiukkuinen. Mies on täysin pyörtänyt puheensa - nyt väittää, ettei koskaan ole ehdottanut varsinaista eroa, vaan olen käsittänyt hänet väärin :O Lisäksi on hänen mielestään röyhkeää, että olen voinut epäillä häntä pettämisestä. On nyt kuulemma loukkaantunut MINULLE siitä.
En tiedä, joskus tuntuu, etten tunne tuota ihmistä enää ollenkaan. Seksielämä meillä on aina pelannut ja osataan nauraa yhdessä, kaiken kaikkiaan hyvä parisuhde. Sitten tulee ihan puskista tällainen juttu. Ota tuosta nyt sitten selvää.
ap
Voi hyvänen aika että miehet on tyhmiä! Ihan hirveesti tsemppiä ap:lle (ja tokivastaavanlaista kokeneille). Sisulla eteenpäin vähän aikaa ja ukko ulos ja äkkiä. Kyl se siitä varmasti helpottaa!