Heippa ;)
Aikani kuluksi voisin muutamalle kurkata..ja sitten mielellään vähän muutakin tekstiä kuin että " miten näkyy työ/rakkaus?" Noihin täytyy keskittyä enemmän, on helpompi nähdä kun saa kysyjästä " kiinni" ;)
Kommentit (155)
Pikkuinen tyttövauva syntyy perheeseenne, mutta menee vielä aikaa, kolme neljäkin vuotta. Poikanne terveydellinen tilanne tasapainoittuu ja pääsette sinuiksi asioitten kanssa. Näen hänelle oikein onnellisen ja tyytyväisen elämän, ei ole mitään hätää.
Vierailija:
lapsia? Lisäksi miten meidän pojan terveyden laita tulevaisuudessa?
Miehesi on tyttärellesi enemmän isä kuin kukaan muu koskaan. Älä murehdi asiaa enempää, elä elämääsi eteenpäin.
Vierailija:
Kerrothan jos pystyt onko tyttäreni mieheni vai sen elämäni suurimman mokan?
Haluaisin tietää miten opiskelusuunnitelmieni käy? Sain juuri yo-lakin, mutta miten siitä eteenpäin? Entä minun ja miesystäväni muuttosuunnitelmat? Miten mies tulee jatkossa suhtautumaan poikaani? Entä poikani häneen?
Sä taidat todellakin " tietää" . Suunnitteilla olisi toinen lapsi noin neljän vuoden päästä. Ja poikamme terveys on tosiaankin koko ajan parantunut. Hienoa!
lopettelen nyt. Palailen tähän ketjuun joskus toiste, ehkä, jos aikaa ja energiaa löytyy.
Kaikkea hyvää teille.
Ai niin, ne palautteet olis taas mukava kiitos :)
no pitihän se jo tietää, kiitos kuitenki
28
Näkijä:
Tuohon ihottumaan en osaa antaa näin vastausta, se vaatii varmastikin vähän enemmän fyysistä näkemistä kuin tämän ;)Vihan tunteet pitäisi pystyä tuntemaan, antaa purkautua, puhumalla tai vaikka huutamalla, lähde yksin ulos luontoon tai aloita maalaaminen tms..Keinoja on useita, kunhan purat sen vihan energian johonkin tekemiseen etkä jätä sisällesi patoutuneena.
Löydätte mukavan asunnon, puolne vuoden sisällä löytyy jo. Kolmas lapsi syntyy vasta tuonne uuteen kotiinne, pojalta minusta vaikuttaa.
kaikkea hyvää sinulle :)
Kiitos paljon, kaikki kuulostaa hyvältä. Intuitioni sanoo, että olet oikeassa. Sinullekin kaikkea hyvää, teet arvokasta työtä!
Sinulle vielä.. muistahan, olen vastannut sinulle jo. Isäsi on luonasi ja lähelläsi koko ajan, ei hän ole kaukana vaikka fyysisesti onkin poissa. Jos oikein keskityt ja hiljennyt, voit varmasti tuntea hänen läsnäolonsa ja turvansa.
Tyttövauva on perheeseenne tulossa, kolmen vuoden kuluttua on jo sylissänne tai ainakin tulossa kovaa vauhtia.
Voimia sinulle kovasti ja enkeleitä polullesi. Tulet saamaan oikein kauniin ja onnentäyteisen tulevaisuuden.
Olen ollut todella kipeä jo 4kuukautta, sanohan paraneeko vaivani koskaan ja jos niin millä aikaa? Tämä vaiva haittaa todella paljon ja masentaakin:(
Toinen on avioliittomme...pelastaako sitä enää mikään?
Kolmas taludellinen tilanne. En halua enää niihin töihin, löydänkö mitään muuta...?
Minua tuntuu aina seuraavan " paha henki" joka heittelee pahoja tapahtumia yhden toisensa jälkeen tielleni. Mikä siinä on?
Kiitos kovasti ja muistan kyllä edellisen vastauksesi. Olen yrittänyt häntä tuntea lähelläni ja välillä jopa onnistunutkin... ehkä tapahtuneesta on vaan vielä liian vähän aikaa. Silti toivon vielä jotain enemmän ja varmempaa... koska minusta tuntuu että viime tapahtumat ovat minua muuttaneet. Kuitenkin häntä kaipaan. Ainakin hän on sydämessäni.
Ihanaa että se sinisilmä siellä vieläkin näkyy:)
kiitos vielä:) nyt en enään kysele... ainakaan samoja;)
Kaikkea hyvää ja enkeleitä myös sinne.
Sinulle vielä.. muistahan, olen vastannut sinulle jo. Isäsi on luonasi ja lähelläsi koko ajan, ei hän ole kaukana vaikka fyysisesti onkin poissa. Jos oikein keskityt ja hiljennyt, voit varmasti tuntea hänen läsnäolonsa ja turvansa.
Tyttövauva on perheeseenne tulossa, kolmen vuoden kuluttua on jo sylissänne tai ainakin tulossa kovaa vauhtia.
Voimia sinulle kovasti ja enkeleitä polullesi. Tulet saamaan oikein kauniin ja onnentäyteisen tulevaisuuden.
[/quote]
Äläpäs huoli, tuo on ihan normaalia väsyneelle äidille ;) Sinä olet hyvä äiti pojallesi ja pinnasikin pitenee kunhan saat väsymyksen pois ja hieman uutta näkökulmaa elämääsi tuossa jonkin ajan kuluttua. Kyllä teille olisi toinenkin lapsi tulossa, tosin pari kolme vuotta menee ennekuin on ajankohtaista.
Vierailija:
Mietin ja pähkäilen haluanko koskaan toista lasta koska pinnani on erittäin lyhyt. Näetkö meillä enempää lapsia kuin tämän rakkaan pojan ja mahtaako minun pinnani koskaan tästä pidentyä?
----Haluaisin vielä tietää mitä kautta tuo uusi näkökulma on elämäänä ilmaantumassa, voisiko kyseessä olla muutto kotipaikkakunnalleni? Se on tällä hetkellä suurin haaveeni.
Mutta kiitos kovasti jo tuosta ensimmäisestä kannustavasta tiedosta. Olet kultainen ja tarpeellinen. Siunausta sinulle, Näkijä :)
Eli: olemme kärsineet sekundäärisestä lapsettomuudesta jo 3 vuotta ja vauvankaipuu on KOVA! Vieläkö saamme sen toisen lapsen ja jos niin suurinpiirtein milloin ja osaatko sanoa kuinka kovilla hoidoilla? Toinen asia on työ: jäänkö nykyiseen? Ja saanko pyytämääni palkkaa?
Jos Näkijä huomaisi että häntä kaivataan vielä...
Tuo mies ajattelee sinua myös, rakkautta se ei ole, mutta ihastumista ja mielenkiintoa kyllä. Nykyisessä suhteessasi on menossa jonkinlainen kriisi, ette oikein saa puhuttua asioita halki nyt, tuntuu kuin molemmat olisitte jo luovuttaneet. Väsymystä tilanteeseen, mutta ei voimia tehdä sen eteen mitään.
Lapset eivät ole ajankohtaisia vielä pariin vuoteen.
Vierailija:
saanko lapsia? ja jos saan niin koska?Mitä ajattelemani mies tuntee minua kohtaan?
Näkijä:
Tuo mies ajattelee sinua myös, rakkautta se ei ole, mutta ihastumista ja mielenkiintoa kyllä. Nykyisessä suhteessasi on menossa jonkinlainen kriisi, ette oikein saa puhuttua asioita halki nyt, tuntuu kuin molemmat olisitte jo luovuttaneet. Väsymystä tilanteeseen, mutta ei voimia tehdä sen eteen mitään.Lapset eivät ole ajankohtaisia vielä pariin vuoteen.
Vierailija:
saanko lapsia? ja jos saan niin koska?Mitä ajattelemani mies tuntee minua kohtaan?
et näe eroanko vai jatkanko mieheni kanssa? itsestähän se kiinni on mutta kiinnostais silti...
Joskohan ehdit minullekin vastata :)
t. nro 61
Sinulla on menossa elämässäsi vaihe, jossa et oikein tiedä mitä lopulta haluaisit ja mihin ryhtyisit. Jonnekkin suuntaan haluat, mutta et oikein tiedä mikä se suunta olisi jota kohti pitäisi lähteä kulkemaan.
Mieti eri vaihtoehtoja, pohdi rauhassa, siten löydät vastaukset. Miehesi kanssa sinulla olisi mahdollisuus parantaa suhdettanne ja liittoanne, kunhan teette sen eteen paljon töitä. Silti sinun käsissäsi on päättää haluatko sen tehdä vai olisiko parempi jatkaa eri teitä.. Miehesi ei ole luonteeltaan mikään " pelimies" , flirttiä hän kyllä pitää mutta sen pidemmälle ei tulevaisuudessa aio mennä. Omatunto on tallella hänellä.
Opinnot olisi sinulle mahdolliset vuoden, kahden sisällä, samoihin aikoihin ajoittuu muutto. Näyttää vähän siltä että nyt on hieman synkempää aikaa tulossa, mutta selviät tästä hyvin ja päästyäsi tämän polun loppuun olet onnellisempi kuin aiemmin. Kaikki menee hyvin ,luota huomiseen.
Enkeleitä polullesi.
Vierailija:
Tulenko kenties vielä opiskelemaan ja saamaan siltä opiskelemaltani alalta koskaan töitä vai tulenko pysymään tässä työpaikassa jossa nyt olen.
Kohdellaanko minua työpaikassani mielestäsi joissakin asioissa väärin ja jos niin mitä voisin sille asialle tehdä.
Kannattaako tämän miehen kanssa tehdä enempää lapsia ja onko mieheni petturiainesta??Entä talon rakennus??
Vierailija:
meille vielä lisää lapsia? kolme jo ennestään, kaksi minun edellisestä liitosta, yksi yhteinen.
Toivoisin niin hänelle sitä, osaatko sanoa, että näetkö hänelle lapsia/milloin?Haluaisin todella tietää ja ehkä valaa häneen uskoa asiaan. Kiitos jos voit vastata!!
Tuohon ihottumaan en osaa antaa näin vastausta, se vaatii varmastikin vähän enemmän fyysistä näkemistä kuin tämän ;)
Vihan tunteet pitäisi pystyä tuntemaan, antaa purkautua, puhumalla tai vaikka huutamalla, lähde yksin ulos luontoon tai aloita maalaaminen tms..Keinoja on useita, kunhan purat sen vihan energian johonkin tekemiseen etkä jätä sisällesi patoutuneena.
Löydätte mukavan asunnon, puolne vuoden sisällä löytyy jo. Kolmas lapsi syntyy vasta tuonne uuteen kotiinne, pojalta minusta vaikuttaa.
kaikkea hyvää sinulle :)
Vierailija: