Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heippa ;)

21.11.2005 |

Aikani kuluksi voisin muutamalle kurkata..ja sitten mielellään vähän muutakin tekstiä kuin että " miten näkyy työ/rakkaus?" Noihin täytyy keskittyä enemmän, on helpompi nähdä kun saa kysyjästä " kiinni" ;)

Kommentit (155)

Vierailija
21/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle näytetään tummaa, tummasilmäistä pitkää miestä. Hän on rauhaisa ja rakkautenne on suurta. Hänen kanssaan saat kaksi lasta, ja olette todella onnellisia. Vuoden sisällä olette jo tiiviisti yhdessä. Onnea sinulle ja jaksahan vielä :)

Vierailija:

Olen yksinhuoltaja. Olen ollut jo aika kauan kaksin lapseni kanssa ja nyt haluaisin miehen vierelleni. Löydänkö hänet pian? Tulenko saamaan joskus vielä lisää lapsia sairaudestani huolimatta? Kiitos jos vastaat!

Vierailija
22/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme odottaneet vauvaa jo puolitoista vuotta, saapuuko hän luoksemme pian, hoidoilla vai ilman?? Pitääkö Isäni minuun vielä yhteyttä tulevaisuudessa? Tämä vuosi on ollut minulle erityisen rankka näkyykö valoa tunnelissa?

Kiitos kovasti jo etukäteen:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö mihin suuntaan seuraavaksi. Olen nyt opiskellut omaa alaani mutta en ole lainkaan valmis vielä keväällä vaikka tämä koulu silloin päättyykin.

Kohtaanko enää uutta rakkautta? Minkälainen hän on?

Vierailija
24/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sujuu loppuaika raskaudesta? Onko lapsemme terve? Onko tulossa tyttö vai poika. Helpottaako tämä ainainen väsymys koskaan?

Vierailija
25/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujuu hienosti loppuun saakka, terve lapsi syntyy kesäsateeseen ;)

Vierailija:

Sujuuko tämä raskaus ongelmitta?

Saammeko terveen lapsen heinäkuussa?

Onko lapsi tyttö vai poika?

Kiitos :)

Vierailija
26/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vielä tuosta tummasta ja pitkästä miehestä sen verran, onko hän tämä jonka jo tunnen? Tunteeni eivät vielä ole heränneet ainakaan häntä kohtaan =)

Vierailija
27/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tainnut vastailla sinulle jo aiemmassa ketjussa...?

Yksi lapsi olisi teille vielä tulossa, mutta raskaus alkaa samoihin aikoihin kun työsikin.. olet silloin kahden vaiheilla mitä teet. Liittosi jatkuu, jossakin vaiheessa arki kyllästää elämänne harmaudellaan, mutta kun tiedostatte tämän, voitte tehdä sille paljon ;) Kaikkea hyvää sinulle..

Vierailija:

Miten näet tulevaisuuteni tuleeko meille lisää lapsia ja miten työtilanteeni, saanko vuoden sisään työpaikan? Olen tällä hetkellä kotiäitinä mutta olisi tarkoitus lähteä siis pian töihin. Miten avioliittoni onko ylämäkeä vai alamäkeä nyt juuri menee ihan hyvin.

Vierailija
28/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

näetkö elämässäni avioliittoa? Mieheni kanssa olemme asuneet yhdessä 11v ja meillä on 5v poika. Jokohan uskaltaisi kosia??

Vierailija
29/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saammeko enää lapsia? Miten terveyteni ja miten tulemme taloudellisesti jatkossa toimeen?

Vierailija
30/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käy miehen kanssa? Löydämmekö asunnon? Milloin saamme lapsen? Entä saammeko sen koiranpennun? Olen niin huolissani. Sekoanko?

Kaikki tuntuu olevan raiteiltaan.

Vierailija
31/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpäs huoli, tuo on ihan normaalia väsyneelle äidille ;) Sinä olet hyvä äiti pojallesi ja pinnasikin pitenee kunhan saat väsymyksen pois ja hieman uutta näkökulmaa elämääsi tuossa jonkin ajan kuluttua. Kyllä teille olisi toinenkin lapsi tulossa, tosin pari kolme vuotta menee ennekuin on ajankohtaista.

Vierailija:

Mietin ja pähkäilen haluanko koskaan toista lasta koska pinnani on erittäin lyhyt. Näetkö meillä enempää lapsia kuin tämän rakkaan pojan ja mahtaako minun pinnani koskaan tästä pidentyä?

Vierailija
32/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoittanut sitä hävittää, mutta otti pois sormestaan kuitenkin.. yrittäkää keskustella asioista kiihtymättä ja rauhassa. Tsemppiä..

Vierailija:

kihlasormus, hävisikö tahallisesti vai tahattomasti? Onko hän ollut uskollinen?

Vierailija
33/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako sisarusta näet minulle yhteensä??

Vierailija
34/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako mieheni pitää työnsä, käykö vanhempieni hyvin?

Kiitos!

Vierailija
35/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni valmistui ammattiin kesällä ja töitä ei tunnu millään löytyvän. Mahtaako yrittäjänä onnistaa paremmin. Kiitos paljon jos kerkeät vastaamaan.

Vierailija
36/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on, näetkö meille vielä lapsia? Entäs tulevaisuus muuten , jatkuuko työt?

Vierailija
37/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:16

Vierailija
38/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet turhaan huolissasi. Sinulla on todella ihana ja rakastava perhe, miehesi näyttäytyy todella vahvana tukena taustallasi. Rakkautta on hirmuisesti välillänne, saat olla onnellinen tästä mitä sinulle on annettu :) Perheesi pysyy ehjänä, välillänne on huikaisevan luja side, eikä terveydessäsi näy mitään vakavampaa tulossa. Saatte lapsenne terveenä tähän maailmaan ja miehesi kanssa kasvatatte heistä yhdessä tyytyväisiä ja onnellisia :) Ole ihan huoleti nyt, ei ole mitään hätää :)

Vierailija:

Elän onnellisessa parisuhteessa. Odotamme toista lastamme. Kärsin paniikkihäiriöstä ja ahdistuneisuudesta, tulevaisuus ja terveys pelottaa niin etten pysty öisin kunnolla nukkumaan. Pelkään, etten osaa kasvattaa lapsiani oikein tai olla heille tarpeeksi hyvä äiti, samoin elottaa kestääkö terveyteni. Ja että, pysyykö perheemme ehjänä ja tuleeko tämä toinen lapsemme elävänä tähän maailmaan. Kiitos sinulle jos vastaat.

Terv. Hilla

Vierailija
39/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28 vuotias, kannattaako minun jatkaa opiskelujani?

Vierailija
40/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt vähän päälle 30.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan