Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heippa ;)

21.11.2005 |

Aikani kuluksi voisin muutamalle kurkata..ja sitten mielellään vähän muutakin tekstiä kuin että " miten näkyy työ/rakkaus?" Noihin täytyy keskittyä enemmän, on helpompi nähdä kun saa kysyjästä " kiinni" ;)

Kommentit (155)

Vierailija
1/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies tuntuu hankaavan hiukan vastaan. Sanoo, että haluaa kyllä mutta ei uskalla vielä. Tahtoisin ehkä jopa vielä yhteisen lapsenkin.

Miten meidän käy? Saanko lisää töitä? Raha kun stressaa..

Kiitos, jos vain viitsit...

Vierailija
2/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, jäit välistä..

neljä lasta on mahdollista perheeseenne tulla, sinusta riippuu montako heistä haluat vastaanottaa.

sormuksesi on maassa, hiekkaa tai multaa on ympärillä.. tai sitten jossain sellaisen ulkorakennuksen lattialla missä on hiekkaa lautojen päällä/raoissa??

Vierailija:

montako lasta saan yhteensä?

missä on vihkisormukseni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saammeko selvitettyä välejämme hiertäneet syrjähypyt?

Vierailija
4/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinhuoltaja. Olen ollut jo aika kauan kaksin lapseni kanssa ja nyt haluaisin miehen vierelleni. Löydänkö hänet pian? Tulenko saamaan joskus vielä lisää lapsia sairaudestani huolimatta? Kiitos jos vastaat!

Vierailija
5/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujuuko tämä raskaus ongelmitta?

Saammeko terveen lapsen heinäkuussa?

Onko lapsi tyttö vai poika?

Kiitos :)

Vierailija
6/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näet tulevaisuuteni tuleeko meille lisää lapsia ja miten työtilanteeni, saanko vuoden sisään työpaikan? Olen tällä hetkellä kotiäitinä mutta olisi tarkoitus lähteä siis pian töihin. Miten avioliittoni onko ylämäkeä vai alamäkeä nyt juuri menee ihan hyvin.

Vierailija
7/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin löydät, älä edes epäile. Heti ei tule tämä mies vastaan, mutta tuossa reilun vuoden kuluttua voit jo alkaa odottelemaan ;)

Vierailija:

sanopa löydänkö eron jälkeen yksinhuoltajana vielä joskus sellaisen miehen, johon voin luottaa. Ja jos niin milloin...?

Vierailija
8/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ja pähkäilen haluanko koskaan toista lasta koska pinnani on erittäin lyhyt. Näetkö meillä enempää lapsia kuin tämän rakkaan pojan ja mahtaako minun pinnani koskaan tästä pidentyä?

Vierailija
9/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kihlasormus, hävisikö tahallisesti vai tahattomasti? Onko hän ollut uskollinen?

Vierailija
10/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän onnellisessa parisuhteessa. Odotamme toista lastamme. Kärsin paniikkihäiriöstä ja ahdistuneisuudesta, tulevaisuus ja terveys pelottaa niin etten pysty öisin kunnolla nukkumaan. Pelkään, etten osaa kasvattaa lapsiani oikein tai olla heille tarpeeksi hyvä äiti, samoin elottaa kestääkö terveyteni. Ja että, pysyykö perheemme ehjänä ja tuleeko tämä toinen lapsemme elävänä tähän maailmaan. Kiitos sinulle jos vastaat.

Terv. Hilla

Vierailija
11/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisin käsiteltyä parhaiten vihan tunteeni, jotka jäävät helposti sisääni ja siksi olen kiukkunen usein?

Löydämmekö meille sopivan asunnon?

Koska perheesemme syntyy kolmas lapsi, onko hän tyttö vai poika?

Kiitos, jos jaksat vastata edes joihinkin kysymyksistä. Enkeleitä!

Vierailija
12/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia? Lisäksi miten meidän pojan terveyden laita tulevaisuudessa?

Vierailija
13/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on tulossa vielä, avioliittosi käy vaikeuksien kautta.. hetken olette asumuserossakin mutta lopulta palaatte yhteen kyllä. Liittonne vahvistuu ja löydätte onnenne uudelleen.

Vierailija:

Jos saan, niin koska ja ovatko tyttöjä vai poikia? Lisäksi olisin halunnut tietää, et miten käy avioliittoni? Loppuvatko ongelmat?

Vierailija
14/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrothan jos pystyt onko tyttäreni mieheni vai sen elämäni suurimman mokan?

Vierailija
15/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanko lapsia? ja jos saan niin koska?

Mitä ajattelemani mies tuntee minua kohtaan?

Vierailija
16/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annahan ukkokullallesi hiukan aikaa.. tuntuu haluavan olla se joka kosii ja yllättää, eikä toisinpäin ;) Häät on tulossa teille, lapsikin sitten myöhemmin. Teidän suhteenne kestää.. työasiasi näkyvät nyt niin, että ei tule suurta muutosta puoleen eikä toiseen, jatkuu näin kuin nytkin.

Vierailija:

mutta mies tuntuu hankaavan hiukan vastaan. Sanoo, että haluaa kyllä mutta ei uskalla vielä. Tahtoisin ehkä jopa vielä yhteisen lapsenkin.

Miten meidän käy? Saanko lisää töitä? Raha kun stressaa..

Kiitos, jos vain viitsit...

Vierailija
17/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulenko kenties vielä opiskelemaan ja saamaan siltä opiskelemaltani alalta koskaan töitä vai tulenko pysymään tässä työpaikassa jossa nyt olen.

Kohdellaanko minua työpaikassani mielestäsi joissakin asioissa väärin ja jos niin mitä voisin sille asialle tehdä.

Kannattaako tämän miehen kanssa tehdä enempää lapsia ja onko mieheni petturiainesta??Entä talon rakennus??

Vierailija
18/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui! Olemme asumuserossa parhaillaan...

Vierailija
19/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille vielä lisää lapsia? kolme jo ennestään, kaksi minun edellisestä liitosta, yksi yhteinen.

Vierailija
20/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te pystytte puhumaan ja sopimaankin asiat näennäisesti, jatkatte yhdessä.. kuitenkaan nuo asiat eivät häviä, lakkaa olemasta, vaan ne syövät suhdettanne ja tunteitanne ajan kanssa pois vaikka se nyt voikin olla vaikeaa uskoa. Sinä olet se, joka teet pisteen tälle kaikelle sitten myöhemmin. Voimia.

Vierailija:

Saammeko selvitettyä välejämme hiertäneet syrjähypyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi