Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heippa ;)

21.11.2005 |

Aikani kuluksi voisin muutamalle kurkata..ja sitten mielellään vähän muutakin tekstiä kuin että " miten näkyy työ/rakkaus?" Noihin täytyy keskittyä enemmän, on helpompi nähdä kun saa kysyjästä " kiinni" ;)

Kommentit (155)

Vierailija
141/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun lahjasi on arvokas! T.Apua saanut

Vierailija
142/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun lahjasi on arvokas! T.Apua saanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittonne kestää kyllä vuosia, ei näy mitään suurempaa kriisiä. Vielä tulee lisää lapsia, kaksi olisi perheeseenne vielä tulollaan. Miehesi työolot näyttävät tasaisilta ja hyviltä, sinulle tulee näitä kotona vietettyjä vuosia ennenkuin menet uuteen työpaikkaan jossa viivyt kauemmin.

Vierailija:

Miten avioliittomme käy? Olemme olleet kohta kolme vuotta naimisissa...Entäs työ tilanteemme?

Vierailija
144/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei ole kai koskaan helppoa.. välillänne tunnen kuitenkin vielä olevan paljon toisen kaipuuta ja ikävääkin toistenne syliin, joten teillä on ihan hyvät mahdollisuudet selvitä näistä vaikeistakin ajoista. Kaikkea ei ole todellakaan menetetty kun tunteet ovat vielä jäljellä.

Vierailija:

Meillä on näitä vaikeuksia ollut ja vielä on itselläni epävarma olo, että miten jatkossa...

Vierailija
145/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanopa löydänkö eron jälkeen yksinhuoltajana vielä joskus sellaisen miehen, johon voin luottaa. Ja jos niin milloin...?

Vierailija
146/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tuo sinun vessakyssäri ;D Et taida ihan uskoa näihin asioihin.. ;)

Miehesi saa palkankorotuksen kyllä, ja vessa olisi joko joku vaalea sävy, sellainen beige tms tai sitten sininen/veden vihreä ;))

keyes:

Minä oon 27v,naimisissa,1 lapsi ja toinen haaveissa,yrityksen alla. Asumme vuokralla Helsingissä miehen töiden takia,tulevaisuudessa muutamme pohjoiseen.

Saako mieheni ansaitsemansa palkankorotuksen tai vaihtoehtoisesti lyhemmän työajan?

Minkä värikseksi minun pitäisi remontoida vessa?

Jos vaikka sinusta olisi apua edes jälkimmäiseen,pähkäilen kolmen värin välillä :)

Vierailija
147/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan, niin koska ja ovatko tyttöjä vai poikia? Lisäksi olisin halunnut tietää, et miten käy avioliittoni? Loppuvatko ongelmat?

Vierailija
148/155 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halauksia sinulle ja voimia.

Vierailija
149/155 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko miehelläni keväällä toinen nainen?

Vierailija
150/155 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähteekö miehen yritys pyörimään ? entä saammeko koskaan omaa taloa ?

Vierailija
151/155 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko vastata omaani?? Minua niin jännittää.. =)

Sama kysymys on olikohan 116 vai..

Hei!

Tuleeko painajaiseni toteen?

Jos tulee, milloin?

Entä saanko lapsista huolimatta joskus unelmani toteen?

Mieheni? Onko meillä pitkä tulevaisuus?

Vierailija
152/155 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista alkuperäisen viestini numeroa, mutta vastasit viestissä 143. Kaikkea hyvää elämääsi ja toivotaan, että olit oikeassa ;)

Vierailija
153/155 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko aina näin onneton ja masentunut? Tuleeko elämääni koskaan suurta rakkautta? Paraneeko taloudellinen tilanteeni ja tuleeko töihin muutosta? Uskaltaisinko tehdä toisen lapsen nykyisen miehen kanssa?

Vastausta odotellen!

T.Surusilmä

Vierailija
154/155 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sinulta vastauksen alapuolella. Mielessäni on kuitenkin vielä muutama kysymys...Olet oikeassa, että olen hyvin vahva nainen ja se ongelmani miessuhteissa onkin.

Näetkö minut? tässä istun kuten joka yö, nyt on vielä päivä, pimeä sulkeutuu hitaasti ympärilleni. Olen ahdistunut.

Mieheni on niin umpimielinen, että olen alkanut epäillä onko siellä sisällä mitään elämääkään. Olen tottunut kohtelemaan häntä kodinkoneena. Haluaisin olla yhdessä ainakin siihen asti, että lapset kasvavat...hän on kyllä hyvä isä.

Näetkö sen miehen, joka minulla oli vuosia sitten? Kipeä, kielletty ensirakkauteni...? Mitä hänelle kuuluu? Kannattaako häneen yrittää ottaa yhteyttä, mitä se tuo?

Et vastannut taloudelliseen tilanteeseen ja työhön. Onko minun tulkittava se niin, että et näe vai niin, että et halua sanoa? Minulla on aina ollut vaikeuksia työn kanssa. Inhoan sitä työtä mitä nyt teen. Taloudellinen tilanne huolettaa. Voitko kertoa jotain siitä?

Ja onko se paha mies, joka poistui 6v sitten, piinaako se vielä minua jotenkin? Vai mistä tämä ainainen huono onni tulee?

Olen kiitollinen jos voit vastata. Se lienee vaiva nähdä, voisinpa korvata sen sinulle jotenkin.

----

Näkijä - 21.11. 21:02 vastaa tähän viestiin (112/163)

...

Vaivasi paranee toki, et sinä ikuisuuksiin ole noin kipeä. Usko pois. Lepäät ja hoivaat itsesi kuntoon nyt, varovaista liikuntaa, rauhallista, ennemmän mieltä rentouttavaa kuin fyysisesti rankkaa. Ota itsellesi aikaa, hiljenny ja ota tästä sairausjaksosta irti sitä omaa aikaa ja rauhaa.. mielellesi lepoa.

Miehesi on jotenkin vihainen, purkaa omaa oloaan kiukkuun ja huonoon tuuleen. Ei taida haluta lähteä edes millekkään ulkopuoliselle keskutelemaan, jotenkin sulkeutuneen oloinen on. Älä kanna murhetta, olet tehnyt kaikkesi etkä voi yksin liittoanne pelastaa. Sinä olet vahva ja sisukas nainen, vaikka ei aina siltä tuntuisikaan. Sinä selviät, nouset taas jaloillesi ja hymyilet. Sekin päivä koittaa vielä. Usko siihen että elämä kantaa.

Voimia ja halauksia.

Vierailija:

Olen ollut todella kipeä jo 4kuukautta, sanohan paraneeko vaivani koskaan ja jos niin millä aikaa? Tämä vaiva haittaa todella paljon ja masentaakin:(

Toinen on avioliittomme...pelastaako sitä enää mikään?

Kolmas taludellinen tilanne. En halua enää niihin töihin, löydänkö mitään muuta...?

Minua tuntuu aina seuraavan " paha henki" joka heittelee pahoja tapahtumia yhden toisensa jälkeen tielleni. Mikä siinä on?

---

Vierailija
155/155 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavistin että asiat ovat pahasti pielessä. Mies ilmoitti tänään ettei tahdo enää jatkaa. Minun pitäisi nyt löytää asunto itselleni. Eilen luulin olevani aivan piipussa, mutta nyt tiedän miltä tuntuu olla murtunut :´(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän