Muslimin kanssa naimisissa oleva, mitä miehesi suku ajattelee sinusta?
Kun et varmaankaan ollut neitsyt naimisiin mennessänne.
Kommentit (8)
ja en minäkään ollut neitsyt kun naimisiin menin, olin ollut jo kerran naimisissa, olin jo yli 30v. ( ei kuitenkaan lapsia ennestään). Nyt olemme olleet naimisissa 8 vuotta.
Minä olen kokenut tämän kahden kulttuurin liiton vain elämääni rikastuttavana asiana.
Itse asiassa olin neitsyt mennessäni naimisiin muslimimieheni kanssa, mutta en usko sen olevan syy siihen miksi mieheni perhe on minusta alusta asti pitänyt. Avoin ja positiivinen suhtautumiseni heihin on varmasti vaikuttanut siihen, että tulemme niin hyvin toimeen :)
minua kuin omaa tytärtään ja appiukko on monesti osoittanut, että on erittäin onnellinen, että pojalla on minun kaltainen vaimo. Ihania ihmisiä ovat, hyvin jalat maassa porukkaa.
Mutta se ei ole ratkaisevaa. Eipä minunkaan sukuni perusta näkemystään miehestä tuollaisille asioille.
Muslimin kanssa olevalla on jo niin huono itsetunto, että on ihan paskan sama mitä mieltä muut ovat, ei se huonommaksi enää voi mennä.
(ei ihme että kasvattivat niin upean miehen kuin mieheni on). En ollut neitsyt, koska olin ollut jo avioliitossa ja minulla on pieni lapsi. Se että olin eronnut, oli pieni kynnyskysymys heille aluksi, mutta kun he näkivät, miten rakstuneita ja tosissaan olemme, he toteesivat, että heille on tärkeintä että heidän poikansa on onnellinen ja ovat täysin liittomme tukena. Ihania ihmisiä koko perhe ja suku, tosi sydämellisiä! Suku on mieheni maassa kovin tärkeä asia.
Muslimin kanssa olevalla on jo niin huono itsetunto, että on ihan paskan sama mitä mieltä muut ovat, ei se huonommaksi enää voi mennä.
muut viestit, voit todeta olevasi melkolailla väärässä! :D
Juu ei, en ollut neitsyt kun oli lapsia jo edellisestä avioliitosta ;) Usko tai älä, ihmisiä me muslimitkin ollaan ja ihan tavallisia sellaisia.