Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten mä tsemppaan itseni taas tästä ylitse?

Vierailija
18.05.2012 |

Olen hakenut erääseen koulutukseen, enkä saanut kutsua toiseen vaiheeseen, eli siihen haastatteluun.

Olen ihan maassa.

MIten mä saan koottua minuuteni rippeet ja noustua ylös tästä suosta taas?

Olen kai ikuinen keskivertoluuseri. :( EI ikinä tarpeeksi hyvä, eikä koskaan huonokaan! Vittu että vituttaa olla saatanan KESKIVERTO!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:O

Vierailija
2/3 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet saanut aikaanm, mikä on mennyt hyvin oli sitten kyse opiskelusta, työstä tai ihmisuhteesta, kodin sisustamisesta, lapsista, miehestä, ystävistä, harrastuksista jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskinkertaiset ihmiset pyörittää tätä yhteiskuntaa ja määrittää normit. Niille riittää kavereita ja ymmärtäjiä.

Jos koulutus on oikeasti jotain mitä todella haluat, haet sinne uudestaan seuraavalla kerralla paremmin valmistautuneena.

Joskus muuten yksi puolituttu, taiteellisesti erittäin lahjakas tyttö ihmetteli, miten hän ei pääse sairaanhoitajakoulutukseen vaikka on hakenut jo viisi kertaa (eikä päässyt kuudennellakaan). Jostain syystä hän ei itse nähnyt omaa lahjakkuuttaan joka muille oli aivan päivänselvä asia. (eli tarinan opetus oli, ettei me aina nähdä omia vahvuuksiamme. Auttaisiko ammatinvalinnan ohjaus?)