Voi ei, harrastin seksiä varatun parikuukautisen vauvan isän kanssa....
Huhhuh, eilen tuli vietettyä lätkäiltaa ja siinä samalla dokattua puolitutussa porukassa baarissa kisoja katsoen. Sielläpäs oli myös mukava ja ihanan lihaksikkaan oloinen mies (tykkään kaljuista lihaksikkaista miekkosista), jonka kanssa juttu alkoi lentää ja pian oltiinkin jo aika läheisissä väleissä. Olin kyllä aika kovassa huppelissa, samoin mies. Siksi ehkä pyysin miestä luokseni, kun en normaalisti ihan noin pian miehiä kotiini vie. Tultiin luokseni baarista ja harrastettiin känniseksiä ja nukahdettiin sänkyyni.
No, varmaan kahden kolmen aikaan (en katsonut kelloa) mies herää ja alkaa paniikinomaisesti haeskella vaatteitaan lattialta. Kyselin, että eikö jää nukkumaan ja aamupalalle, niin äijä sanoo menevänsä kotiinsa naisensa ja VAUVANSA luo!
Olen aivan äimänä tästä. Hyi saatana, miehellä oli siis parikuukautinen vauva kotona äitinsä kanssa ja mies oli seuraamassa lätkää ja panemassa minua! Uskomatonta härskiyttä. Olen jo käynyt pari kertaa suihkussa, koska tunnen oloni niin likaiseksi..haluan vain unohtaa tuon tyypin ja olla kuin eilistä ei koskaan olisi tapahtunut. Miehet ovat joskus niiiiiiin kuvottavia. Toivottavasti joku tunnistaa tyypin.
Kommentit (26)
mutta aika helpolta naiselta sinäkin vaikutat. Näin sitä käy, kun hyppii kännissä yhdenillantuttujen kanssa sänkyyn. Jos irtoseksiä haluaa harrastaa, kannattaa selvittää ainakin, onko mies varattu. Mies voi toki valehdella olevansa sinkku, mutta silloin saat itse puhtaan omatunnon.
Kunnioittaisit itseäsi vähän enemmän, niin ei tarvitsisi tuntea aivan aiheellista syyllisyyttä. Sellainen sanonta on, että helvetissä on erityinen paikka naisille, jotka eivät tue toisiaan.
Jos oli, niin mulla ei pelkoa, että olisi mun mies.
vauvan 2,5kk äiti
Se tuskin otti sinua yh-mammaa kovin vakavasti, kunhan teki temput kun kotona ei oikein heru. Joku taso mullakin. :D
jos haluaa. Vapaa aikuinen ihminen. Palaa sinä sieltä keskiajalta tähän päivään...
mutta aika helpolta naiselta sinäkin vaikutat. Näin sitä käy, kun hyppii kännissä yhdenillantuttujen kanssa sänkyyn. Jos irtoseksiä haluaa harrastaa, kannattaa selvittää ainakin, onko mies varattu...
Ja mitä parisuhteisiin ja varattuihin miehiintulee, niin ei ole ap:n asia huolehtia miehen uskollisuudesta vaimolleen parisuhteessa.
Se tuskin otti sinua yh-mammaa kovin vakavasti, kunhan teki temput kun kotona ei oikein heru. Joku taso mullakin. :D
Nyt se kärttää sit sitä sulta jatkuvasti.
Varmaan, että meni kaverinsa luo jatkoille ja nukahti raukka sinne sohvalle. Ja ne muut klassikot.