Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosiuskovainen, uskallatko harrastaa joogaa?

Vierailija
27.02.2014 |

Työkaverini yrittää houkutella minua mukaansa alkeisjoogaan ja on vakuuttanut että siihen ei liity muuta kuin venytyksiä, eli idän uskontoja ei tyrkytetä samalla. Pelkään että saatana houkuttelee minua nyt hänen kauttaan. Jooga on salatieteitä ja salatieteillä on omat keinonsa löytää ihmisen sieluun.

Myös työkaverini on uskovaisia, mutta ei samasta uskonyhteisöstä, eikä tosiuskovainen.

Kommentit (214)

Vierailija
101/214 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mäkään en saanut käydä missään hoidossa vaikka kuinka kärsin kivuista ja lihasjännityksistä.

Kun tuttuni oli kuullut jonkun puhuvan Radio Deissä kielteisesti "paholaisten" tunkeutuvan

ihmiseen kun kosketetaan.

Eli toisen kosketus yhtä kuin saatana tulee?

Vierailija
102/214 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia harrastaisin? Ei se siitä uskalluksesta välttämättä ole kiinni. En harrasta koska tiedän mikä ideologia siinä on takana. Mielummin käyn salilla riuhtomassa punttia, lenkkeilen ja venyttelen kun huvittaa. Miksi rienata Jumala turhan takia? Vähän sama kun boikotoisi jotain suurfirmaa, mutta silti ostaisi tämän suurfirman omistamalta pienemmältä firmalta tavaroita tai palvelua. Sama kakka viattomammassa paketissa itsepetokseen käärittynä. Miksi teette kompromisseja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/214 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 08:40"]Älä ap lähde joogaamaan. Se, että pohdit sitä voitko lähteä, tarkoittaa sitä, että et voi.

Mene tavis jumppaan.

[/quote]

Tavisjumpassa voi tulla vaikka venytyksiä ja se on sama kuin paholaisen tie ja Petri ei tykkää:)!

[/quote]

Aivan. Taukojumpassakin voi olla samoja liikkeitä kuin joogassa. Siinä se demoni sitten hyökkää viattoman kristityn kimppuun. Salaliitto!

Tämä viestini on trolli.

[/quote]

Aivan. Kyllä me muut osataan erottaa mikä on trolli.

Vierailija
104/214 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 19:44"]

Ja mäkään en saanut käydä missään hoidossa vaikka kuinka kärsin kivuista ja lihasjännityksistä.

Kun tuttuni oli kuullut jonkun puhuvan Radio Deissä kielteisesti "paholaisten" tunkeutuvan

ihmiseen kun kosketetaan.

Eli toisen kosketus yhtä kuin saatana tulee?

[/quote]

Siis mitä hoitoja? Ei kai nyt tavan hieronnasta/fysioterapiasta mitään demoneja pompi sisälle mutta jos kyseessä on jokin kivienergia-reikihoito-akupunktio-jokumuushaipahoito, se on jo eri asia.

Vierailija
105/214 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostin teille tuon- kirkossakuohuu jooga- ketjun

Vierailija
106/214 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä mistään pompi demoneja, oletko noin lapsellinen ja jonkun gurun vietävissä?

Suomessa ei ole mustaa magiaa eikä voodoota.

Kunnon noitiakaan ei enää.

Luepa musta magia- kirja niin tiedät mitä oikeasti

paha on.

Vierailija
107/214 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mINÄ EN SINUNA HARRASTAISI JOOGAA,JOS VÄHÄNKIN EPÄILET.VARMAAN JUMALA VAROITTAA SINUA TÄSTÄ.OLEN USKOVAINEN,MUTTA EN VALITETTAVASTI OLE TÄYSIN IRTI ASIOISTA,JOITA MONET PITÄVÄT VÄÄRÄNÄ.KÄYN TANSSEISSA MEIKKAAN ,TEATTERIYM.MUTTA EN JOOGAISI.VOIMISTELU,URHEILU,LIIKUNNALLINEN TANSSI KUTEN ZUMBA JNE.,HARRASTA NIITÄ.JOKU EHKÄ PITÄISI TANSSIA PAHANA MUTTA MINÄ EN,AINAKAAN VIELÄ.JOOGA VIE MENNESSÄÄN OUTOIHIN USKONTOIHIN JA MIELENTILOIHIN.EN TUOMITSE SITÄKÄÄN SUORALTA KÄDELTÄ,MUTTA KOSKA ITSE EPÄILET NIIN SE ON MIELESTÄNI VAROITUS.VIKTOR KLIMENKKO KERTOI JOSKUS HARRASTANEENSA JOOGAA JA JOUTUI OUTOJENÄÄNIEN VALTAAN.PÄÄSI NIISTÄ JUMALAN AVULLA.

Vierailija
108/214 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutui outojen äänien valtaan :D Kuulkaas uskikset, meidän normaalien ihmisten mielestä te olette koko ajan outojen äänien vallassa...

Vierailija
109/214 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 19:55"]

mINÄ EN SINUNA HARRASTAISI JOOGAA,JOS VÄHÄNKIN EPÄILET.VARMAAN JUMALA VAROITTAA SINUA TÄSTÄ.OLEN USKOVAINEN,MUTTA EN VALITETTAVASTI OLE TÄYSIN IRTI ASIOISTA,JOITA MONET PITÄVÄT VÄÄRÄNÄ.KÄYN TANSSEISSA MEIKKAAN ,TEATTERIYM.MUTTA EN JOOGAISI.VOIMISTELU,URHEILU,LIIKUNNALLINEN TANSSI KUTEN ZUMBA JNE.,HARRASTA NIITÄ.JOKU EHKÄ PITÄISI TANSSIA PAHANA MUTTA MINÄ EN,AINAKAAN VIELÄ.JOOGA VIE MENNESSÄÄN OUTOIHIN USKONTOIHIN JA MIELENTILOIHIN.EN TUOMITSE SITÄKÄÄN SUORALTA KÄDELTÄ,MUTTA KOSKA ITSE EPÄILET NIIN SE ON MIELESTÄNI VAROITUS.VIKTOR KLIMENKKO KERTOI JOSKUS HARRASTANEENSA JOOGAA JA JOUTUI OUTOJENÄÄNIEN VALTAAN.PÄÄSI NIISTÄ JUMALAN AVULLA.

[/quote]

Luuletko että joku jaksaa lukea tuon?

Vierailija
110/214 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ap tämä ohjelma. Entinen joogaohjaaja kertoo oman tarinansa.

http://www.tv7.fi/vod/player/?program=30053

Vierailija
111/214 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuita tosiuskovaisia vois lähettää jollekin autiolle saarelle. Hirvittää, että tuommoset sekopäät saa täällä ihan vapaana liikuskella. Ainakin niille pitäs laittaa joku merkki, että osais kiertää kaukaa. Ja tietyt ammatit niiltä pitäis kieltää, esim. kaikki missään ollaan tekemisissä lasten / nuorten / vanhusten / henkisesti sairaiden kanssa ja tietysti terveydenhoito- ja sosiaalipuoli. Sopivia hommia tosiuskovaisille olis lähinnä omissa seurakunnissaan. Ja Petri Paavolan sihteerikköinä ;D

Vierailija
112/214 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 08:30"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 08:24"]

Hyvä, että pohdit asiaa. Minä en joogaamaan lähtisi koska muitakin liikuntamuotoja on olemassa. On tosiaan vaikka mitä zumbaa ja aerobickia mihin ei liity mitään vieraita uskontoja.

[/quote]

Eiköhän ole parasta jättää varmuuden vuoksi nuokin harrastamatta. Zumbassa ja aerobicissa on tanssiliikkeitä, ja nehän voi ollakin vahingossa osa jotain muinaista rituaalia. Parempi varmaan pitäytyä kävelyssä, ettei tule vahingossa palvoneeksi jotain vieraita jumalia, kävelystä kun puhutaan Raamatussakin.

[/quote]

REEEEEPS *kierii*

Muistaakseni pohjois-Amerikan luonnonkansoilla on kävelemiseen liittyviäkin  rituaaleja, joten uskovaisen olisi ehkä parempi pidättäytyä kävelystäkin. Luulisin, että ainoa varmasti turvallinen urheilumuoto jossa ei tule vahingossakaan palvoneeksi mitään epäjumalia, olisi ralliautoilu.

Sitä ei ole harjoitettu missään pakanauskonnossa ja se on taatusti länsimäista ja turvallista.

Vierailija
113/214 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ei muka liity vieraita uskontoja...ei taida uskikset tietää esim. zumban alkuperää...tai pilatesin. Olette tainneet itsenne jo saastuttaa näillä lajeilla ja olette saatanan kätyreitä koko porukka!

ps. Se outo ääni jonka Viktor kuuli, oli varman tietolähteen mukaan Vikin oma ääni...oli nääs vaimo laittanut vahingossa Vikin levyn soimaan ja Viki sitä ihmettelemään, että hemmetin kauhea outo ääni hänen päässään soi...

Vierailija
114/214 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä, mä olen käynyt kahdessa eri paikassa joogassa ja kummassakaan ei ollut sanaakaan puhetta mistään hengellisestä!!! Siis voi hyvänen aika... lähinnä vain lihakset venyi ja asennot sai mut huomaamaan, kuinka kömpelö olen motorisesti. =)

Ainiin ja vielä sellaista että eikö ne idän henkiset jutut tähtää lähinnä elämän ja itsensä rakastamiseen ja iloon, eikä minkään palvontaan?

Vierailija
115/214 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogaan kuuluu myös hengittäminen.

Vierailija
116/214 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei, ei! Ralliautoilu ei käy! Alunperin tosiuskovaiset olivat sitä mieltä, että auto on nyt se 666. Ja minkä kristityt ovat kerran "tienneet", sen he tietävät aina!

Ei ole turvallista liikuntamuotoa kristityille. Sohvalla makaaminen on turvallisinta. Paitsi että makaaminen tuo mieleen seksin ja seksi toisten seksin ja toisten seksi homoseksin..ja siinä sitä ollaan. Mitä voi kristitty tehdä? Hengittämisenkin voi yhdistää hengitysharjoituksiin, joita mm. juuri pahamaineisessa joogassa harrastetaan. Voisko kaikki kristityt kytkeä hengityskoneeseen, niin ei vaan tulis tietoisesti harrastaneeksi hengitystä ja näin päästäis saatanaa sisälleen. Aivoja ei tarvitse sammuttaa, ne kun ovat käyttämättöminä muutenkin.

Vierailija
117/214 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. Tämä ketju täällä vuonna 2014. Hämmentävää.

Vierailija
118/214 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 20:20"]

Ei, ei, ei! Ralliautoilu ei käy! Alunperin tosiuskovaiset olivat sitä mieltä, että auto on nyt se 666. Ja minkä kristityt ovat kerran "tienneet", sen he tietävät aina!

Ei ole turvallista liikuntamuotoa kristityille. Sohvalla makaaminen on turvallisinta. Paitsi että makaaminen tuo mieleen seksin ja seksi toisten seksin ja toisten seksi homoseksin..ja siinä sitä ollaan. Mitä voi kristitty tehdä? Hengittämisenkin voi yhdistää hengitysharjoituksiin, joita mm. juuri pahamaineisessa joogassa harrastetaan. Voisko kaikki kristityt kytkeä hengityskoneeseen, niin ei vaan tulis tietoisesti harrastaneeksi hengitystä ja näin päästäis saatanaa sisälleen. Aivoja ei tarvitse sammuttaa, ne kun ovat käyttämättöminä muutenkin.

[/quote]

Kiitos päivän parhaista nauruista :'D

Avasin av:n ja yllättäen päädyin pimeälle keskiajalle - ei ole todellinen tämä ketju!!!

Vierailija
119/214 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa tarvitaan oikeasti todella kipeästi lisää resursseja mt-palveluihin. Liian paljon epävakaita, huonolla itsetunnolla varustettuja, harhaisia ihmisparkoja, jotka eivät osaa muuta kuin sokeana seurata kuka mitäkin yliluonnollista johtajaa ja tähän liittyviä älyttömiä riittejä.

Jos jokainen tahollaan kaikenlaisen puolestarukoilun, kumartelun, maailmanlopun saarnaamisen, siunailun, veisaamisen, pyhien kirjojen valikoivan soveltamisen ja muun hihhuloinnin sijasta käyttäisi senkin ajan tekemällä jotakin konkreettista hyvää muille ihmisille siinä lähiympäristössään, myös itselleen, tämä maailma olisi paljon parempi paikka elää. Ja ne todella apua tarvitsevien ilmaan heitetyt toiveet paremmasta huomisesta realisoituisivatkin todennäköisemmin.

Vierailija
120/214 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 20:20"]

[/quote]

Kiitos päivän parhaista nauruista :'D

Avasin av:n ja yllättäen päädyin pimeälle keskiajalle - ei ole todellinen tämä ketju!!!

[/quote]

Mullakin on ollut todella hauskaa tätä ketjua lukiessa, olen nauranut ihan kyyneleet silmissä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä