Lue keskustelun säännöt.
Olenko ainoa sinkku täälä?
17.05.2012 |
44 v nainen, noin vuosi sitten eronnut, kaksi lasta.
Kommentit (10)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eronnut joulukuussa, ikää 27, lapsia yksi.
..ja edelleen, miksi olen täällä? Siksi että, tekniikan maailman sivuille ei ole vinkkejä lasten yksinhuoltoon.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
37 v, eronnut (jätetty) 6 vuotta sitten, 2 lasta 8 ja 11 v.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
34v. 4 vuotta sinkkuilua ja yh-elämää takana. Lapset 6 ja 10v.
39v ja erosta vajaa vuosi, 2 lasta.
nainen 36 v, eronnut 4 kk sitten, 1 lapsi