Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesä tulee taas...ahdistaa...olen liian seksikäs :(

Vierailija
17.05.2012 |

Oon niin väsyny kun miehet menee mun ulkonäöstä sekaisin joka kesä. Mun kirous on et just mun vartaloni on hoikka mut kurvikas ja kasvoni on tavallista kauniimmat ja hiukseni on pitkät luonnonblondit.

Joka kesä kärsin huomioinnista, vislailusta, päiden pyörimisestä autoissa ja kaduilla...vaikka pukeutuisin jätesäkkiin niin huomiointia tulee silti kaikkialta missä vain kävelen :( ihan v*ttua.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ominaisuudet täyttyy: tavallista kauniimpi, hoikka, muodokas... Ihme juttu. Ehkä johtuu siitä, etten koko ajan vilkuile miehiä, tai että pukeudun siististi enkä sullo itseäni mihinkään kaikki muodot paljastaviin kirkuvanvärisiin trikoisiin, jolloin olisi varmasti kuin huutomerkki. Enkä käytä normaalioloissa kovin korkeita korkoja.

ps. on ihan turha selittää, että tyylikkäästi/provosoimattomasti pukeutuva nainen saisi jatkuvasti häiriöksi asti miesten huomiota. Tietysti, jos metrinpituiset värjätyt hiukset on aina jollain huomiohörsäkkeellä, niin pelkästään se tuonee ihmisten huomiota.

Vierailija
22/45 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin itsekin ennen kaunis ja seksikäs ja ahdistuin huomiosta.

Mutta oloasi varmaan helpottaa, jos muistutan, että kauneus ei ole ikuista. Nyt kun vartaloni ja ulkonäköni on alkanut rapistua mietin usein, että miksi en aikoinaan nauttinut kauneudestani enemmän!

Eli ota kaikki siitä nyt irti kun sitä sinulla vielä on :D!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
24/45 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän onkin miesten kanssa juteltu viime aikoina urheilusta ja sellaisesta. On mukavaa, että henkiset avuni pääsevät tällä tavalla esiin ihan eri lailla kuin minihamosessa.

http://www.magicgames.net/service.cntum?pageId=111055

Vierailija
25/45 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile nappiverkkareita ja liekkipaitaa ja lippalakkia. Mä saan olla hetken rauhassa siinä asussa.

Vierailija
26/45 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uros ja jostain syystä mua vaan vaivihkaa silmäillään :)

Vierailija
27/45 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän onkin miesten kanssa juteltu viime aikoina urheilusta ja sellaisesta. On mukavaa, että henkiset avuni pääsevät tällä tavalla esiin ihan eri lailla kuin minihamosessa.

<a href="http://www.magicgames.net/service.cntum?pageId=111055" alt="http://www.magicgames.net/service.cntum?pageId=111055">http://www.magicgames.net/service.cntum?pageId=111055</a&gt;

tuollaista jo vuosia kesät talvet, vaan ei auta:( Mä vain jotenkin huoun seksuaalisuutta, oli mulla päällä mitä tahansa. Eikä oo vielä ikäkään auttanut, vaikka 40 tuli mittariin joku vuosi takaperin. Milloinkahan tää kurjuus helpottaa?

Vierailija
28/45 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aivan kestämätön. Voin vain myötäelää tuskaasi ja lohduttaa sinua sillä, että asiat voisivat olla huonomminkin. Ajattele jos olisit paitsi kaunis, myös rikas ja älykäs niin sitten elämäsi vasta sietämätöntä olisikin. Sinun on vain opittava elämään kauneutesi kanssa, kyllä se siitä.

Nro 12 vastaa: Ihanaa että ymmärrät :D Sen lisäksi että olen kaunis, olen myös kohtuullisen älykäs (Mensan jäsen ja 2 yliopistotutkintoa) ja lisäksi olen myös varakas (en rikas). En koe että ulkoisten, tai muidenkaan ominaisuuksieni, vuoksi olisi oikeutettua huudella perääni mitä sattuu? Mielestäni kaikilla tulisi olla yhtäläinen oikeus elää ilman positiivista tai negatiivista nimittelyä ulkonäöstään.

Noloa. Kuka kehtaa liittyä johonkin Mensaan, oikeesti?! Muahauahahauhhahahahahah!

Vierailija
29/45 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan huomiota ja vislailua hikisenä lenkkivaatteissa kaupassakin.

Vierailija
30/45 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2012 klo 18:19"]

Oon niin väsyny kun miehet menee mun ulkonäöstä sekaisin joka kesä. Mun kirous on et just mun vartaloni on hoikka mut kurvikas ja kasvoni on tavallista kauniimmat ja hiukseni on pitkät luonnonblondit.

Joka kesä kärsin huomioinnista, vislailusta, päiden pyörimisestä autoissa ja kaduilla...vaikka pukeutuisin jätesäkkiin niin huomiointia tulee silti kaikkialta missä vain kävelen :( ihan v*ttua.

[/quote]

Vastaus ongelmaasi on burkha

Vierailija
31/45 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vain kesällä seksikäs?

Miten se on mahdollista..... lihot talveksi 20 kg ja kesäksi aina rantakuntoon..

Vierailija
32/45 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 11:06"]

Minä saan huomiota ja vislailua hikisenä lenkkivaatteissa kaupassakin.

[/quote]

Lenkkivaatteet=alasti tai mikroshortsit ja minitoppi? Muussa tapauksessa osta sieltä kaupasta aina useampi paketti lenkkiä, jotka syöt välipalana. Tän kun toistat päivittäin, etköhän jo kuukaudessa alla pikkuhiljaa saada olla rauhassa.....

Vierailija
33/45 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2012 klo 18:19"]

[/quote]

Päiden pyöriminen autoissa ja kaduilla...kuin sarjasta The Walking Dead.

Vierailija
34/45 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2012 klo 21:31"]

Kokeile nappiverkkareita ja liekkipaitaa ja lippalakkia. Mä saan olla hetken rauhassa siinä asussa.

[/quote]

Ootko mun entinen naapuri? no, hyvä että syy selvisi. Ihmeteltiin aina, että miten joku pokkana näyttäytyy ko´. vermeissä julkisesti :)

Vierailija
35/45 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totaali syvältä tämä seksikkyyden kirous! Jälleen ajankohtainen!

Vierailija
36/45 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin suloista kun kaivetaaan ketjuja vuodelta 2012 ja vastataan siihen uskollisesti joka kevät. 

Vierailija
37/45 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapea lantio ja pyllyä sekä nätti naama.

Kiusallinen yhtälö.

tarkoitat siis täydellinen yhtälö?

Vierailija
38/45 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhalit, toivottavasti rumennut ennen aikojasi ja pääset kiusallisesta ongelmastasi,josta ei varmaankaan ole kuin pelkkää haittaa ja kaikkea vain  negatiivista seurausta sinulle, kauneutesi vangille....

Vierailija
39/45 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä vain isotissisten ja hyvännäköisten osa. Itse olen ollut koko ikäni mielestäni tavallisen näköinen, lyhyttukkainen, sirorakenteinen. Tissitkin sata ja pulleimmillaan beetä. Vislauksia ja ehdotuksia tuli melkein viiskymppiseksi asti. Aloitteita tulee vieläkin mutta miehet on vanhempia 😉.en pukeudu provosoivasti enkä ees meikkaa muuta kuin ripsarit.

Vierailija
40/45 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Viime keväänä kun otin takin pois niin heti alkoi tuo tissivouhotus.