Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesä tulee taas...ahdistaa...olen liian seksikäs :(

Vierailija
17.05.2012 |

Oon niin väsyny kun miehet menee mun ulkonäöstä sekaisin joka kesä. Mun kirous on et just mun vartaloni on hoikka mut kurvikas ja kasvoni on tavallista kauniimmat ja hiukseni on pitkät luonnonblondit.

Joka kesä kärsin huomioinnista, vislailusta, päiden pyörimisestä autoissa ja kaduilla...vaikka pukeutuisin jätesäkkiin niin huomiointia tulee silti kaikkialta missä vain kävelen :( ihan v*ttua.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräillä ne on näköjään ongelmansa heilläkin.

Voihan se  raharikkauskin olla ongelma jollekin.

Kukapa tuota ap:nkään lohduttoman  kurjaa asemaa kukaan nyt ainakaan kadehtisi.

Pelkkää helvettiähän sellainen elämä tietystikin vain  olisi.  Syvät sympatian vaan tällaiselta tavisnäköiseltä.Kyllä sinulla vasta elämässä on vaikeaa, ymmärrän sinua nyt täysin. 

Vierailija
42/45 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaatteilla voi peitellä kurveja mutta sitä ap ei tee.

Itse 52 v. ja lihava, saan olla rauhassa ja tykkään siitä.

Nuorena olin timmi ja en koskaan huomiosta tykännyt.

Kukaan ei enää huomaa mua ja hyvä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaatteilla voi peitellä kurveja mutta sitä ap ei tee.

Itse 52 v. ja lihava, saan olla rauhassa ja tykkään siitä.

Nuorena olin timmi ja en koskaan huomiosta tykännyt.

Kukaan ei enää huomaa mua ja hyvä niin.

Hei ja hienoa että saat olla nykyisin jo rauhassa. Vaatteet eivät ikävä kyllä auta silloin kun on isot rinnat ja tai takamusta. Löysät paidat ovat joka tapauksessa yhtä lailla koholla rintojen kohdalta ja etenkin tuulenvire painaa löysänkin paidan vatsaa myöten jolloin rintojen koko tulee ilmi.

Itse olen saanut kommenttia kaikissa vaatteissa navettakamppeita ja kumppareita myöten joten ei todellakaan ole väliä mitä päällensä tunkee.

Vierailija
44/45 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon niin väsyny kun miehet menee mun ulkonäöstä sekaisin joka kesä. Mun kirous on et just mun vartaloni on hoikka mut kurvikas ja kasvoni on tavallista kauniimmat ja hiukseni on pitkät luonnonblondit.

Joka kesä kärsin huomioinnista, vislailusta, päiden pyörimisestä autoissa ja kaduilla...vaikka pukeutuisin jätesäkkiin niin huomiointia tulee silti kaikkialta missä vain kävelen :( ihan v*ttua.

No ei tule juurikaan huomiota, kun puet löysän tuulipuvun tai muut rumat vaatteet, ja jätät kokonaan laittamatta meikkiä. Tästä olen varma.

Vierailija
45/45 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä osoittaa miesten ja naisten seksuaalisen itseilmauksen epätasapainon.

Nainen haluaa olla objekti; siksi naisilla on talvellakin hihaton toppi baarissa. Mies ei saa olla objekti, joten vaihtoehdoksi jää olla subjekti. Kesällä naiset saavat paljastella ilman että paljastelu on yhtä läpinäkyvää kuin talvella, mutta miehet eivät saa toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan kommentoimalla ja viheltelemällä.