Kuinka saitte selville että mies pettää?
kertokaa kokemuksianne, miten miehenne pettäminen selvisi teille? Epäilen miehelläni olevan jotain menneillään.... :(
Kommentit (177)
1. Kerran jäi kiinni rysän päältä, ihan siis sängyssä jonku kesälomalla olleen kylälutkan kanssa, umpi kännissä tietty. Sai sillon myös turpaansa 1.kerran.
Tuosta tapahtumasts reilut 4 v myöhemmin 2. Kerran sama kundi tuli su aamuna kotiin kauheessa krapulassa katellen pitkin seiniä, tiesin heti et nyt se mitä olin aina pelännyt, tapahtui taas. Pakotin sen tunnustamaan. Kertoi sitten itse. Sai 2. ja viimesen kerran turpaansa. Sen jälkeen ei olla oltu juuri puheväleissä.
Mies on ollut aina liioitellun tarkka yksityisyydestään. Puhelinta ei jätetä mihinkään näkyville. Saunaan mennessä vienyt puhelimen lukittuun autoon ja piilottanut avaimet. Miksi ei piilottanut puhelinta, sitä en tiedä. Mutta totta kai tuollainen käytös on todella omituista ja ihmettelin sitä ääneen. Hän on kuulemma vain tarkka yksityisyydestään. Kerran se sitten hänelläkin kävi kämmi ja unohti piilottaa laitteensa kun saunoi poikaporukassa niin herrajumala mikä kaksoiselämä sieltä paljastui härskeine viesteineen. Naisia oli ainakin 5-6 ja kirjoitteli niiden kanssa miten seuraavalla kerralla mm. nuolee tämän alapään likomäräksi ym. yksityiskohtaisia tarinoita siitä, mitä oli jo touhunut näiden kanssa. Elämältäni putosi pohja, vaikka toki tuo outo käytös jo oli omiaan hajottamaan mielenterveyttäni.
Odotin, että kaverit on lähteneet ja sen jälkeen pyysin miestä keräämään kamansa ja häipymään. Minusta se puhelimen ratsaaminen ei todellakaan ole väärin ja kyse oli omasta mielenterveydestäni ja omasta elämästäni. Ansaitsin totuuden.
Yleensä se puhelimen ratsaaminen kannattaa, jos jotain epäilee. Ei ne epäilykset yleensä tyhjästä synny. Itse olen avoin ja kerroin miehelle lähes kaikesta (paitsi tietenkään ystävien salaisuuksia) ja minusta oli perin kummallista, kun miehellä ei koskaan ollut juuri mitään sanottavaa omasta päivästään tai viikonlopustaan tai vapaista illoista, jolloin ei ollut minun luonani. Viesteihin vastaaminen meni yleensä noina iltoina seuraavaan päivään eikä puheluihin vastattu lainkaan. Ystäväni sanoi kerran nähneensä miehen oudoissa merkeissä kahvilla toisen naisen kanssa ja pitävän tätä kädestä kiinni eikä hänestä se näyttänyt miltään kaveri -touhulta. Kysyin tästä mieheltä niin joo, hän lohdutti ystävää, jonka suhde oli kariutunut - en tunne kuulemma ko. naista. Ihmettelin, miksi ei koskaan vastaa noina iltoina viesteihini, niin hän kuulemma on aina ollut saunassa tai remontoimassa jotain ja puhelin on jäänyt äänettömälle.
Nämä asiat vaivasi ihan hirveästi ja kun sain tilaisuuden kurkata hänen viestejään, tein sen. En tiennyt mitä etsin, mutta siellä oli myös ainakin 3 naista (sen pidemmälle en ehtinyt), joiden kanssa oli tapailtu ja harrastettu seksiä. Jäin kiinni puhelin kourassa ja mies sai raivarin, miten olen törkeästi rikkonut hänen yksityisyyttään ja tehnyt rikoksen. Pakkasi laukkunsa ja häipyi ja käänsi tämän asian niin, että minä olen niin epäluotettava, että siksi oli pakko laittaa suhde poikki.
Hyi että, miten sitä ikinä enää uskoon mihinkään parisuhteeseen, kun noin iljettäviä tyyppejä on olemassa? Mistä tuollaisen pettymyksen jälkeen löytää vielä uskoa siihen toiseen ihmiseen, että hän on kanssasi, koska haluaa olla eikä vilkuile muita?
Oma parisuhde kariutui 14 vuoden jälkeen kun selvisi (kyllä; puhelimesta se vyyhti alkoi aueta), että hänelläpä oli ollut meidän suhteen aikana, ei 1 tai 2 salasuhdetta, vaan ainakin 15 naista. Voi olla että enemmänkin... ja kun hän oli ulospäin sen oloinen mies, joka ei ikimaailmassa pettäisi puolisoaan. Mukava, kiltti, sanansa mittainen.
Mutta niin vaan sitä ihminen voi erehtyä pahanpäiväisesti.
Ei ole rikos katsoa puolison puhelinta, jos on epäilyä aviorikoksesta. Jos mies on pettänyt aikaisemminkin, on myös erittäin hyvä seurata mitä puuhailee toisen selän takana.
Voi miten kurjaa on, että mies osoittautuu tuollaiseksi. Ei kannata jäädä pettäjän pettämäksi. Luottamus tuollaiseen luikeroon ei koskaan palaa ennalleen. Itsellä samantyyppinen kokemus, en kyennyt jatkaamaan enää, mies menetti kasvonsa edessäni ja en olisi kyennyt enää luottamaan.
"Mulla oli vahva tunne. Muutin miehen puhelimen asetuksia niin, että lähetetyt viestit jäi näkyviin. Sieltähän sitten paljastui kaikkea kivaa"
:D
Kyseessä oli varmaan ne vanhanajan näppäinkännykät.
Vierailija kirjoitti:
Mies on ollut aina liioitellun tarkka yksityisyydestään. Puhelinta ei jätetä mihinkään näkyville. Saunaan mennessä vienyt puhelimen lukittuun autoon ja piilottanut avaimet. Miksi ei piilottanut puhelinta, sitä en tiedä. Mutta totta kai tuollainen käytös on todella omituista ja ihmettelin sitä ääneen. Hän on kuulemma vain tarkka yksityisyydestään. Kerran se sitten hänelläkin kävi kämmi ja unohti piilottaa laitteensa kun saunoi poikaporukassa niin herrajumala mikä kaksoiselämä sieltä paljastui härskeine viesteineen. Naisia oli ainakin 5-6 ja kirjoitteli niiden kanssa miten seuraavalla kerralla mm. nuolee tämän alapään likomäräksi ym. yksityiskohtaisia tarinoita siitä, mitä oli jo touhunut näiden kanssa. Elämältäni putosi pohja, vaikka toki tuo outo käytös jo oli omiaan hajottamaan mielenterveyttäni.
Odotin, että kaverit on lähteneet ja sen jälkeen pyysin miestä keräämään kamansa ja häipymään. Minusta se puhelimen ratsaaminen ei todellakaan ole väärin ja kyse oli omasta mielenterveydestäni ja omasta elämästäni. Ansaitsin totuuden.
Hyi hitto. Kauan ehdit olla tuon miehen kanssa? Luulivatkohan nuo naiset olevansa ainoita miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli kotona faxi, koska molemmat tarvitsimme sitä töiden takia. Eräänä päivänä faxiin tuli viesti:
Pusi pusi oma herkkupemppuseni ja nakkisilmäni. Miten pärisee?
Oiih, nakkisilmä! Mä olisin aivan myyty!
"Näinpä juuri. Saunaillat, pikkujoulut ja kaikki ammattijärjestöjen tapahtumat ovat juuri sellaisia, joissa aina sattuu ja tapahtuu. "
:D
toinen nainen soitti ja kertoi et ovat muuttamassa yhteen
Vierailija kirjoitti:
Minä en ikimaailmassa ala tutkia miehen menemistä. Niin alas en vajoa. Jos mies pettää, se on hänen ongelmansa. Ei minun, jos hoitaa hyvin meidän suhteen. Jos ei hoida meidän suhdetta moitteettomasti, ohjaan hänet ystävällisesti sitä asunnossamme olevaa aukkoa kohti, jota sanotaan oveksi.
Sehän se on että nämä "ammattipettäjät" osaa huomioida sen oman puolison loistavasti. Puoliso ei välttämättä aavista yhtään mitään ja kaksoiselämä jatkuu vuosia onnellisena.
Sitten on niitä jotka pettävät koska kotona on ongelmia ja myös jäävät useimmiten kiinni, jättävät itse toisen naisen takia tai puoliso lähtee huonon parisuhteen takia.
Ja sitten vielä ne jotka pettävät hyvässä suhteessa koska olivat kännissä ja tuli sopiva tilaisuus. Ne on pahimpia koska siinä särkyy sitten toiselta ja/tai molemmilta kaikki unelmat kun asia tulee selville.
Moi,mitä sulle nyt kuuluu? Uskollisuuteen liittyvistä asioista tulisi keskustella heti seurustelun alkuvaiheessa, ja pois kaikki sometilit. Ei ne kuulu seurusteluun eikä parisuhteeseen
Kus1pää äijiä koko Suomi täynnä.
Mies kertoi. Oli ollut suhteessa selvästi nuoremman naisen kanssa. Olemme yhä naimisissa.