Kuinka saitte selville että mies pettää?
kertokaa kokemuksianne, miten miehenne pettäminen selvisi teille? Epäilen miehelläni olevan jotain menneillään.... :(
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua lukiessani tein päätöksen, etten aio koskaan seurustella/mennä naimisiin (suomalaisen miehen kanssa)
Ei se ole kansalaisuudesta tai sukupuolesta kiinni kuka pettää.
Mulla ollu 5vuotta salasuhde. Se mies käyttää työpuhelinta mun kans viestintään. Naimisissa on se mies.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua lukiessani tein päätöksen, etten aio koskaan seurustella/mennä naimisiin (suomalaisen miehen kanssa)
ulkomaalaiset pettää paljon...
Minä en ikimaailmassa ala tutkia miehen menemistä. Niin alas en vajoa. Jos mies pettää, se on hänen ongelmansa. Ei minun, jos hoitaa hyvin meidän suhteen. Jos ei hoida meidän suhdetta moitteettomasti, ohjaan hänet ystävällisesti sitä asunnossamme olevaa aukkoa kohti, jota sanotaan oveksi.
Voi kuulkaa miten helppoa on sinkkunaisena. Ei stressiä kun ei tarvitse miettiä pettääkö mies...
Vierailija kirjoitti:
Minä en ikimaailmassa ala tutkia miehen menemistä. Niin alas en vajoa. Jos mies pettää, se on hänen ongelmansa. Ei minun, jos hoitaa hyvin meidän suhteen. Jos ei hoida meidän suhdetta moitteettomasti, ohjaan hänet ystävällisesti sitä asunnossamme olevaa aukkoa kohti, jota sanotaan oveksi.
Oikea asenne,kunhan mies ei tuo tauteja hepissään tai kielessään vaimolle.
Vierailija kirjoitti:
Kyseli minun menoja tarkemmin ja klo ajat kiinnosti milloin oon missäkin. Vetäytyi läheisyydestä mutta viestitteli enemmän ja mukana oli yhtäkkiä rakjauden tunnustuksia ja viestit oli normaslia pidempiä. Yleensä kun vastas vaan ok viesteihin.
Oli kiukkuisempi arjen pienistä asioista ja puhelin oli jokapaikassa mukana. 6kk epäilin mutta ei myöntänyt. Lopulta löysin tummia hiuksia vaatteista, katsoin puhelin laskun oli puhelu minuutteja triplaten enemmän samoin viestejä. Puhelin äänettömällä usein. Ilmaantui uuden hienon sytkärin kanssa ja väitti löytäneensä sen.. uusia vaatteita piti saada.. lopulta tunnusti kun otin avioero paperit esille ja sanoin jollei puhu totta lähetän nämä. Tulihan se totuus. Sen jälkeen edelleen yhdessä nyt siitä on 4 vuotta. Hyvä isä ja aviomies muuten mutta luottamus ei koskaan palaa. Rakkauskin laimeni mutta itse tein valinnan että haluan jäädä yhteen ainakin toistaiseksi. Meillä on kuitenkin mukavaa yhdessä ja tuemme toisiamme elämän muissa osaalueissa täysillä. Ikinä ei tiedä mitä tulevaisuus tuo ja koskaan ei luottamus palaudu ennalleen. Naivius minusta on lähtenyt ja olen entistä itsenäisempi.
Miksi jäit pitämään kulisseja??
Mulla varattu mies käy usein,esim kauppareissulla. Viimeks vaimonsa pilas seksin,soittamalla kesken kaiken,että tuo punajuuria. Voi hitto.
Hankqqq kirjoitti:
Mulla ollu 5vuotta salasuhde. Se mies käyttää työpuhelinta mun kans viestintään. Naimisissa on se mies.
Laitetaan etunimiä pettäjistä. Miulla käy Tommi.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kännyssä ollut aina pinkoodilukitus, eli joutuu laittaa koodin aina kun puhelinta käyttää. Tähän on kyllä ihan luonnollinen syy, eli en sen vuoksi epäile. Jotenkin hän on muuttunut etäiseksi, ei halua seksiä enää niin usein, ei kiinnosta mikään yhteinen tekeminen, vetäytyy omiin oloihinsa. Luulen että hän on tosi varovainen eikä laittele mitään viestejä kotona ollessaan, mutta työpäivät hänellä on pitkät ja viikonloppuisinkin on töissä, niin en tiedä mitä sitten työajallaan puuhailee. Kiinnittää ehkä tavallista enemmän huomiota ulkonäköönsä ja on alkanut jankuttaa että haluaa laihtua (ei mitenkään erityisen ylipainoinen, maha vaan kasvanut). Missään me einää yhdessä käydä, eipä edes kaupassa. Taitaa vaan olla aika mahdoton tehtävä mulla saada tästä varmuutta, mutta vaistoan että jotain on käynnissä.
Tällaista samanlaista on meilläkin. Olen epäillyt, että mies pettää ja kysynytkin, mutta hän on kiistänyt. Ajan kuluessa aloin epäillä, että hänellä olisi jonkinlainen lämmennyt suhde erään tietyn tutun naisen kanssa. Sitten näin somesta, että se nainen julkaisi kuvan, jossa hän oli tilanteessa, joka paljasti pettämisen mieheni kanssa. Kukaan muu ei sitä pettämistilannetta olisi siitä kuvasta osannut päätellä kuin minä, joten varmaan se oli tarkoituksella laadittu viesti minulle, jotta jättäisin miehen, ja niin jätinkin.
Yhen miehen vaimo ei oo saanu vieläkään selville että olen hänen miestä tapaillut vuodesta 2018 ja käymme jopa pitkillä reissuilla Lapissa.Vaimo luulee että mies viettää vaan omaa aikaa omassa rauhassaan. Mutta me käytämme viestittelyyn eri numeroa,joten vaiko ei tiedä edes salapuhelimesta.Omakseni en halua tuota ukkoa vaan otan kirsikat kakusta ja mies on kuin sugar daddy.
Liwpo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseli minun menoja tarkemmin ja klo ajat kiinnosti milloin oon missäkin. Vetäytyi läheisyydestä mutta viestitteli enemmän ja mukana oli yhtäkkiä rakjauden tunnustuksia ja viestit oli normaslia pidempiä. Yleensä kun vastas vaan ok viesteihin.
Oli kiukkuisempi arjen pienistä asioista ja puhelin oli jokapaikassa mukana. 6kk epäilin mutta ei myöntänyt. Lopulta löysin tummia hiuksia vaatteista, katsoin puhelin laskun oli puhelu minuutteja triplaten enemmän samoin viestejä. Puhelin äänettömällä usein. Ilmaantui uuden hienon sytkärin kanssa ja väitti löytäneensä sen.. uusia vaatteita piti saada.. lopulta tunnusti kun otin avioero paperit esille ja sanoin jollei puhu totta lähetän nämä. Tulihan se totuus. Sen jälkeen edelleen yhdessä nyt siitä on 4 vuotta. Hyvä isä ja aviomies muuten mutta luottamus ei koskaan palaa. Rakkauskin laimeni mutta itse tein valinnan että haluan jäädä yhteen ainakin tMoni jää kulisseja pitämään, lasten takia mutta ei samalla tajua kuinka väärän mallin elämästä lapset saa.
Jätti. Meni puoli vuotta, esitteli lapsilleen. Olimme ihan ok väleissä naisen kanssa ja kerran olimme ulkona, kotimme pihassa, asuin rivitalossa ja siinä oli muitakin. Ex oli mennyt juuri naimisiin ja tuore morsian haki lasten tavaroita. Joku onnitteli ja alkoivat keskenään puhumaan missä ovattavanneet ja kertoi meni merkkipäivänä naimisiin, siitä tajusin. Ex ltä kysyin, kunolin päässyt elämän päästä kiinni, jätitkö koska sulla on joku toinen, sanoi ei. Ehkä oli toinen, koska liitto ei toiminut.
Toinen nainen soitti mulle, kertoi miten asiat on, menin samantien pistää avioeropaperit. Olin muutenkin miettinyt avioeroa vuosia, oli helpotus .
Aina alkanut olemaan ylitöitä ja yllättäviä menoja. Vetäytymistä omaan työhuoneeseen töiden jälkeen. Eristäytymistä perheen jutuista. Yhdellä kertaa löysin pyykissä olevien housujen taskusta silloin tapailunaisen nimen ja numeron paperilapulta.
Kaksi kertaa annoin reilun parinkymmenen vuoden aikana anteeksi, ja olen aivan vakuuttunut, ettei nämä kaksi kertaa ollut ainoita syrjähyppyjä, mutta niistä jäi kiinni. Kolmannella kerralla äijä sai vaihtaa osoitetta.
Ei ole konkreettisia todisteita. Tilanne on se, että asumme viikot erillään. Aika usein kun soitan, puoliso ei vastaa (siis arki-iltoina). Miehen kaverit ovat outoja. On siis vaisto, mutta ei mitään kättä pidempää.
Oli vaan kummallinen tunne toisesta. Ja ilmassa väreili tietynlainen yhteyden puute. Loppuaikana mies oli jo niin välinpitämätön, että avoimesti viestitteli "työkaverin" kanssa tiuhaan tahtiin. No oli sanomattakin selvää että oli kyse muustakin kuin työkaveruudesta. Omasta kokemuksesta sanoisin, että luota siihen omaan sisäiseen ääneen ja tuntemukseen. Voimia
Meillä oli kotona faxi, koska molemmat tarvitsimme sitä töiden takia. Eräänä päivänä faxiin tuli viesti:
Pusi pusi oma herkkupemppuseni ja nakkisilmäni. Miten pärisee?