Kuinka saitte selville että mies pettää?
kertokaa kokemuksianne, miten miehenne pettäminen selvisi teille? Epäilen miehelläni olevan jotain menneillään.... :(
Kommentit (177)
Minäpä kerron. Olen se toinen nainen. Varatulla miehellä on numeroni puhelimessa nimellä Paras ystävä. Ehkä hän poistaa aina viestimme tai vaimo ei pääse puhelimelleen. Töissä hän laittaa tosi paljon viestejä ja kun on saunassa kotona. Itse en ole kova viestimään,mutta mies kyselee usein Mitä teet ja sydämiä tulee ja kyselee olenko yksin kotona jne. Minulla on lapsi niin tapaamiset sen mukaan onko hän isällä. Itse mietin joskus kokeilla suihkuttaa miehen takkiin jotain parfytnia😂👋 Olen ilkeä ja hassu. Tuota miesrä en kuitenkaan voisi ajatella parisuhteeseen. Ei ole minun tyyppiä,mutta menee tuossa sänkypainissa ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Löysin miehen TikTok tilin ja melkonen liuta puolialastomia akkoja seuraamislista täynnä. Aika paskanmaku alkanut tulla suuhun koko äijästä. Ja osaan puolialastomiin kuviin on kommentoinut pusuhymiöitä. Hukkaan meni 5v. elämästä. Suomessa ei ole kunnollisia miehiä, kaikki muita kuolaavia paskahousuja.
Otitko eron vai jäitkö sen ukon tykö?
Vierailija kirjoitti:
Intuitio oli hyvin voimakas, että pettää. Kielsi kaiken aina vaan, mutta olin varman että valehtelee. No niimpäs valehtelikin ja ero tuli. "Hienointa" koko kuviossa oli se, että moni ulkopuolinen tiesi miehen pettämisestä, mutta kukaan ei tullut minulle kertomaan.
Ja tätä tapahtuu todella paljon.. kaikki te, jotka sanotte että teidän mies ei ainakaan petä niin ei pidä paikkaansa.
totta,todella lähes kaikki pettää. Millon selitetään,että pitää auttaa kaveria tms ja ennen töitä pikapanot jne. Älkää uskoko niitä ukkojanne ja jopa naisetkin pettää.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken maailman somet on helpottanut miehiä löytämään petikumppaneita ja tehnyt pettämisen helpoksi.
Facebook dating helpoin ja ilmainen. Ja voi säätää monenko kilometrin päästä ettii pantavaa. Ja jos oot ukkos fb kaveri nii se ei näytä ukkoasi sulle sielä deitingissä. Koska se ei näytä kavereita siellä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli vahva tunne. Muutin miehen puhelimen asetuksia niin, että lähetetyt viestit jäi näkyviin. Sieltähän sitten paljasrui kaikkea kivaa. Tosin miehen mukaan ei ollut tapahtunut kun viestittelyä ja minä uskoin.
Mie tottakai veti hirveät kilarit kun puhelinta oli urkittu.
no ei mitään, meni reilu vuosi kun vähän ajan sisällä satuin näkemään kun miehelle tuli viesti joltain mieheltä jonka nimi ei sanonut mulle mitään. En siis kytännyt puhelinta vaan kerran luvan kanssa kopioin numeroa ja toisella kertaa se vaan sattui olemaan niin että näin keneltä viesti tuli. Näitä viestejä en siis lukenut, näin vaan lähettäjän.
epäilyt heräsi ja ratsasin sitten puhelimen ja sieltä löytyikin sitten viesti jota ei ollut muistanut poistaa. Oli kyllä sellainen ettei paljon väärinymmärryksen vaaraa ollut.
Mua siis vietiin kun pässiä narussa. Ei kaduta yhtään että toisen yksityisyyttä loukkasin. Mua loukattiin hiukan enemmän.
Todellinen emakko olet. Yksi tärkeimmistä asioista parisuhteessa on luottamus ja sitä on myös toisen yksityisyyden kunnioittaminen, puhelin jne. Mä kannan puhelinta mukana suihkussakin, koska on siellä salattavaa tietoa, mutta vaimon puhelin on keittiön pöydällä, siihen en kajoa, se on hänen. Välillä siihen tulee viestejä tai joku soittaa ja lapset ovat että vastaa tai kato kuka lähetti viestin, oon ollut ihan ehdoton lapsillenikin että se on äidin puhelin, siihen ei ole meillä asiaa, on hänen yksityisyyttään se... Olen yhden kerran ollut saunassa ja puhelin laturissa, virta pois, huomasin että oli yhden kerran kokeiltu laittaa väärä pinkoodi. Vaimo oli siis käynyt kokeilemassa. Mietin monta päivää sanoisinko jotain. Jos mun vaimo säätelis mun puhelinta ja jäisi kiinni niin sais kyllä lähteä heti, ihan heti... M36v
Abufoss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin miehen TikTok tilin ja melkonen liuta puolialastomia akkoja seuraamislista täynnä. Aika paskanmaku alkanut tulla suuhun koko äijästä. Ja osaan puolialastomiin kuviin on kommentoinut pusuhymiöitä. Hukkaan meni 5v. elämästä. Suomessa ei ole kunnollisia miehiä, kaikki muita kuolaavia paskahousuja.
Otitko eron vai jäitkö sen ukon tykö?
Tiktok tili pettämistä.. ei ole... Multa löytyy Tinder ja Badoo, oon sitä kautta käynyt naisen kanssa ulkoiluttamassa koiria ja syömässä laavulla eväitä, ei toki vaimo tiedä mitään. Mutta ei ole silti pettämistä... M36v
Lieppoliena kirjoitti:
Minäpä kerron. Olen se toinen nainen. Varatulla miehellä on numeroni puhelimessa nimellä Paras ystävä. Ehkä hän poistaa aina viestimme tai vaimo ei pääse puhelimelleen. Töissä hän laittaa tosi paljon viestejä ja kun on saunassa kotona. Itse en ole kova viestimään,mutta mies kyselee usein Mitä teet ja sydämiä tulee ja kyselee olenko yksin kotona jne. Minulla on lapsi niin tapaamiset sen mukaan onko hän isällä. Itse mietin joskus kokeilla suihkuttaa miehen takkiin jotain parfytnia😂👋 Olen ilkeä ja hassu. Tuota miesrä en kuitenkaan voisi ajatella parisuhteeseen. Ei ole minun tyyppiä,mutta menee tuossa sänkypainissa ihan hyvin.
Voi, kyllä se sun hajuveden tuoksu tarttuu mieheen ihan yrittämättäkin ja kädet tuoksuu pillulta että hävettää mennä kotiin... On joskus ollut tiukkoja tilanteita, mutta onneksi vaimo uskoo mua... Just se iskä joka kävi sitä lapsivapaalla olevaa mamia panemassa.
Lieppoliena kirjoitti:
Kurahaarat haisee ilman parfyymeitakin. Ihmekös olet yh-äiti ja sellaisena pysyt. 😁
Oma mies jäi kiinni kun sain vihjeen hänen lenkkikaveristaan ja laitoin takin taskuun tunnistimen. Lenkki jatkui vain työkaverin luo jossa toki kuntoilua oli tapahtunut sisätiloissa.
Tää on kyllä ihan käsittämätön ketju ja uskomatonta miten täällä ylpeillään jollain tietokoneen ja kännykän ratsaamisella. Itse en tekisi sitä koskaan miehelle vaikka olisi miten paha epäilys ja sama tietty toisinpäin. Käytetään kyllä sillon tällön toistemme puhelimia jos oma ei ole saatavilla mut ei helvetissä viestittelyyn.
Ja sit se miten mies jäi kiinni: hän kertoi itse. Ja katui. Olemme edelleen yhdessä eikä minulla ole syytä epäillä että pettäisi esim nyt.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotteko miehellenne tutkineenne hänen puhelintaan, jos mitään ei löydykään? Onko miehellä oikeus tietää, että häneen ei luoteta?
Tämä. Puolisoni (nainen) on epäillyt minua aiheettomasti pettämisestä ja täytyy sanoa, että eihän se hyvältä tunnu tietää, että minuun ei luoteta.
Minä en pysty enää vakavaan suhteeseen. Avioliitossa petetty,avoliitossa petetty ja lukuisat deitit paljastui varatuksi... Älkää olko sinisilmäisiä... Nykyään vaan käytän miehiä hupina ja joskus varattuja,koska en välitä enää...
Vierailija kirjoitti:
Lieppoliena kirjoitti:
monet haluaakin pysyä sinkkuna tai yhteishuoltajaäitinä ja käyttää miehiä seksiin. Yh äidit on onnellisempia kuin pettäjien muijat.
Kurahaarat haisee ilman parfyymeitakin. Ihmekös olet yh-äiti ja sellaisena pysyt. 😁
Minävaanhei kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lieppoliena kirjoitti:
monet haluaakin pysyä sinkkuna tai yhteishuoltajaäitinä ja käyttää miehiä seksiin. Yh äidit on onnellisempia kuin pettäjien muijat.
vaimot ne kurahaaroja on,saavat toisten naisten käyttämää kullia
Taas näitä, keksi ny jo jotain muuta, vaikka mistä tiedän, että nainen pettää.
Sen vaan tiesi.
Loput selvis, kun alko tutkii mistä se mun olotila tuli. Et enhän mä keksi sitä, se vaan oli siinä, pyöri kimpussa kokoajan.
Sit se levis pakka naamaan,kun Jokisen eväät.
Ihmeellinen käytös kesti kuukausia. Yritin kysyä moneen kertaan mikä miestä vaivaa. Kun en vastausta saanut, pistin kaiken työstressin ja väsymyksen piikkiin. Muuttui etäiseksi. Ei koskenut minuun enää millään tavalla. Ilme oli ahdistunut ja välttelevä. Vietti harrastuksissa tuntikausia. Viikonloppuna osallistui vastahakoisesti perheen yhteisiin juttuihin, joista piti kauhealla kiireellä lähteä harrastamaan. Ei halunnut jutella kanssani. Olin varannut matkan, mutta peruin sen osittain siitä syystä ettei toinen ollut millään tavalla innokas sinne lähtemään. Olin täyttänyt kuukausia aiemmin pyöreitä vuosia, mutta lahjan hankinta vaan venyi, kun ei kiinnostanut/oli muita mielenkiintoisempia juttuja mielessä. Lyhyitä työmatkoja oli paljon koti-ja ulkomaille ja ne alkoivat venymään lauantain puolelle, jolloin tuli kotiin vasta iltapäivällä. Kerran odottelin lentoaseman tuloaulassa miestä ja tulikin ihan toisaalta kuin saapuvien matkustajien ovista- en tiedä oliko edes reissussa ollut vai tullut jo aiemmin ja viettänyt aikaa salapanonsa kanssa. Jotain siihen selitti enkä silloin epäillyt mitään. Kävi aiempaa useammin parturissa. Alkoi kuntoilemaan enemmän. Osti uusia vaatteita.
Tässäpä näitä. Vähän hölmö ja huijattu olo oli jälkeenpäin. Mies tunnusti lopulta itse, kun syyllisyys alkoi painaa liikaa.
Otti puhelimen pesuhuoneeseenkin, ei jättänyt mihinkään vartioimatta. Täysin poikkeuksellista häneltä. Nyt jälkeenpäin tuntuu tosi oudolta, kun en tuossa jo saanut vahvistusta.
Kai nyt tajuat, että kaikki ei käy somessa! FB, instat ym...ei todellakaan kuulu kaikkien elämään. Tämä palsta esim. minulla ainoa, jota käyn lukemassa silloin tällöin. En ole eläissäni ollut FB:ssa!
Hyväksy se tosiasia, että uskollisessa, onnellisessa, toista kunnioittavassa liitossa nyt moni elää. Ite oot itelles tollasen paskan valinnut.