Kuinka saitte selville että mies pettää?
kertokaa kokemuksianne, miten miehenne pettäminen selvisi teille? Epäilen miehelläni olevan jotain menneillään.... :(
Kommentit (177)
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 00:57"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 00:13"]
Miehen kännyssä ollut aina pinkoodilukitus, eli joutuu laittaa koodin aina kun puhelinta käyttää. Tähän on kyllä ihan luonnollinen syy, eli en sen vuoksi epäile. Jotenkin hän on muuttunut etäiseksi, ei halua seksiä enää niin usein, ei kiinnosta mikään yhteinen tekeminen, vetäytyy omiin oloihinsa. Luulen että hän on tosi varovainen eikä laittele mitään viestejä kotona ollessaan, mutta työpäivät hänellä on pitkät ja viikonloppuisinkin on töissä, niin en tiedä mitä sitten työajallaan puuhailee. Kiinnittää ehkä tavallista enemmän huomiota ulkonäköönsä ja on alkanut jankuttaa että haluaa laihtua (ei mitenkään erityisen ylipainoinen, maha vaan kasvanut). Missään me einää yhdessä käydä, eipä edes kaupassa. Taitaa vaan olla aika mahdoton tehtävä mulla saada tästä varmuutta, mutta vaistoan että jotain on käynnissä.
[/quote]
Tässäpä kiteytettynä kaikki varmat merkit, jotka täsmäävät minun menneeseen avioliittooni. Olen varma, että miehesi pettää. Tule ihmeessä kertomaan, jos olinkin väärässä! Tsemppiä!!
[/quote]
Ei tuo lukituskoodi mitään tarkoita - meillä työnantaja vaatii että puhelin ja läppäri on lukituskoodin takana.
Otti puhelimen vessaankin mukaan, viipyi töissä yliaikaa, alkoi ravata ulkona viikonloppuisin, soitteli minulle usein jos jossain olin että monelta tulen kotiin ja lopulta kotikoneellemme oli kirjauduttu oudolla s.postilla faceen, siinä kohtaa peli oli jo selvä,,,,
Mä jouduin matkustamaan viikottain työni puolesta. Mies alkoi kysymään tarkemmin, milloin tulen. Yleensä oli riittänyt tieto, että palaanko esim. illalla, nyt tartti tietää kellonaika. Kerran sitten ehdinkin aiemmalle lennolla ja tulin kotiin useita tunteja aiemmin kuin piti. En tiedä kamalampaa kuin että mies petti meidän omassa kodissa :(.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 10:17"]Mä jouduin matkustamaan viikottain työni puolesta. Mies alkoi kysymään tarkemmin, milloin tulen. Yleensä oli riittänyt tieto, että palaanko esim. illalla, nyt tartti tietää kellonaika. Kerran sitten ehdinkin aiemmalle lennolla ja tulin kotiin useita tunteja aiemmin kuin piti. En tiedä kamalampaa kuin että mies petti meidän omassa kodissa :(.
[/quote]
Aivan sikamaista toimintaa myös siltä naiselta. Pitää olla melko itsekäs luonne että kykenee menemään toisen naisen kotiin kyseenalaisissa puuhissa. Voin vain kuvitella kuinka oma koti tuntuu tuommosen jälkeen likaiselle. Lähditkö nostelemaan siltä seisomalta?
Ap, voitko tehdä ylltyskäynnin miehen työpaikalle? Tai jonnekin muualle, jossa hän sanoo olevansa. Viet vaikka jotain, tai jokatapauksessa keksi hyvä syy siltä varalta että hän onkin siellä missä piti.
Ihmetyttää, että täällä ihmiset pääsevät toistensa kännyköihin, sähköposteihin ja Facebook-tileille tuosta vain. Itselläni ei tulisi mieleenkään antaa salasanojani kellekään toiselle, ne ovat henkilökohtaisia.
Ihmetyttää, että täällä ihmiset pääsevät toistensa kännyköihin, sähköposteihin ja Facebook-tileille tuosta vain. Itselläni ei tulisi mieleenkään antaa salasanojani kellekään toiselle, ne ovat henkilökohtaisia.
klassisesti jäi kiinni. Kuulin vahingossa puhelun,joka ei jättänyt mitään arvailujen varaan. Ja sen jälkeen palaset alkoivat loksahdella kohdilleen,poissaolotym.
työn takia miehellä pitää olla kännyssä pääsykoodi, joten se ei sinänsä aiheuta mulle epäilystä ja ymmärrän miksi känny aina lukittu. Työ on hänellä sellainen, etten pysty sinne tekemään yllätyskäyntiä. Sen vuoksi mietinkin, että mulla on aika huonot mahdollisuudet narauttaa se :(
Ap
Ei myöskään ole mikään some-ihminen, eli ei tykkää roikkua netissä missään facebookissa tai muualla.
Ap
Älä AP huoli,kyllä se pettäminen lopussa paljastuu:( Ei kaksoiselämää voi loputtomiin peitellä.
Naiset, haluaisitteko että teille kerrotaan jos miehenne pettää? Siis että jos joku ulkopuolinen siitä tietää.
Ohis: kyllä kannattaa kaikkien pitää puhelimessa pääsykoodi, ihan katoamisien/varastamisien takia. En tiedä ketään, jolla sitä ei olisi. Ei mielestäni ole merkki pettämisestä vaan järkevyydestä.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 23:26"]Intuitio oli hyvin voimakas, että pettää. Kielsi kaiken aina vaan, mutta olin varman että valehtelee. No niimpäs valehtelikin ja ero tuli. "Hienointa" koko kuviossa oli se, että moni ulkopuolinen tiesi miehen pettämisestä, mutta kukaan ei tullut minulle kertomaan.
Ja tätä tapahtuu todella paljon.. kaikki te, jotka sanotte että teidän mies ei ainakaan petä niin ei pidä paikkaansa.
[/quote] tästä oleneri mieltä. Ekasta miehestä sanoin, ettei petä. Petti kuitenkin. Toisesta sanon, ettei petä ja tämä ei ole pettänyt. Eli ihan kaikki ei kuitenkaan petä, vaikka niin itsekin nuorena ja petettynä luulin
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 23:21"]Kysyin suoraan. Mies oli niin säälittävä paska että myönsi itku kurkussa kaiken. Myönsi samalla tavalla myös seuraavalla kerralla. Kolmatta kertaa ek tullut.
Kyllä sen pettämisen aistii ja huomaa. Ihan turhaa aina syyllistää itseään.
Seuraava parisuhde sitten ihan erilaisen hemmon kans, jookos?
[/quote]
Kuka vitun säälittävä jää suhteeseen, kun mies on kerran pettänyt, antanut sen anteeksi miehelle, mies pettänyt toisen kerran ja senkin antanut anteeksi ja vielä uskoo ettei kolmatta kertaa tule?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 23:30"]Kännykän ratsasin minäkin, ja sieltähän se totuus sitten paljastui.
[/quote]
Sama. Ensimmäistä kertaa ratsasin, ja onneksi tein sen vaikka oli periaatteitani vastaan.
FB:ssa joku päivittäin profiilikuvaansa vaihtava pimatsu peukutti kaikkea mitä mies sinne laittoi, paitsi minuun tai lapsiin liittyvää. Ja suhdehan niillä oli.