Kuinka saitte selville että mies pettää?
kertokaa kokemuksianne, miten miehenne pettäminen selvisi teille? Epäilen miehelläni olevan jotain menneillään.... :(
Kommentit (177)
Ai niin. Makuuhuoneen puolella oli myös hiljaista. T: 16
Hyvä kysymys 15........ Mikä on pettämistä? Toista ei voi omistaa, tilaa pitää olla molemmilla ja luottamusta molemminpuolin. Jos suhde toimii, siihen väliin ei mahdu ketään.
Mies itse kertoi. Siinä vaiheessa salasuhdetta oli takana jo vuosi.
Miehen kännyssä ollut aina pinkoodilukitus, eli joutuu laittaa koodin aina kun puhelinta käyttää. Tähän on kyllä ihan luonnollinen syy, eli en sen vuoksi epäile. Jotenkin hän on muuttunut etäiseksi, ei halua seksiä enää niin usein, ei kiinnosta mikään yhteinen tekeminen, vetäytyy omiin oloihinsa. Luulen että hän on tosi varovainen eikä laittele mitään viestejä kotona ollessaan, mutta työpäivät hänellä on pitkät ja viikonloppuisinkin on töissä, niin en tiedä mitä sitten työajallaan puuhailee. Kiinnittää ehkä tavallista enemmän huomiota ulkonäköönsä ja on alkanut jankuttaa että haluaa laihtua (ei mitenkään erityisen ylipainoinen, maha vaan kasvanut). Missään me einää yhdessä käydä, eipä edes kaupassa. Taitaa vaan olla aika mahdoton tehtävä mulla saada tästä varmuutta, mutta vaistoan että jotain on käynnissä.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 23:52"]mikä miehen käytöksessä saa sinut epäilemään pettämistä? luettele merkit.
[/quote]
Tietynlainen etäisyys, tavallista hiljaisempi ja ärtyneempi, on enemmän omilla teillään kun normaalisti, ei ole läheisyyttä, mies saattaa kiinnittää enemmän huomiota ulkonäköönsä kun aiemmin, puhelimen vartiointi.
Meillä kyllä seksiä oli entiseen malliin. Pillu kelpasi aina oli se oma tai vieras.
Naisen vaisto. Ei ole pettänyt vielä koskaan, siis se vaisto. Miehestä tiedän että on pettänyt ja siksi ex-mies jo 12v.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 00:13"]Miehen kännyssä ollut aina pinkoodilukitus, eli joutuu laittaa koodin aina kun puhelinta käyttää. Tähän on kyllä ihan luonnollinen syy, eli en sen vuoksi epäile. Jotenkin hän on muuttunut etäiseksi, ei halua seksiä enää niin usein, ei kiinnosta mikään yhteinen tekeminen, vetäytyy omiin oloihinsa. Luulen että hän on tosi varovainen eikä laittele mitään viestejä kotona ollessaan, mutta työpäivät hänellä on pitkät ja viikonloppuisinkin on töissä, niin en tiedä mitä sitten työajallaan puuhailee. Kiinnittää ehkä tavallista enemmän huomiota ulkonäköönsä ja on alkanut jankuttaa että haluaa laihtua (ei mitenkään erityisen ylipainoinen, maha vaan kasvanut). Missään me einää yhdessä käydä, eipä edes kaupassa. Taitaa vaan olla aika mahdoton tehtävä mulla saada tästä varmuutta, mutta vaistoan että jotain on käynnissä.
[/quote]
No nämähän on ihan klassiset merkit. Mun miehellä oli myös tuo lukitus puhelimessa. Kerran tuli baarista kännissä kotiin ja istui sängynreunalla. Luuli että nukuin. Vähän nostin päätä ja katsoin minkä koodin se siihen luuriin näppäilee. Siitä se sitten lähti.
Luin kännykästä exän lähettämät viestit uudelle naiselleen, tai oli lämmitellyt suhteitaan parin naisenkin kanssa, muistaakseni... Jopa kuvia löysin kännykästä. Lisäksi auki jääneet nettiselaimet ja facebookit auttoivat asian selvittämisessä..
En tiedä miten saisit kiinni, mikä saa sinut epäilemään pettämistä?
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 00:21"][quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 00:13"]Miehen kännyssä ollut aina pinkoodilukitus, eli joutuu laittaa koodin aina kun puhelinta käyttää. Tähän on kyllä ihan luonnollinen syy, eli en sen vuoksi epäile. Jotenkin hän on muuttunut etäiseksi, ei halua seksiä enää niin usein, ei kiinnosta mikään yhteinen tekeminen, vetäytyy omiin oloihinsa. Luulen että hän on tosi varovainen eikä laittele mitään viestejä kotona ollessaan, mutta työpäivät hänellä on pitkät ja viikonloppuisinkin on töissä, niin en tiedä mitä sitten työajallaan puuhailee. Kiinnittää ehkä tavallista enemmän huomiota ulkonäköönsä ja on alkanut jankuttaa että haluaa laihtua (ei mitenkään erityisen ylipainoinen, maha vaan kasvanut). Missään me einää yhdessä käydä, eipä edes kaupassa. Taitaa vaan olla aika mahdoton tehtävä mulla saada tästä varmuutta, mutta vaistoan että jotain on käynnissä.
[/quote]
No nämähän on ihan klassiset merkit. Mun miehellä oli myös tuo lukitus puhelimessa. Kerran tuli baarista kännissä kotiin ja istui sängynreunalla. Luuli että nukuin. Vähän nostin päätä ja katsoin minkä koodin se siihen luuriin näppäilee. Siitä se sitten lähti.
[/quote]
Joo, toi pinkoodi, sen minäkin olen katsonut mieheltäni "varmuuden vuoksi" talteen.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 00:13"]
Miehen kännyssä ollut aina pinkoodilukitus, eli joutuu laittaa koodin aina kun puhelinta käyttää. Tähän on kyllä ihan luonnollinen syy, eli en sen vuoksi epäile. Jotenkin hän on muuttunut etäiseksi, ei halua seksiä enää niin usein, ei kiinnosta mikään yhteinen tekeminen, vetäytyy omiin oloihinsa. Luulen että hän on tosi varovainen eikä laittele mitään viestejä kotona ollessaan, mutta työpäivät hänellä on pitkät ja viikonloppuisinkin on töissä, niin en tiedä mitä sitten työajallaan puuhailee. Kiinnittää ehkä tavallista enemmän huomiota ulkonäköönsä ja on alkanut jankuttaa että haluaa laihtua (ei mitenkään erityisen ylipainoinen, maha vaan kasvanut). Missään me einää yhdessä käydä, eipä edes kaupassa. Taitaa vaan olla aika mahdoton tehtävä mulla saada tästä varmuutta, mutta vaistoan että jotain on käynnissä.
[/quote]
Tässäpä kiteytettynä kaikki varmat merkit, jotka täsmäävät minun menneeseen avioliittooni. Olen varma, että miehesi pettää. Tule ihmeessä kertomaan, jos olinkin väärässä! Tsemppiä!!
Ja puhelinta näppäili jatkuvasti.
Jos olisin sinä niin kysyisin kyllä suoraan. Ei sillai syyttävään sävyyn, vaan kertoisin vaan että tällaisia ajatuksia jostain syystä tullut päähäni ja ne vaivaavat minua.. Etkö voisi mennä työpaikalle vakoilemaan tai muuta?
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 00:13"]
[/quote]
Kerrotteko miehellenne tutkineenne hänen puhelintaan, jos mitään ei löydykään? Onko miehellä oikeus tietää, että häneen ei luoteta?
Hyvä kysymys. Vaikka puhelimesta ei mitään löytyisi, niin ei se sitä tarkoita etteikö epäilys voisi pitää paikkansa. Itse ainakin poistaisin puhelimesta kaiken todistusaineiston, jos siis pettäjäksi alkaisin.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 07:20"]
Kerrotteko miehellenne tutkineenne hänen puhelintaan, jos mitään ei löydykään? Onko miehellä oikeus tietää, että häneen ei luoteta?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 23:26"]
Intuitio oli hyvin voimakas, että pettää. Kielsi kaiken aina vaan, mutta olin varman että valehtelee. No niimpäs valehtelikin ja ero tuli. "Hienointa" koko kuviossa oli se, että moni ulkopuolinen tiesi miehen pettämisestä, mutta kukaan ei tullut minulle kertomaan.
Ja tätä tapahtuu todella paljon.. kaikki te, jotka sanotte että teidän mies ei ainakaan petä niin ei pidä paikkaansa.
[/quote]
Tai kaikilla ei ole niin huono miesmaku kuin sinulla, että epätoivoissaan ottaa itselleen aina jonkun reppanarentun miehekseen.
Elämä on valintoja, jopa miehissäkin. Kaikkien ei tarvitse tyytyä paskaan.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 07:22"]
Hyvä kysymys. Vaikka puhelimesta ei mitään löytyisi, niin ei se sitä tarkoita etteikö epäilys voisi pitää paikkansa. Itse ainakin poistaisin puhelimesta kaiken todistusaineiston, jos siis pettäjäksi alkaisin.
[/quote]
[/quote]
Tässäpä onkin mielenkiintoinen asia. Pettäjiltä kysyisin, että mitä jännitystä saa elämään sillä, että pystyy taitavasti valehtelemaan toiselle. Kauhean työn siinä, että valehtelee ja poistelee viestejä ja varoo, ettei puoliso saa millään tietää. Ja vielä vuosikausia. Miten ihmeessä sitä jaksaa. Kumpi tuo enemmän nautintoa, se että saa valehdella ja sen tuoma jännitys, vai se, että saa paneskella vieraan kanssa.
Nimittäin itse petin aikoinaan kai kaikkia poikaystäviäni ja en todellakaan jaksanut sitä ruljanssia, että olisin piiloitunut vessaan tekstittelemään ja poistellut viestejä ja nurkkien takana salakähmäisesti hiiviskellyt.
Kärähdin aina tosi nopeaa ja miksi olisin toisaalta jäänyt edes suhteeseen, missä halusin pettää.
ja tosiaan, toiset jaksaa vuosikausia tätä peliä
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 08:12"]
[/quote]
[/quote]
Tässäpä onkin mielenkiintoinen asia. Pettäjiltä kysyisin, että mitä jännitystä saa elämään sillä, että pystyy taitavasti valehtelemaan toiselle. Kauhean työn siinä, että valehtelee ja poistelee viestejä ja varoo, ettei puoliso saa millään tietää. Ja vielä vuosikausia. Miten ihmeessä sitä jaksaa. Kumpi tuo enemmän nautintoa, se että saa valehdella ja sen tuoma jännitys, vai se, että saa paneskella vieraan kanssa.
Nimittäin itse petin aikoinaan kai kaikkia poikaystäviäni ja en todellakaan jaksanut sitä ruljanssia, että olisin piiloitunut vessaan tekstittelemään ja poistellut viestejä ja nurkkien takana salakähmäisesti hiiviskellyt.
Kärähdin aina tosi nopeaa ja miksi olisin toisaalta jäänyt edes suhteeseen, missä halusin pettää.
[/quote]
Ja miksi petit? Miksi ylipäätään kiinnostuit poikaystävistäsi?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 23:47"]Tämä erikoinen inhon ilme kasvoilla on tuttu! Mä kävin lukemassa facebook-keskustelut ja sieltähän se toinen nainen löytyi, eikä keskustelut jättäneet mitään epäselväksi.
[/quote]
http://m.iltasanomat.fi/digi/art-1288662901856.html?ref=og-ref-google.com
Muistakaa nyt, että toisten viestien lukeminen on rikos. Eipä rangaistuskaan mikään iso ole, mutta kuitenkin...
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 09:26"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 08:12"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ja miksi petit? Miksi ylipäätään kiinnostuit poikaystävistäsi?
[/quote]
Se nyt vain oli sitä aikaa. Kunhan tuli seurusteltua tavan vuoksi, ei sillai oikeasti ollut koskaan vielä rakastunut.
Nykyistä aviomiestäni ei tulisi mieleenkään pettää. Sen verran on ihana, että ei parampaa löydy.
Ap, sun mies ilmeisesti ottaa puhelimen aina mukaan. Jopa suihkuun ja vessaan. Ja sitten siihen on laitettu lukitus jonka saa auki koodilla?