Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka saitte selville että mies pettää?

Vierailija
08.03.2014 |

kertokaa kokemuksianne, miten miehenne pettäminen selvisi teille? Epäilen miehelläni olevan jotain menneillään.... :(

Kommentit (177)

Vierailija
1/177 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niin epäilet? Onko todellista syytä? Oletko itse tyytyväinen suhteeseenne?

Vierailija
2/177 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vahva tunne. Muutin miehen puhelimen asetuksia niin, että lähetetyt viestit jäi näkyviin. Sieltähän sitten paljasrui kaikkea kivaa. Tosin miehen mukaan ei ollut tapahtunut kun viestittelyä ja minä uskoin.

Mie tottakai veti hirveät kilarit kun puhelinta oli urkittu.

no ei mitään, meni reilu vuosi kun vähän ajan sisällä satuin näkemään kun miehelle tuli viesti joltain mieheltä jonka nimi ei sanonut mulle mitään. En siis kytännyt puhelinta vaan kerran luvan kanssa kopioin numeroa ja toisella kertaa se vaan sattui olemaan niin että näin keneltä viesti tuli. Näitä viestejä en siis lukenut, näin vaan lähettäjän.

epäilyt heräsi ja ratsasin sitten puhelimen ja sieltä löytyikin sitten viesti jota ei ollut muistanut poistaa. Oli kyllä sellainen ettei paljon väärinymmärryksen vaaraa ollut.

Mua siis vietiin kun pässiä narussa. Ei kaduta yhtään että toisen yksityisyyttä loukkasin. Mua loukattiin hiukan enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/177 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kolmonen lisää että viestit siis tuli ihan naiselta, oli vaan klassisesti muuttanut naisen nimen mieheksi.

Vierailija
4/177 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin miehen viestit.

En ole siitä ylpeä, mutta epäilys vaan oli niin suuri (ja oikea). Nykyisen miehen puhelinta ei tulis mieleenkään tutkia.

Vierailija
5/177 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen juuri uutisoitiin, että joku oli saanut tällaisesta urkinnasta raastuvassa sakkoja. Pettäminen ei ole rikos, mutta viestien lukeminen on.

Vierailija
6/177 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkit kuitenkin päivittäin. Varmuuden vuoksi. Et pysty luottamaan. Miehesi ei tiedä -vielä. Lopeta heti. Kaikki muuttuu paremmaksi ja elätte pettämättä yhdessä vuosikymmeniä.

Vierailija
7/177 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo mahdollisuutta tutkia miehen kännyä, tuo varmaan oliskin hyvä keino. Mutta toki jotkut muistavat poistaa kännykästään viesti- ja puhelutiedot, että eihän se mitään todista jos kännystä ei löydy mitään.

ap

Vierailija
8/177 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin suoraan. Mies oli niin säälittävä paska että myönsi itku kurkussa kaiken. Myönsi samalla tavalla myös seuraavalla kerralla. Kolmatta kertaa ek tullut.

Kyllä sen pettämisen aistii ja huomaa. Ihan turhaa aina syyllistää itseään.

Seuraava parisuhde sitten ihan erilaisen hemmon kans, jookos?

Vierailija
9/177 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota vaistoon, ei se epäilys herää turhaan.

Vierailija
10/177 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intuitio oli hyvin voimakas, että pettää. Kielsi kaiken aina vaan, mutta olin varman että valehtelee. No niimpäs valehtelikin ja ero tuli. "Hienointa" koko kuviossa oli se, että moni ulkopuolinen tiesi miehen pettämisestä, mutta kukaan ei tullut minulle kertomaan.

Ja tätä tapahtuu todella paljon.. kaikki te, jotka sanotte että teidän mies ei ainakaan petä niin ei pidä paikkaansa.

Vierailija
11/177 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuinka mä voisin konkreettisesti saada asian selville? Vaistoni sanoo, että pettää mutta en ole saanut narautettua. Kännyä en siis voi tutkia enkä kyllä oikein voi lähteä seurailemaankaan. Jos kysyn suoraan, niin kiistää tietty.

Ap

Vierailija
12/177 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykän ratsasin minäkin, ja sieltähän se totuus sitten paljastui. 

Vierailija
13/177 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen nainen kertoi ja näytti saamiaaan tekstareita.

Vierailija
14/177 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pettämistä?

Vierailija
15/177 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puhui jotenkin ristiin asioista, mm. sanoi menevänsä "ystävää kylään" kaupunginosaan raitiovaunulla X, joka ei kulje sinne. Kun menin vessaan/suihkuun alkoi näpyttää tietokoneen näppäimistöllä tohkeissaan jotain, ja veti FB:n viesti-ikkunan nopeasti piiloon, kun tulin vessasta pois. Olin pitkän viikonlopun toisessa kaupungissa ja mies oli yllättävän kiinnostunut tarkasta ajasta, kun palaisin (jottei jäisi kiinni toisen naisen kanssa olemisesta). Oli yhtäkkiä kiinnostunut käymään ulkona ja peilaili normaalia kauemmin itseään peilistä. Saattoi näyttää yhtäkkiä hirvittävän ahdistuneelta vaikka kesken television katselun. Katsoi minua välillä erikoinen inhon ilme kasvoillaan. Facebookiin ilmestyi joku uusi naispuolinen kaveriksi (ilmoitus tuli news feediini näkyviin, niin huomasin). Ei ollut koskaan aikaisemmin ollut ilmoittamatta yötä pois kotoa, kunnes kerran teki niin yhtäkkiä. Tuli tältä ilmoittamattomalta poissaolollaan aamulla kotiin (en ollut yhtään vihainen, kun en vielä osannut epäillä), tuli viereeni, silitteli kättäni jotenkin poissaolevan ja syyllisen näköinen. Pari viikkoa yhdistelin päässäni näitä tapahtuneita muutoksia hänen käyttäytymisessään, nuuskin hänen paitaansa (etsin vierasta parfyymia, vierasta suihkusaippuaa) ja etsin väärän värisiä irtohiuksia (tosin ei löytynyt). Lopulta olin silti varma toisesta naisesta (kielsi kun kysyin) ja ratsasin hänen puhelimensa. Siellähän niitä puheluita ja viestejä sitten oli. 

Vierailija
16/177 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelvannut enää seksi kotona - tietäähän sen silloin, että jossain muualla se kyllä saa. 

Naisen pettämistä ei voi tästä päätellä, koska itse kävin kotonakin helvetin kuumana kun olin sekaantunut toiseen mieheen. :)

Vierailija
17/177 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen soitti ja sain paljon asioita selville. Ei suhde siihen loppunut sattuneista syistä mutta loppui vuosia myöhemin. Ihan hyvä.

Vierailija
18/177 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä erikoinen inhon ilme kasvoilla on tuttu! Mä kävin lukemassa facebook-keskustelut ja sieltähän se toinen nainen löytyi, eikä keskustelut jättäneet mitään epäselväksi.

Epäilys syntyi pikkuhiljaa, kun ensin ihmettelin kun tämä toinen nainen, jota en tuntenut, tykkäili kaikesta mitä mieheni facebookiin laittoi. Kun kysyin kuka se oli, sain epämääräisen vastauksen, ja mies väitti ettei tunne koko naista. En antanut periksi, ja sitten mies paljasti avautuneensa tälle naiselle meidän parisuhdeongelmista (!). Siinä vaiheessa hälytyskellot soivat ja lujaa. Siltikään en vielä siinä vaiheessa saanut tilaisuutta käydä lukemassa keskusteluja... Enkä olisi halunnut uskoa että mieheni kuitenkaan pettäisi minua. Pettymys oli kyllä todella suuri sitten kun asia viimein selvisi. 

Vierailija
19/177 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 23:14"]

Eilen juuri uutisoitiin, että joku oli saanut tällaisesta urkinnasta raastuvassa sakkoja. Pettäminen ei ole rikos, mutta viestien lukeminen on.

[/quote]

Niin kauan kuni elämme yhteiskunnassa jossa avioliitto laillinen, esimerkiksi elatusseuraamuksia aiheuttava sopimus, ei ole mitään järkeä siinä että yhden ihmisen puhelimen viestien kaiveleminen on suurempi rikos kuin toisen ihmisen luottamuksen pettäminen avioliitossa.

Vierailija
20/177 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä miehen käytöksessä saa sinut epäilemään pettämistä? luettele merkit.